Wat heb jij vandaag gegeten, deel V

Moderators: Duhelo, Essie73, Muiz, Ods, NadjaNadja, MirandaT

s1993

Re: Wat heb jij vandaag gegeten, deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 10:49

Dan zal ik gelijk twee lijstjes plaatsen :D

Gister:
O: VK beschuitje met margarine, flinke kom havermout met sojamelk, kaneel & blauwe bessen, 3 abrikozen
T: Aardbeien, kersen, appel, biscuitje
L: Restje couscous, salade (sla/paprika/komkommer/augurk/tomaat), 2 rijstwafels
T: Dropjes, watermeloen, komkommer, wortels
T: Softijsje met discodip
A: Knorr kofta
T: Eiwitreep
B: 10 km hardlopen, half uur zwemmen, 10 km fietsen en in totaal denk ik een uur lopen

Planning vandaag (moet nog wel iets bij, het is veel in volume, maar vrij weinig in energie en ben de hele dag onderweg dus even kijken hoe ik uitkom)
O: VK beschuit met margarine, 2 abrikozen, havermout met kwark
T: Aardbeien, kersen, appel
L: Volkorenpasta met groente (spinazie/prei/courgette/aubergine/champignon/tomaat/paprika), Salade (sla/tomaat/komkommer/augurk)
T: Blauwe bessen, wortels, dropjes
A: Dahl met spinazie

B: 35km fietsen, denk in het bos wandelen met pony

It does not do to dwell on dreams and forget to live

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 20:43

Donna ieder mag zelf weten wat hij/zij eet toch :D De lijstjes hier zijn denk ik ook niet echt representatief voor 'gemiddelde nederlander', gezien de meeste mensen die lijstjes bijhouden wel enigzins met hun voeding bezig zijn :)

Oamaru dat lijstje klinkt echt heerlijk <3

Mijn lijstje van vandaag:
O: Havermout met chocolate whey, kaki, 3 abrikozen
T: Bakje aardbeien, klein zakje haribo snoepjes
L: Vegetarische tonijnsalade (van de AH), wortels, stukje komkommer, sinaasappel
T: Klein bakje gepelde tarwe met cottage cheese, komkommer en tomaat
T: Aalbessen, werther snoepje
T: Artisjok
A: Risotto met champignons, prei, broccoli, spinazie en parmezaanse kaas *\o/* _/-\o_
T: Wat hapjes meloen+watermeloen tijdens het snijden

B: 25 minuten zwemmen, 6 km hardlopen, 10 km fietsen, in totaal een uur wandelen

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 08:01

Komen weer lekkere lijstjes voorbij

AlwaysH schreef:
Ik heb het idee dat ik heel weinig eet vergeleken met jullie :=

Daar lijkt het idd wel op, al zet ook niet altijd iedereen alle hoeveelheden erbij. Je kan het idd eens controleren met een caloriechecker een paar dagen :) Ik heb altijd het idee dat ik heel veel eet vergeleken met anderen. Maar ik beweeg ook heel veel en eet veel voedsel dat laag in energie is (groente en fruit), waardoor ik veel volume eet.

Joyce, klinkt alsof het best goed gaat bij jou, ondanks dat je soms zegt wat te weinig is het al een heel stuk meer dan toen je net begon met lijstjes posten!

Gister:
O: 2 bakjes havermout met amandelmelk (hadden geen grote kommen dus heb maar 2 kleinere genomen), 1 met aalbessen en 1 met appel, paar kersen, boterham met ajvar
T: Mueslibol
L: 2 bth met kaas, paar champignons met roomkaas uit de oven
T: Scholiertje, stuk watermeloen, komkommer en tomaatjes
A: Volkoren pasta met tomatensaus, paprika, champignon, ui, stukken tomaat en kaas
T: Honingmeloen

B: In totaal denk ik zo'n 20 km wandelen met veel heuvels in de Eiffel (duitsland)

Ik heb afgelopen weekend wat te weinig gegeten in verhouding tot mijn beweging dus komende week maar wat extra proberen te eten. Vind het lastig om genoeg (en gezond) te eten omdat ik heel veel van huis weg ben en niet heel ruim zit qua budget (en brood niet erg lekker vind). Als ik een keer vroeg thuis ben kook ik dus flinke maaltijden zodat ik veel in kan vriezen. Planning van vandaag (moet ook nog iets bij):

O: Havermout met kwark en appel, 3 vk beschuitjes met margarine
T: 2 snack-a-jacks, 3 kleine cremekoekjes, paar snoepjes
T: Eiwitreepje coffee & dark chocolate,
L: Risotto
T: Watermeloen & aalbessen
T: Komkommer, wortel, tomaat
T: Misschien haal ik ook nog wel een softijsje
A: Soep uit zak met een afbakstokbrood
T: ? Hopelijk heb ik dan nog trek om iets te eten

B: Iig 10km hardlopen, 10km fietsen & half uur wandelen, waarschijnlijk komt er nog wel wat bij

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 20:31

O: Havermout met cacao&whey poeder, vk beschuitje met halvarine
T: Galiameloen, appel, sinaasappel, wortels
L: Gepelde tarwe met cottage cheese, spinazie, tomaat en paprika
T: Zakje haribo beertjes, boterham met zuivelspread en twee gekookte eitjes
A: Zoete aardappel stamppot met andijvie, paprika, zo'n gedroogde tomaat, geitenkaas en champignons
T: Gedroogde abrikoos, aalbessen

B: 2 paarden gereden, meer dan 60 km fietsen in totaal

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 14:02

Vandaag:
O: Boterham met halvarine, havermout met whey, nectarine
T: Appel, Mandarijn, wortel
L: Grote salade paprika, tomaat, spinazie, doperwten, augurk, olijf, komkommer, tonijn/kwark/mosterd/kruiden
T: Fruit, evt snack a jack
A: Chili sin carne met avocado

B: 20 min zwemmen, 10km fietsen, baantraining Atletiek (meestal totaal ong 10km lopen + core stability + looptechniek)

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 06:35

Nee ik weeg mijn eten over het algemeen niet, alleen als ik benieuwd ben hoeveel iets weegt en ik toevalig een weegschaal bij de hand heb :P

Gister
O: Havermout met kwark, nectarine, 2 beschuitjes met margarine, stukje chocolade, 4 kleine koekjes (ik had trek)
T: Mandarijn, kleine groentemuffin
L: Salade: Tomaat, zoete aaradppel, mais, paprika, champignon, broccoli, groene kidneybonen, spinazie, avocado
T: Komkommer, wortel, tomaat, 3 snack-a-jacks
A: Gnocchi met mozzarella en veel groente
T: Klein zakje haribo starmix, droprolletje, 2 wherther snoepjes

B: 20 minuten zwemmen, half uur wandelen, 45 min paardrijden, 30 km fietsen

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 11:27

Amira waarom wil je niet meer koolhydraten/vetten eten? 400kcal meer eten zonder koolhydraten/vetten betekent 100 gram eiwit meer per dag en dat lijkt me ook wat veel?
Hoe is die biefstuk trouwens?

Ik moet ook wat omhoog in mijn kcal, gister mezelf dus maar alles laten eten waar ik zin in had, maar dat is niet helemaal hoe ik het wil aanpakken normaal gesproken haha. Zou mijn lijstje van gister ook niet meer weten maar heb in ieder geval wel veel gegeten :D (ook 70+km gefietst want wilde mijn fiets hier hebben zodat ik vrijdag ook terug kan fietsen ivm OV-stakingen)

Planning voor vandaag:
O: Havermout met griekse yoghurt, peer en kaneel, kom courgettesoep
T: Appel, 1/4 Deep dish cookie pie van chocolate covered katie met véél minder suiker (https://chocolatecoveredkatie.com/2011/ ... ookie-pie/)
L: Groentestoof met pompoen, gepelde tarwe
T: Nectarine
T: Groente (komkommer/tomaat/paprika/wortel) met zelfgemaakte hummus
A: Courgettesoep, baking powder biscuits (zelfgebakken, soort broodjes)
T: Ik denk schaaltje kwark met granaatappel, even kijken waar ik zin in heb als ik thuis ben

B: 4,5km hardlopen, uurtje wandelen, 20 min zwemmen

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 07:43

Venthe zo herkenbaar van die kibbeling, dan heb je ergens al een tijdlang zin in, besluit je jezelf erop te trakteren en dan valt het toch tegen :')

Chabby goed dat je elke dag in het topic wil posten!

Mijn lijstje van gister:
O: Courgettesoep, enorme kom havermout met kwark, cacao en kokos, paar abrikozen
T: Stukje chocolade, twee vk beschuitjes met margarine, appel
L: Bonenschotel, 2 boterhammen met cottage cheese, komkommer en paprika
T: 2 nectarines, 2 stukjes deep dish cookie pie (https://chocolatecoveredkatie.com/2011/ ... ookie-pie/)
A: Cup-a-soup met twee soepstengels, tortellini met saus van tomaat/paprika/aubergine/courgette/prei en een plak kaas
T: Klein kaneelstokje, vrieslolly

B: 20km hardlopen, half uur wandelen, 30km fietsen, uurtje paardrijden (stapritje)

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 21:45

Leuk om te horen Joyce :) Als ik kijk wat anderen eten voelt het soms als heel veel, maar heb het met mijn lengte & activiteit ook echt nodig! Vind het knap hoeveel mensen hier lijstjes posten die met een probleem worstelen, goed bezig!

Vandaag lekker dagje *\o/*
O: 3 scrambled eggs, wrap met kaas&prei (moest op)
T: nectarine
L: Havermout met amandelmelk&appel&kaneel
T: Sinaasappel, komkommer, paprika
A: AYCE sushi: 3x champignons (die vindeling ik zó lekker!) 2x aubergine, 2x komkommer, edamame boontjes, zeewiersalade, gegrilde zalm, handrol zalm, garnalen, kleine poke bowl zalm en verder van de toetjesbar heel veel fruit, paar macaroons en een bakje met snoepjes

B: 35km fietsen, half uur paardrijden, hele ochtend actief op stal

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 08:50

Gister teveel bewogen en niet genoeg gegeten in verhouding. Maar waren midden in het bos en vriendlief was het bestek vergeten (you had one job....), heb dus de hele dag een kilo kaas en een flink koelelement meegesjouwd voor niks... Dus maar een paar extreem saaie boterhammen gegeten zodat ik iig nog iets had en vond nog een eiwitreep in mijn tas :') Heb echt nauwelijks stilgezeten gister, dat vind ik ontzettend lekker maar moet dan meer eten dus vandaag maar proberen in te halen, kreeg het gisteravond niet meer bij gegeten

Gister:
T: Nectarine
O: Havermout met amandelmelk, appel en kaneel (uit de oven <3 )
L: 4 boterhammen met sla, paar tomaatjes, hele komkommer, een paprika en 100g meloen
T: Eiwitreep, mandarijn, appel
A: BBQ: Mais, paprika, champignon, courgette, halloumi en garnalen van de BBQ, salade van tomaat/paprika/rucola/ijsbergsla/komkommer/feta/olijf, stokbroodjes met kruidenboter/saté, stukje naanbrood, klein beetje aardappel (was grotendeels verkoold helaas)
T: Brownie, halve reep pure chocolade met noten

B: 5km hardlopen, 25km wandelen, 80km fietsen

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 20:33

Gaat op het moment goed bij mij met m'n calorieën iets omhoog :) Had voor mijn doen ook een rustige week dus iets meer tijd gehad om in de keuken te staan en eten voor te bereiden, dat scheelt een hoop.

Vandaag:
O: Stukje deep dish cookie pie, nectarine, stuk watermeloen
T: Cheesecake met passievrucht (traktatie collega)
L1: Restje ovenschotel (zoete aardappel/spinazie/prei/kookroom/kaas)
L2: Courgetti met feta, kikkererwten, zongedroogde tomaat, pesto & olijf
T: Komkommer, paprika, tomaat, champignon, wortel
A: Tomatensoep met een kruidenstokbrood met kaas (en een paar happen pasta voor morgen geproefd)
T: Ijsje, kersen, aardbeien, pruim

B: 30 km fietsen, 30 min paardrijden, 30 min zwemmen

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 07:10

Veel mensen hier die er moeite mee hebben als ze een keer 'slecht' hebben gegeten. Ik heb gister ook een dag ongezond gegeten, ging harry potter films kijken met vrienden van de middelbare school en hadden er allerlei lekkers bij. Helemaal prima voor mij, ik had er zin in, heb er van genoten en vandaag is weer een nieuwe dag waarop ik wat gezondere keuzes maak *D

@Picasso, had je wel genoeg gedronken met hardlopen in de warmte?

Gister niet echt een avondmaaltijd gehad omdat ik gewoon de hele tijd door beetje aan het eten was en dus geen honger meer had (voor het geval mensen het nog niet door hadden: ik ben gek op fruit :Y) )
O: Havermout met amandelmelk, appel & kaneel, 2 pruimen, 3vk beschuitjes met margarine
T: 2 digestive koekjes, 3 marshmallows, 3/4 mango
T: Brownies & cookiedough, blondies, millionaires shortbread (allemaal zelfgemaakt)
L: Nacho's met kaas en guacamole
T: Stukjes komkommer, tomaat, kaas met dip
T: Honingmeloen, watermeloen, sinaasappel, kersen
T: Split ijsje, klein bakje kwark
B: 9km hardlopen, 50km fietsen

Vandaag:
O: Havermout met melk, appel & kaneel, 2 pruimen, 3 snack-a-jacks
T: Eiwitreep, kinderkoekje
L: 2 vk boterhammen met wat kaas, restje rijst met makreel & groente
T: Komkommer, tomaat, worteltjes
A: Gnocchi met groente, iets van saus en ik denk wat kaas (moet nog even langs de winkel en afhankelijk van welke groente het wordt bepaal ik de rest)
B: half uurtje zwemmen, baantraining atletiek

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 19:01

Vandaag:

O: Pap van havermout, 7granenontbijt, melk/water en kaneel, stukje chocolade, perzik
T: Kaki
L: Klein bakje kwark, wat bloemkool met kaas, wortels met yazarra
T: Nectarine, Appel, cup-a-soup champignon
A: Klein beetje risotto met bieten&geitenkaas (eigenlijk gepland bij lunch maar weinig honger vandaag), een tomaat, stuk komkommer
T: magioni focacia twister

B: 8km hardlopen in totaal, 45km fietsen, 15min zwemmen, half uurtje wandelen met de hond

Beetje weinig maar zat de hele dag erg vol en besloot last-minuten om te fietsen ipv ov te pakken

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 08:56

@liespower, ik vind juist dat hier relatief veel magere lijstjes gepost worden...

Maargoed, vandaag weer een nieuwe dag en vast beter :)

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 12:45

Sorry als je het persoonlijk hebt opgevat lies, dat is niet mijn bedoeling geweest met de opmerking die ik maakte, jouw lijstjes zijn normaal idd veel beter. Iedereen heeft inderdaad weleens een slechte dag en dat geeft helemaal niks. Ik bedoelde meer dat ik in het algemeen vindt dat hier veel lijstjes worden gepost die vrij mager zijn (en dus niet alleen maar nette lijstjes :) ). Maargoed, zijn in het topic ook best veel mensen in het topic met een eetstoornis verleden of mensen die af willen vallen.

Vind het alleen maar supergoed dat mensen hier lijstjes plaatsen en zo een stok achter de deur hebben! Ben dan alleen wel eens bang dat anderen hier kijken en denken dat het 'normaal' is om weinig te eten :j

Picasso als bij jou op stal werken net zo hard werken is als dat ik moet werken op stal, vind ik het helemaal niet gek dat je daar honger van krijgt :) Is hard werken en dat kost gewoon een hoop energie!

Gekke dagen zo Oamaru! Word je daar ook hongerig van? Ik krijg van weinig slaap/gekke dagindeling veel snaaitrek

Mijn lijstje vandaag:
O: 'Kwarktaart' van magere kwark, custard, whey, ei en vanille aroma, eierkoek met halvarine, nectarine
T: Kaki, stukje 'gezonde brownie' (collega trakteerde, weet niet precies wat erin zat, bonen, cacaonibs, chocolade, kokos en noten iig)
L: Courgetti met cottage cheese, pesto, zongedroogde tomaat, olijf, rucola, broccoli, aubergine, champignon <3 en een stukje meloen
T: Appel, sinaasappel, tomaat
A: Bietensalade (biet, appel, augurk, mayo/kwark en kerriepoeder) en een 'pizza twister' met extra kaas
T: Misschien nog wat eten in de bios als ik zin heb

B: 30km fietsen, driekwartier paardrijden (zonder zadel)

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 09:57

Mooie keuken Venthe!

Hoe is die sultana just good joyce?

Vandaag even een dagje waarbij ik 3 eetmomenten heb en dan flinke maaltijden eet zodat ik zonder tussendoortjes wel voldoende binnenkrijg maar weer even wat bewuster word. Ben benieuwd hoe ik het ga vinden!

O: Pap van havermout, lidl 7 granen ontbijt, melk, appel en kaneel; 2 beschuitjes met margarine, schaaltje kersen, smart bar
L: Risotto (met doperwten, paprika, ui, champignon), rauwkost, kaki
A: Bonenschotel met pitabroodjes, 2 gekookte eieren, stuk meloen en een nectarine

B: 30km fietsen, half uur paardrijden, uurtje wandelen en hopelijk kan ik me er vanavond toe zetten wat core stability oefeningen te doen

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 08:20

Mooi lijstje Joyce, knap gedaan! +:)+

Gister:
O: Havermout met melk, whey poeder en een handje noten, nectarine, sinaasappel
T: Halve eierkoek, beschuitje met kokosbrood, schaaltje bramen
L: Rijst met tofu bonen en groente, sharonfruit
T: Rauwkost, een appel en een dropje
A: Gepelde tarwe met kwark, cottage cheese, munt, sla en kikkererwten
T: Split ijsje, paar augurken

B: 10km fietsen, 5km hardlopen, uurtje wandelen

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 13:26

Avis had je zelf cake gebakken? Ik vind beslag ook zó lekker altijd!

T: 2 eierkoeken
O: Bord pap met appel & kaneel, vk boterham met kokosbrood, 'cheesecake', sharonfruit en een nectarine (ik had flinke trek na mijn duurloop vanochtend)
L: Salade van bietjes, spinazie, linzen en geitenkaas, stukje komkommer
T: Sinaasappel, bramen, aardbeien en blauwe bessen
A: Pastasalade (volkorenpasta, pesto, spinazie, tomaat, paprika, avocado, kikkererwten, sugar snaps, champignons)
T: Waarschijnlijk Ben & Jerry's :9

B: 10km fietsen, 25km hardlopen, vanavond waarschijnlijk nog even wat wandelen

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 10:16

Gister:

O: Nectarine, boterham met kokosbrood en havermout met wheypoeder
T: Sharonfruit, witte boterham met vega filet americain (voor smaakonderzoek)
L: Salade (zwarte bonen, mais, tomaat, paprika, spinazie, champignon, avocado, zoete aardappel) en een stuk brandnetelkaas
T: Komkommer terrine, bramen, watermeloen, 4 meergranen rijstwafels (voor het sporten)
A: Courgetti met asperge, tomaat, cottage cheese en pesto
T: Ben & Jerry's moophoria, oppo cookie dough

B: 10 km fietsen, training bij de atletiek

Planning voor vandaag:
O: Beschuitje met halvarine, meergranen rijstwafel met pindakaas, stuk watermeloen
T: Havermout met whey, sharonfruit, pruimen, cloud bread
L: Salade (zwarte bonen, mais, tomaat, paprika, spinazie, avocado, sugar snaps en asperge)
T: Watermeloen, soepstengel met baba anousch
A: Weet ik nog niet, denk iets met bloemkool

B: 30km fietsen, uur wandelen, straks even naar de sportschool (twijfel nog tussen roeien en core stability oefeningen, even kijken waar ik zin in heb)

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 11:08

Ik snoep even een paar dagen wat minder aangezien ik komend weekend met vrienden in Zweden heb afgesproken en ik weet dat we dan altijd gaan bakken en veel snoepen :D

Gister:
O: Havermout met wheypoeder, prei&tauge met een beetje satésaus
T: Galiameloen
L: Linzenschotel met groenten (boerenkool, selderij, wortel, courgette, aubergine) en kaas
T: Sinaasappel, boterham met kokosbrood
T: Beker bouillon (direct na het hardlopen)
A: Kwark met bramen & havermout, salade van augurk, tomaat, paprika, komkommer en spinazie

B: 10km fietsen, atletiek met in totaal 10km hardlopen

Vandaag:
T: Sinaasappel
O: Havermout met scheutje melk, appel en kaneel
T: Rauwkost (halve paprika, paar tomaten en stuk komkommer)
L: Salade van biet, linzen, walnoot, spinazie, augurk, cottage cheese en komkommer
T: VK boterham met halvarine
A: Potato wedgies, broccoli, aubergine met pesto en pangasius/ei (waar ik zin in heb, kan ook beide worden)
T: Weet nog niet, moet nog wel iets bij :)

B: 30km fietsen, half uur paardrijden, 15km hardlopen

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 11:39

Ik neem meestal geen supplementen, alleen als ik weinig dierlijke producten eet B12 :)

Goed bezig Joysieee +:)+

Mijn lijstje vandaag:
O: 1vk boterham met halvarine, paar pruimen, 6 rijstwafels
T: 3 vk kaascrackers
L: Risotto met parmezaan, prei, champignon <3
T: Wortel, komkommer, peertje
A: Zelgemaakte tonijnsalade (tonijn, kikkererwten, kwark, mosterd, augurk, sla, tomaat, paprika, avocado, sperziebonen en kruiden)
T: Weet ik nog niet, even kijken waar ik zin in heb na atletiek

B: 30km fietsen, paardrijden, half uurtje wandelen en vanavond atletiek

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 05:06

Gister lekker veel gesnoepd, moet restjes opmaken en ben afgestudeerd dus lekker genieten :D

O: Havermout met whey
T: Zelfgemaakte soep (met alleen bouillon en groente), eiwitreep
T: Dropjes, stukje chocolade, meloen, aantal pruimen
L: Risotto & kidneybonen (klein restje)
T: Kinder bueno, peer, appel, nog een paar pruimen
A: Bonenschotel, nacho's en kaas
T: Ijsje, nog 2 peertjes, stukje komkommer

B: Paardrijden, atletiek, 35 km fietsen

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 09:03

Ik ben weer terug uit Canada en kom weer meeposten! Twee maanden niet mijn eigen eten kunnen bepalen (en absoluut niet mijn stijl gegeten) dus vond het niet interessant om mee te posten/lezen maar nu ik zelf weer invloed heb vind ik het wel weer leuk en kan ik weer inspiratie opdoen :D

Gister/eergister (beetje gek want was dinsdag nog in Edmonton en dan savonds gevlogen en woensdagochtend hier)
Dinsdag:
O: Havermoutpap met appel en kaneel, cereal bar
T: Wortels
L: Falafelbowl (in een vega restaurantje, LEKKER!)
T: Zakje Reese's pieces
A: Mini pistoletje, kip met boerenkool en wat groente, rauwkost met hummus, stukje chocolade (vliegtuigmaaltijd)
T: Paar pepermuntjes
B: Hele ochtend gewandeld in Edmonton (8.30-12.30), verder niks

Woensdag:
O: Yoghurtje en 1/2 triangel met pesto tomaat kaas (in vliegtuig)
T: Appel, halve komkommer, snoeptomaatjes, stuk paprika (had papa meegenomen naar het vliegveld voor me :D )
L: 2 Boterhammen met halvarine&kaas, kaki, cup a soup tomaat
A: Stuk zalm en 1/2 bloemkool
B: 25km fietsen, paar rondjes zonder zadel gereden

Planning vandaag:
O: Restje bloemkool, havermout met appel&amandelmelk, mandarijn
T: Stukje chocolade, misschien paar snoepjes
L: Brood met avocado en tomaat, gebakken champignons
T: ?
A: Stamppot met spinazie, geitenkaas en zongedroogde tomaat
B: Klein rondje hardlopen, straks naar het bos met mijn vriend (op de fiets erheen en dan wandelen)

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 22:40

Picasso ik heb het zeker fijn gehad! Zoals ik ook tegen de mensen daar zeg; ik kom daar niet voor het eten :D

Ik heb totaal geen last gehad van jetlag, heel gek!

Merel wat voor stappenteller heb jij?

Vandaag:
O: 2 eiwitten, kom havermout met kaneel en mini appel
T: Mini appel
L: 5 boterhammen: 1x pindakaas, 2x sandwichspread 2x halvarine en kaas
T: Sinaasappel en een aantal bonbons
T: Wortels en kaki
A: Zilvervliesrijst met currysaus, flinke portie roerbakgroente
T: Stukje komkommer, paar tomaatjes, wat granaatappel en deeg gesnoept tijdens bakken :D

B: 2 paarden rijden, 15km fietsen, 4 uur stalwerk (voeren, vegen, opstrooien, binnen/buiten zetten)

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 20:14

Picasso, ik gebruik ongeveer dit recept maar altijd met meer spinazie en soms bak ik de ui en spinazie even https://www.boodschappen.nl/recept/stam ... eitenkaas/

Mijn dag vandaag:
O: Havermout met kwark en granaatappel, stukje taart, biscuitje
T: Kaki en 3 wortels
L: 2 boterhammen met halvarine en kaas, appel, opscheplepel rijst gebakken met broccoli, kool, ui, champignons en wat kruiden
T: Sinaasappel, paar wortels, kom groentesoep
A: Loempiataart van chickslovefood maar dan zonder kip en met meer cashews&groente (was erg lekker!)

B: 5 uur stalwerk (paarden binnen/buiten zetten, voeren, vegen), drie kwartier grondwerk, 25km fietsen