5 minut prep diner- makkelijke maaltijden

Moderators: MirandaT, Duhelo, Essie73, Muiz, Ods, NadjaNadja

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

fjordjes

Re: 5 minut prep diner- makkelijke maaltijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 20:28

Geen snel recept maar wel een tip als je snel wil snijden, neem een keukenmachine.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 12:10

imd schreef:
fjordjes schreef:
Geen snel recept maar wel een tip als je snel wil snijden, neem een keukenmachine.

Ik heb een keukenmachine, daarin maak ik wel guacamole enzo, maar jij snijdt er ook groenten zoals ui en broccoli mee? Hoe dan? O:)

Mijn snelle go-to's zijn over het algemeen wok, met een zakje luie wokgroenten en een sausjes van Conimex; een broodje (vega) burger; of couscous met courgette, paprika, andere groenten en feta/geitenkaas.

Over het algemeen probeer ik in het weekend wat dingen voor te bereiden (hartige taart, slow cooker maaltijd of soep bijvoorbeeld), en die te gebruiken voor de snelle maaltijd doordeweeks.

Gelukkig is mijn vriend iets eerder thuis van werk waardoor hij vast kan beginnen, zo zitten we meestal wel voor half acht aan het avondeten.

@Geryon: AH heeft op de website veel gerechten die snel te maken zijn, zoeken op "snel" en dan even alleen hoofdgerechten selecteren. Dat misschien een optie? Diepvriesgroenten vind ik zelf altijd al een stuk beter te doen dan blik overigens!

Ja ik snijd er ook ui en andere groente mee. Heb verschillende schijven om dingen te raspen, en fijn of grof te snijden. Dat zat al bij mijn keukenmachine.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie