Komen weer lekkere lijstjes voorbij
AlwaysH schreef:Ik heb het idee dat ik heel weinig eet vergeleken met jullie

Daar lijkt het idd wel op, al zet ook niet altijd iedereen alle hoeveelheden erbij. Je kan het idd eens controleren met een caloriechecker een paar dagen
Ik heb altijd het idee dat ik heel veel eet vergeleken met anderen. Maar ik beweeg ook heel veel en eet veel voedsel dat laag in energie is (groente en fruit), waardoor ik veel volume eet.
Joyce, klinkt alsof het best goed gaat bij jou, ondanks dat je soms zegt wat te weinig is het al een heel stuk meer dan toen je net begon met lijstjes posten!
Gister:
O: 2 bakjes havermout met amandelmelk (hadden geen grote kommen dus heb maar 2 kleinere genomen), 1 met aalbessen en 1 met appel, paar kersen, boterham met ajvar
T: Mueslibol
L: 2 bth met kaas, paar champignons met roomkaas uit de oven
T: Scholiertje, stuk watermeloen, komkommer en tomaatjes
A: Volkoren pasta met tomatensaus, paprika, champignon, ui, stukken tomaat en kaas
T: Honingmeloen
B: In totaal denk ik zo'n 20 km wandelen met veel heuvels in de Eiffel (duitsland)
Ik heb afgelopen weekend wat te weinig gegeten in verhouding tot mijn beweging dus komende week maar wat extra proberen te eten. Vind het lastig om genoeg (en gezond) te eten omdat ik heel veel van huis weg ben en niet heel ruim zit qua budget (en brood niet erg lekker vind). Als ik een keer vroeg thuis ben kook ik dus flinke maaltijden zodat ik veel in kan vriezen. Planning van vandaag (moet ook nog iets bij):
O: Havermout met kwark en appel, 3 vk beschuitjes met margarine
T: 2 snack-a-jacks, 3 kleine cremekoekjes, paar snoepjes
T: Eiwitreepje coffee & dark chocolate,
L: Risotto
T: Watermeloen & aalbessen
T: Komkommer, wortel, tomaat
T: Misschien haal ik ook nog wel een softijsje
A: Soep uit zak met een afbakstokbrood
T: ? Hopelijk heb ik dan nog trek om iets te eten
B: Iig 10km hardlopen, 10km fietsen & half uur wandelen, waarschijnlijk komt er nog wel wat bij
It does not do to dwell on dreams and forget to live