Airfryer, wat doe jij ermee?

Moderators: Ods, NadjaNadja, Duhelo, Muiz, MirandaT, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Riddershow

Re: Airfryer, wat doe jij ermee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 12:02

Hier nog een airfryer bezitter er bij (P-XL)! Voor kerst gekregen. Ik vind hem tot nu erg fijn.

Hij zal de oven wel niet helemaal vervangen (met 5 koppen moet ik soms wat meer maken) maar patat, snacks, kippenpoten en kippenvleugeltjes hebben we al met succes gemaakt.

Ik lees hier een aantal lekkere dingen die ik zeker ga uitproberen! Vooral makkelijk dat het snel gaat.

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 10:32

Bij ons rook hij alleen als we 2 porties kip oid achter elkaar erin doen.

Wij doen er echt vanalles in. Laatst had manlief zelfs steakjes erin gedaan. Waren wel taai, maar dat lag volgens mij niet aan de airfryer.

Hebben trouwens een 5 koppig gezin. En hij wordt zo ongeveer bij elk avondeten wel gebruikt. En vind alles er wel lekker eruit komen. Alleen moet je wel goed schoonmaken anders kan het ruiken naar je vorige maaltijd. Maar ja, dat heb je met de oven ook.

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 10:39

Lekker heet met de hand afwassen... tenminste, dat doen wij en werkt best goed (vooral aangekoekte zooi in het mandje is lastig)

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 13:11

Wat je kunt proberen is even een tijdje laten staan met soda of van die mondgebitreinigerblokjes. Kijken of het een beetje los komt.

Verder vraag ik me echt af wat je erin doet? Misschien te lang laten staan? Wij maken nou niet echt na elke keer schoon, maar hebben nog nooit gehad dat we het niet schoon kregen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie