Wie bakt er nog meer zo graag? - deel 3

Moderators: MirandaT, Duhelo, Essie73, Muiz, Ods, NadjaNadja

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Dottie0991

Re: Wie bakt er nog meer zo graag? - deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 12:13

Ik vind bakken ook heerlijk om te doen, alleen te weinig tijd en geld voor momenteel.

Maar nu zit ik even met mijn handen in het haar..
Morgen is mijn vriend jarig en ik zou een monchou taart voor hem maken, ik gebruikte altijd een kant en klare bodem, zo'n cake achtig ding.
Nu wou ik zelf een bodem maken, gewoon simpel niet te veel / moeilijk gedoe. Cake bodem dan zeg maar, desnoods van plakken cake, maar elk recept wat ik vind is moeilijk, of ik kom gelijk uit op biscuit waarmee je dan praktisch een taart krijgt die je dan dus in delen moet gaan snijden maar dan kan ik dus meer dan de helft weg gooien..
HELP!

Dottie0991

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 12:24

SpikkelFire schreef:
Waarom doe je niet koekkruimels vermalen en dan mengen met gesmolten boter? Simpel zat :)

Uhm omdat ik een cake bodem wil staat er toch? :P
Een koekbodem of een luchtige cake bodem is wel heel wat anders, koekbodem vind ik niet lekker bij die taart :)

Dottie0991

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 12:36

Ja maar kan ik de maizena daar ook weg laten bijvoorbeeld? Anders moet ik dat speciaal weer kopen daar voor daarom zeg ik ook ik kan niet een simpel recept vinden :)

Dottie0991

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 12:55

Ik wil juist nu een keer zelf een bodem maken zoals ik ook al zei..

Dottie0991

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 13:07

Ik heb een beetje het idee dat ik hier in herhaling aan het vallen ben ofzo :') Volgens mij heb ik niet gezegd dat het goedkoop moet zijn, maar ik heb alles in huis behalve maizena dus heb eigenlijk geen zin om nog naar de winkel te gaan, maar goed ik kijk wel even, bedankt :)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie