Wie gebruikt er een slowjuicer ?

Moderators: MirandaT, Duhelo, Essie73, Muiz, Ods, NadjaNadja

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

pluisje88

Re: Wie gebruikt er een slowjuicer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 12:46

Mag ik me ook melden?
Heb een tijdje geleden op mijn opleiding tot natuurvoedingsconsulent kennis mogen maken met de slowjuicer. Omdat er toch best een prijskaartje aan zit had ik er nog geen. Voor het behoud van voedingsstoffen is het belangrijk dat je er 1 hebt met een zo laag mogelijk aantal toeren per minuut. Het ideaal ligt rond de 43 maar die apparaten zijn erg duur. Nu was er laatst 1 bij de Lidl in de aanbieding met 65 toeren per minuut, nog lager dan het gemiddelde meest verkochte aantal. Dus ik heb er sinds anderhalve week zelf 1. Heb al een paar lekkere recepten gevonden en gebruik hem elke dag. Maar ben nog wel op zoek naar meer recepten. Je wilt natuurlijk niet te vaak hetzelfde gebruiken. Ik hou me wel aan minimaal 80% groente en max 20% fruit. Ik merk dat mijn lichaam heel veel baat heeft bij de extra voedingsstoffen en mijn lichaam vraagt echt om de sapjes

Kamulet † & Zizi-Top <3 <3 <3.
Meet my New Girl! Zizi Top!

pluisje88

Re: Wie gebruikt er een slowjuicer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 16:14

Ik heb er 1 van de lidl met een laag toerental en rond de 69,-. Prima machine :D ik zou zeker wel voor een slowjuicer gaan en niet voor een sapcentrifuge gaan

Kamulet † & Zizi-Top <3 <3 <3.
Meet my New Girl! Zizi Top!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie