Wie gebruikt er een slowjuicer ?

Moderators: MirandaT, Duhelo, Essie73, Muiz, Ods, NadjaNadja

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Zunzuncito

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 13:51

Ik heb er ook een (Hurom, idd laag toerental) en meng ook graag vanalles wat ik lekker vind, vooral veel citroen erbij, en gember en kruiden, heerlijk. Soms krijg je een verkeerd mengelmoes qua kleur en dan heb je een bruin sapje dat verder prima smaakt alleen niet zo mooi oogt. Wat iemand hiervoor ook al op merkt: je lichaam vraagt er om. Sowieso hoe beter ik in mijn vel zit, meer sport etc hoe minder mijn lichaam vet en suiker wil.
Ik verbaas me er elke keer over hoe weinig pulp er vanaf komt en hoeveel in mijn sap zit. De sapcentrifuge die ik eerder leende was geen logisch ding om te gebruiken, nu zie ik tenminste dat 95% aan de goede kant er uit komt. Ik gebruik de meest grote zeef want ik hou van een beetje kauwen.
Makkelijk schoonmaken is er denk ik bijna geen een. Ik heb als regel meteen schoonmaken na gebruik, dat is het allermakkelijkste en snelste, niet uit laten drogen en dan een dag later kijken hoe je alles eraf kan bikken.
Ik vind het fijn dat dingen die voor het oog niet meer zo mooi zijn (net wat ingedroogd of als het wat zachter begint te worden) in de blender nog prima smaken. Je krijgt er vaak een boekje bij met idee├źn voor combi's.

Salir De Guatemala Y Entrar En Guatepeor

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie