Moderators: MirandaT, Duhelo, Essie73, Muiz, Ods, NadjaNadja
sanso schreef:O: niks (verslapen)
M: dalijk 2 kaiserbroodjes met kaas en 500 ml verse jus ‘d orange
A: ik gok iets van pasta
Tussendoortjes vind ik lastig en doe ik eigenlijk nooit (behalve savonds op de bank), iemand tips?
@amira ; hoe is die vega biefstuk? Hier nog niet kunnen vinden in de winkels maar ben zo benieuwd!
s1993 schreef:Amira waarom wil je niet meer koolhydraten/vetten eten? 400kcal meer eten zonder koolhydraten/vetten betekent 100 gram eiwit meer per dag en dat lijkt me ook wat veel?
Hoe is die biefstuk trouwens?
Ik moet ook wat omhoog in mijn kcal, gister mezelf dus maar alles laten eten waar ik zin in had, maar dat is niet helemaal hoe ik het wil aanpakken normaal gesproken haha. Zou mijn lijstje van gister ook niet meer weten maar heb in ieder geval wel veel gegeten(ook 70+km gefietst want wilde mijn fiets hier hebben zodat ik vrijdag ook terug kan fietsen ivm OV-stakingen)
Planning voor vandaag:
O: Havermout met griekse yoghurt, peer en kaneel, kom courgettesoep
T: Appel, 1/4 Deep dish cookie pie van chocolate covered katie met véél minder suiker (https://chocolatecoveredkatie.com/2011/ ... ookie-pie/)
L: Groentestoof met pompoen, gepelde tarwe
T: Nectarine
T: Groente (komkommer/tomaat/paprika/wortel) met zelfgemaakte hummus
A: Courgettesoep, baking powder biscuits (zelfgebakken, soort broodjes)
T: Ik denk schaaltje kwark met granaatappel, even kijken waar ik zin in heb als ik thuis ben
B: 4,5km hardlopen, uurtje wandelen, 20 min zwemmen
ChantalSmook schreef:Eerlijk gezegd vind ik het best zorgelijk als je niet een dagje kunt genieten van een frietje. Doe je op hoog niveau aan top sport? Niet onaardig bedoeld hoor maar je moet wel een beetje kunnen leven hooAmira_ schreef:Voor mij wel, maar ik kijk dan vooral naar het tekort aan eiwitten en teveel aan koolhydraten en vetten. Sinds ik ben begonnen met mn macros tracken vind ik het heel moeilijk om dat een dagje los te laten
_Zidane schreef:Interessant! Dank voor je toelichting. Is er dan ook een manier waarop je voor jezelf kunt berekenen hoeveel je van ieder nodig bent om stabiel te blijven, af te vallen of om aan te komen? Ik hou ook alles bij in MFP, maar ik krijg alleen de Kcal per maaltijd te zien. Hebben jullie dan de premium variant van MFP ofzo? Het lijkt me interessant wat nu precies mijn basisbehoefte is om op gewicht te blijven.
Ik word ook echt niet goed van het brede scala aan info over gezond eten. Het wordt zo gekleurd door verschillende meningen, opvattingen, onderzoeken. Wat is dan nog waar? Wat is de perfecte balans? Wat is nu écht gezond? Ik ben zelf overigens niet van een perfect voedselpatroon, meer ovewegend gezond met cheats in t weekend of bij gelegenheden
Ik geniet van gezond eten, maar kan ook genieten van een magnum almond of een zak chips bijv.. of beide
liespower94 schreef:Vandaag hopelijk beter, wellicht is het handig om te vermelden dat ik nog herstellende ben van anorexiavandaar dat het soms even niet lukt...
Gebruikers op dit forum: Googlebot en 7 bezoekers