Airfryer, wat doe jij ermee?

Moderators: Essie73, Duhelo, Muiz, Dani, Firelight, NadjaNadja

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Dieselpaard

Re: Airfryer, wat doe jij ermee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 14:56

Ik heb ook voor de kerst een airfryer gehad, de xl-versie en een grillplaatje erbij. Gister voor t eerst in m'n leven een vissie gemaakt met een recept uit het receptenboekje. Serieus: 8 minuten en m'n maaltje was klaar!! Zo wil ik wel vaker koken!
Ik ga m gebruiken als een oven, want hij heeft zoveel mogelijkheden. En nog een voordeel: hij is zo schoon! Ik ben er nu al heul blij mee!

Wel zoek ik nog veel recepten. Heb net de facebooksite van hierboven geliked...daar stond wel al veel op.

Dieselpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 19:28

Zijn er mensen die al eens een ovenschaal erin hebben gezet? Heb je die in het mandje gezet? Want dat vind ik niet zo handig...tis erg lastig om de schaal uit t mandje te halen, maar ik durf m niet op de bodem te zetten (t gaat over de Philips)...

Dieselpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 21:05

Behalve dat hij sneller heet wordt en producten minder lang erin hoeven, is er geen verschil Miriam.

Dieselpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 12:42

Goldie schreef:
Ik gebruik hem nog steeds voornamelijk voor broodjes afbakken en snacks/friet. Wil hem echt voor meer gebruiken, maar op de een of andere manier komt het er niet van :=

Hier ook! Merk wel dat ie met een kipcorn echt vreselijk staat te roken...ben er nog niet achter waarom en hoe ik dat kan voorkomen, dus tips zijn welkom

Dieselpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 13:27

Jane2 schreef:
Viphorse, wel opletten als je hem onder de afzuigkap zet. Heb gelezen dat de AF dan in brand kan vliegen.

Dat snap ik niet...hoe dan? De gaspitten staan toch uit?

Dieselpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 18:03

Jane2 schreef:
Blijkbaar zuigt de afzuigkap te hard aan zodat de AF in de brand kan vliegen. Heeft niks met de pitten te maken. Maar de afzuigkap. Ik weet niet waar ik het gelezen heb. Denk op de site van AF. Misschien even Google?

Ik heb gezocht, maar kan alleen iets vinden over een keukenbrand die niets zegt over de afzuigkap.
Ik vind het ook maar een vreemd verhaal, nooit van gehoord. Zolang ik niks vind, geloof ik het ook niet. Heeft niets met jou te maken hoor!
Als ik mijn af niet onder de afzuigkap zet, staat binnen no time m'n keuken en woonkamer blauw...

Dieselpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 06:22

Het is bij mij eigenlijk alleen als ik kroket of kipcorn bak. Geen idee hoe dat kan...

Dieselpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 14:12

Hier worden ook pannen met anti-aanbaklaag met brillo doekjes schoongemaakt. Niet iedere keer of regelmatig, maar de afwasborstel en schuurspons leveren niet altijd goed werk. Anti-aanbaklaag werkt nog prima, dus zal het ook bij de AF niet veel uit maken.
Ik maak wel de AF altijd met de hand in een hete sop schoon. Vind dat zelf een veel fijner idee dan dat ik m vies weg zet.

Dieselpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 10:34

Fitzroy schreef:
Ik heb dan geen Philips Airfryer maar een ander merk. Daarin stond gewoon dat ik het mandje in de vaatwasmachine kan doen en dat doe ik dus na iedere keer gebruik. Echt perfect, niets aangekoekt.

Bij de Airfryer kan dat ook hoor! Maar ik vind gewoon dat het met de hand beter schoon wordt :)

Dieselpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 09:38

Hier zetten we de airfryer gewoon buiten. T stinkt hier wel degelijk als we m gebruiken, vandaar.

Dieselpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 11:33

Siersma schreef:
Dieselpaard schreef:
Hier zetten we de airfryer gewoon buiten. T stinkt hier wel degelijk als we m gebruiken, vandaar.

Die van ons stikt ook. Maken m iedere keer schoon maar blijft stinken. Staat dus ook onder de afzuigkap anders stinkt t door t hele huis

Blij dat we niet de enige zijn.
Hij staat hier trouwens alleen bij gebruik buiten, verder gewoon binnen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie