Wat heb jij vandaag gegeten, deel V

Moderators: MirandaT, Essie73, Warboel, Ods, Duhelo, Muiz

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 22:27

*\o/*

O: havermout met volle melk, een banaan en kaneel + een glas verse jus
T: pakje Evergreen muesli/chocolade + een flesje water
L: 4 volkoren boterhammen (nutella, pindakaas en kipfilet x2) + een flesje water
T: snoeptomaatjes, plakjes komkommer + een paar glazen water
T: kleine roze koek + een kop koffie met opschuimmelk
A: pizza gemaakt met bloemkoolbodem, tomatensaus, paprika, knakworstjes, kruiden en kaas + een glas Spa citroen + een Cornetto als toetje
T: havermout met amandelmelk, banaan en kaneel + een kop thee
B: weinig, 6000 stappen + paard verzorgen

Joysieee

Re: Wat heb jij vandaag gegeten, deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 17:06

Gisteren
O: havermout met amandelmelk, een banaan en kaneel + een glaasje verse sinaasappelsap
T: mini gevulde koek + een kop koffie
L: 4 boterhammen (2x kipfilet en 2x sandwichspread met komkommer) + een kop thee
T: klein puntje appeltaart
A: 2 turkse broodjes (1x tonijnsalade met sla en 1x sandwichspread met kaas en komkommer) + wat losse rauwkost
T: havermout met amandelmelk, driekwart banaan en kaneel
B: 5000 stappen + 45 minuten zonder zadel op een fris paard :=
Over de dag nog een aantal glazen water.
Best wel wat kcal gemist.. ging een beetje de mist in. Vandaag weer beter. :)

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 18:23

AlwaysH schreef:
Ik heb het idee dat ik heel weinig eet vergeleken met jullie :=

Jep :j

Vandaag
O: 2 geroosterde vk boterhammen met roerei + een glas verse sinaasappelsap
T: een stuk Tony’s puur/amandel/zeezout + een kop koffie
L: 2 vk boterhammen (1x kipfilet met paprika en 1x sandwichspread met kaas en komkommer), een bruin bolletje (tonijnsalade met sla) en een eierkoek
T: stuk Tony’s puur/amandel/zeezout + een kop koffie
T: schaaltje ananas
A: pasta met sla, komkommer, ui, tomaat, paprika en pesto + een hoorntje met 2 bolletjes chocoladeijs
T: havermout met amandelmelk, een banaan en kaneel
B: 10000 stappen + een uurtje paardrijden
Wederom nog zo’n 2L water verspreid over de dag.

Weer wat te weinig.. gisteren gelukkig wel goedgegaan :j misschien vanavond nog wat inhalen

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 09:49

Gisteren was een rare dag qua eten.. :’) weer veel gemist, maar vandaag is er weer een nieuwe dag.
Ik weet niet wie het zei, maar thanks! Het gaat inderdaad al een heel stuk beter. De eerste lijstjes die ik postte waren ver in mijn es. Ik ben daar nu zowel lichamelijk als mentaal van aan het herstellen. Ik zet mijn porties er niet vaak bij, maar die zijn, naast de uitgebreidheid van mijn lijstjes, pittig groot. De kilo’s komen er slow but steady aan :j maar dagen als deze, met veel spanning, zijn er ook nog steeds.. niet alles kan in een keer perfect.
O: havermout met volle melk, een banaan en kaneel + een glas verse sinaasappelsap
T: schaaltje galiameloen
T: een stroopwafel getrakteerd door een docent ivm laatste les :)
L: 2 vk boterhammen met kipfilet, paprika en komkommer en een eierkoek
T: stuk Tony’s puur/amandel/zeezout + een kop koffie
A: uit eten, Thaise curry met kip, groenten en rijst <3
B: 5000 stappen
Verder nog een kop thee bij de lunch, in de avond een paar glazen Spa rood en verdeeld over de dag ongeveer 2L water

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 21:36

S1993, ik word altijd zo enthousiast van jouw lijstjes icm je beweging. Ik hoop dat ik ook ooit zo’n balans kan gaan vinden :j

Verder voor bovenstaande posts over de eetproblemen.. mijn pb staat ook altijd open. Ik ben zelf in herstel. Op het moment gaat het ondanks veel stress En spanning nog best okee. In dit soort periodes heb ik snel de neiging om terug te vallen in oude gewoontes. Het gaat dan niet altijd goed, dus aankomen is nu heel lastig. Maarja, ik val in ieder geval niet af dus so far so good!

O: een halve bak Optimel kersenkwark met verse blauwe bessen, frambozen, kersen en chocoladecruesli + een glas verse sinaasappelsap
T: halve gevulde koek (zo’n grote) + een kop koffie met melk
L: 2 kaiserbroodjes (1x kaas en 1x pure hagelslag) en een eierkoek
T: veel kersen :’)
T: andere helft van de gevulde koek + een kop koffie
A: pizza van een bloemkoolbodem met vers gemaakte tomatensaus, knakworstjes, paprika, italiaanse kruiden en geraspte kaas
T: hoorntje met 2 bolletjes schepijs (1x yoghurt-bosvruchten en 1x kaneel-crunch)
B: 7000 stappen + een uurtje paardrijden (rustig, want veel te heet)
En wederom verdeeld over de dag nog heel wat glazen water

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 23:04

Alles bij elkaar valt het toch best mee hoe een erge cheatday dat is Piccasox? Weet natuurlijk geen hoeveelheden, maar zo op ‘t oog.. :)

Mijn lijstje van vandaag
O: havermout met volle melk, een banaan en kaneel + een glas verse sinaasappelsap
T: stuk melkchocolade rozijn/hazelnoot + een kop koffie
L: 2 volkoren kaiserbroodjes (1x tonijnsalade en 1x extra pure vlokken) en een volkoren boterham met kalkoenfilet
T: stukje pure Toblerone
T: schaaltje met kersen en frambozen
A: pitabroodje met kipshoarma, salade van sla/komkommer/tomaat + een hoorntje met 2 bolletjes schepijs (1x citroen en 1x straciatella)
T:havermout met amandelmelk, een banaan en kaneel
B: veel lopen, weet niet precies hoeveel want heb de moed verzameld om de stappenteller van mijn telefoon te gooien :D :D :D
Verder nog water door de dag heen gedronken

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 18:46

Kop op Lies, je kan ‘t!! Ik vind het ook altijd fijn om te eten met gezelschap erbij, zeker op lastige dagen. Geeft mij (onbewust) altijd het gevoel van ‘ik moet ook gewoon meedoen’ en dan is het zo veel makkelijker dan wanneer ik alleen ben. :) denk aan waar je niet naar terug wil!

Als ik hele slechte dagen heb post ik ze niet, omdat ik mensen niet het gevoel wil geven alsof dat een normaal en goed eetpatroon is. Als het maar een beetje minder gaat durf ik het wel te plaatsen, maar dan zet ik het er wel bij.

Ik ga zo mijn lijstje van vandaag posten, eerst avondeten :D

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 10:06

Gisteren
O: halve bak optimel kersenkwark met frambozen en chocoladecruesli + een glas verse sinaasappelsap
T: stukje hazelnoot/rozijnenchocolade + een kop koffie
L: 3 volkoren boterhammen (2x kaas met sandwichspread en komkommer, 1x tonijnsalade) en een eierkoek
T: stuk komkommer uit eigen tuin <3
T: wederom een stukje hazelnoot/rozijnenchocolade + een kop koffie
A: gekookte aardappels met spinazie en een gehaktbal + 2 bolletjes vers chocoladeijs
T: havermout met amandelmelk, kaneel en een banaan
B: (te) veel lopen + een klein uurtje stappen te paard
En weer water en thee verspreid over de dag.

Vandaag gaan we weer voor een groter lijstje :D

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 09:23

Dit was mijn lijstje gisteren :)
O: halve bak Optimel frambozenkwark met chocoladecruesli, kersen en blauwe bessen + een glas verse sinaasappelsap
T: kleine gevulde koek + een kop koffie met melk
L: 2 boterhammen (1x kipfilet met paprika en 1x kip-meloensalade), een stuk komkommer en een eierkoek
T: halve grote vanillemuffin + een kop koffie met amandelmelk
T: schaaltje kersen
A: groot bord macaroni met rode saus, gehakt en roerbakgroenten (wat lunch inhalen :=), gemengde rauwkost + een Cornetto
T: Sultana just good cacao/hazelnootreepje
B: 60 min paardrijden, 35 min wandelen, stalklusjes

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 15:20

Ik vind de Just good cacao-hazelnoot heel lekker! Wel een beetje klein en de structuur was de eerste keer niet wat ik had verwacht. Maar ik ben er wel over te spreken :J ga mijn mams als deze op zijn ook vragen of ze andere smaken mee wil nemen om te proberen denk ik

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 09:00

Gisteren gebarbecued met vriendinnen en daarbij precies het eetgedrag van mijn beste vriendin gekopieerd. Onder het motto ‘er gebeurt niks met haar, dus waarom dan wel met mij?’ Stressmomentjes waren er (nog) wel en vandaag wordt vast wat lastiger, maar ik ben zo blij dat ik weer mee durf te doen met dit soort dingen. Yay *\o/*
Dus dit was mijn lijstje gisteren:
O: halve bak Optimel kersenkwark met blauwe bessen, frambozen en Cruesli vol vezel + een glas verse sinaasappelsap
T: halve gevulde koek + een kop koffie met (volle) melk
L: 2 bruine kaiserbroodjes (1x kaas en 1x pure hagelslag) en een volkoren boterham met kipfilet en paprika
T: andere helft van de gevulde koek + een kop koffie met melk
A: een plakje courgettebrood, een broodje hamburger, een stukje quiche, 2 satestokjes, plakjes komkommer, tomaatjes en reepjes paprika
T: een Cornetto
B: 20 min wandelen met paard, 45 min dressuurles
Verder nog ongeveer 2 tot 3 liter water verdeeld over de dag

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-18 18:39

Heb je niet enorm veel honger met dit lijstje Dreamy? Gewoon benieuwd :)

Mijn lijstje vandaag:
O: volle yoghurt met kersen, frambozen, blauwe bessen en chocoladecruesli + een glas verse sinaasappelsap
T: 2 volkoren chocoladebiscuitjes + een kop koffie met (volle) melk
L: een hard bruin broodje met kip, tomaat en sla + een hard wit broodje met kaas
T: een schepijsje met 2 bollen (1x aardbei en 1x chocolate chip vanille)
A: volkoren penne met gehakt, tomatensaus en gemengde salade met komkommer, paprika, tomaat en sla
T: waarschijnlijk gewoon havermout met amandelmelk, kaneel en banaan + wat inhalen voor vanmiddag, maar misschien loopt het anders :=
B: lopen, veel lopen.. vakantiepark verkennen :D
+ water verdeeld over de dag

Beetje gekke dagen zo op vakantie. Ik probeer zo veel mogelijk te eten zoals ik moet doen, maar heb het niet altijd voor het zeggen. Ik beweeg hier ook nog eensvrij veel, dus moet oppassen. Hopelijk komt het allemaal goed!

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 23:30

Haha Merel, ‘niet zo actief’ en toch 10000 stappen :D volgensmij ben jij een bezig bijtje

Eindelijk terug van vakantie. Tijd om de draad weer op te pakken :D

O: halve bak vanillekwark met aardbeien, frambozen, kersen en chocoladecruesli + een glas verse sinaasappelsap
T: een plak zelfgemaakte choco-bananencake + een kop koffie met melk
L: 2 volkoren boterhammen (1x filet americain en 1x sandwichspread, kaas en komkommer), een spelteierkoek + tomaatjes, paprika en komkommer uit eigen tuin
T: ananas, kersen en aardbeien
T: nog een plakje zelfgebakken choco-bananencake + een kop koffie met melk
A: een kop tomatensoep, 2 witte puntjes (1x knakworstjes en 1x pure vlokken), tomaatjes, paprika en komkommer + een hoorntje met 2 bolletjes chocoladeijs
T: een rozijnen Evergreen
T: een bakje kersenkwark met aardbeien, kersen, frambozen en chocoladecruesli
B: klussen aan mijn nieuwe kamer en een uurtje paardrijden
+ water door de dag heen :)

Ja, ik heb veel in te halen van de vakantie :=

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 10:16

Gisteren:
O:halve bak Optimel griekse stijl kersenkwark met een nectarine, blauwe bessen en chocoladecruesli + glas verse jus
T: 2 chocobiscuitjes + kop koffie met (volle) melk
L: 2 volkoren boterhammen (1x kip kerriesalade en 1x kaas met sandwichspread), een eierkoek en een stuk verse komkommer van eigen plant <3
T: puntje taart met bakkersroom en chocola ertussen
T: tomaatjes, puntpaprika en komkommer
A: courgettepizza met tomatensauus, puntpaprika, ui, stukjes kip, italiaanse kruiden en geraspte kaas + schaaltje yoghurt met een nectarine en een klein beetje chocoladecruesli als toetje
T: hoorntje met 2 bolletjes schepijs (1x witte chocolade en 1x kers)
B: ruim uur gedressuurd en veel gelopen
+ water en Spa rood door de dag heen

Vandaag is dit de planning:
O: volle yoghurt met blauwe bessen, frambozen en chocoladecruesli
T: pakje Evergreen muesli/chocolade + kop koffie met (volle) melk
L: 3 volkoren boterhammen (gok 1x kip kerriesalade, 1x kipfilet en 1x pindakaas) en een eierkoek
T: Sissy red appel (die zijn zo lekker :))
T: stuk chocolade + glas Spa rood met wat limonade erdoor
A: waarschijnlijk iets van aardappels, groente en vlees + yoghurt met cruesli en een stuk meloen als toetje
T: havermout met amandelmelk, kaneel en een banaan
B: nog onbekend, maar sowieso 2x een kwartiertje lopen (heen en terug naar de wei :D) en dan nog even kijken wat ik daar ga doen
+ water door de dag heen

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 08:35

Bedankt voor de complimentjes, super lief <3
Het gaat inderdaad goed. Ik heb bijna geen moeite meer met de eetmomenten/porties en varieren lukt ook steeds beter. Mijn lichaam werkt alleen niet zo mee, ik kwam eerst netjes aan met dit lijstje, maar nu blijf ik er stabiel op en als ik niet uitkijk val ik met iets te veel bewegen af. Aan de andere kant betekent dat wel dat ik weer een goed werkend metabolisme aan ‘t krijgen ben, maar het is soms best frustrerend. Ik ga er binnenkort even met mijn dietiste naar kijken, dan komt het vast goed :j

Mijn broodbeleg van gisteren is 1x kip kerriesalade geworden en 2x gebakken ei met stukjes tomaat en italiaanse kruiden erdoor. Het stuk chocola werd een hand chocoladepinda’s en mijn avondtussendoortje werd een Cornetto in plaats van havermout, daar was het veel te warm voor :’)

Vandaag wordt zoiets:
O: volle yoghurt met blauwe bessen, frambozen en chocoladecruesli (en de verse jus was op, ik heb hem gemist haha)
T: chocopinda’s + kop koffie met (volle) melk
L: 3 volkoren boterhammen (ik gok 1x pindakaas, 1x kipfilet en 1x pure vlokken) en een plak ontbijtkoek (mijn favo eierkoeken zijn op, too bad)
T: stuk galiameloen
T: 2 of 3 scholiertjes + kop koffie met (volle) melk
A: ik gok op aardappels, spinazie en een gehaktbal + chocoladeijs met vers fruit als toetje
T: als het niet te warm is havermout met amandelmelk, kaneel en een banaan, als het wel warm is iets van kwark met fruit en cruesli
B: nog onbekend, denk niet zo veel
+ water en thee

Xapple, ik ken cola juist als een misselijkmaker. Als ik ziek ben hou ik beschuit met kaneel, bouillon en thee wel binnen.

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 22:44

Met zo’n lijstje kun je rustig elke dag een magnum eten :D :D of ben je aan ‘t dieten/heel klein/licht en beweeg je niet?

Ik eet (bijna) elke dag ijs.. :’) en ik schaam me er niet (meer) voor

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 22:39

O: halve bak vanillekwark met frambozen, blauwe bessen, aardbeien en chocoladecruesli
T: pakje Evergreen + kop koffie met (volle) melk
L: 2 vk boterhammen (1x filet americain en 1x kipfilet) en een eierkoek
T: stroopwafel + kop koffie met (volle) melk
T: stuk verse komkommer
A: aardappels, spinazie a la creme en een gehaktbal + hoorntje met 2 bolletjes ijs (yoghurt-bosvruchten)
T: halve bak vanillekwark met frambozen, blauwe bessen, aardbeien en chocoladecruesli, zelfde als ontbijt dus :)
B: een uurtje gedressuurd, een paard gelongeerd en wat gelopen
+ water en thee

Vrij mager lijstje. Ik zit weer op school dus dat betekent een druk schema op en na school. Ik moet nog even uitvinden hoe ik dat het beste kan oplossen met eten. :)

Gefeliciteerd S1993!! Voor wat ben je afgestudeerd? Beetje off-topic haha

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 08:51

Gisteren :D :D

O: vanillekwark, aardbeien,, blauwe bessen en chocoladecruesli + glas verse jus
T: eierkoek
L: 3 volkoren boterhammen (1x verse jam en 2x pindakaas)
T: Prince chocobiscuit + kop koffie met (volle) melk
A: een meidenavondje met heeeeel veel tapas!! <3 brood met ajoli, gefrituurde kipstukjes, zoete aardappelfrietjes, gamba’s, nachos, een hamburgertje, toast met zalm en mangochutney, stukje spare ribs, inktvisringen, stukje carpaccio, een kaaskroketje. Ik denk dat het zoiets was :’) + alle sausjes die erbij hoorden
T: frambozenkwark met aardbeien en wat cruesli
B: best wat gelopen + 40 minuten gefietst
+ water en Spa rood

Ik heb een heerlijke avond gehad <3 ik heb alles behalve op het eten gelet (behalve hoe lekker ’t was haha) en ik kwam er achteraf pas achter dat dat zo wass. Het heeft niks raars met me gedaan en ik heb het juist super naar mijn zin gehad. Ten slotte ook nog gewoon mijn lijstje gevolgd door later op de avond zoals het hoort mijn kwarkje te eten.. ja, ik ben best trots :) een half jaar geleden had ik nooit verwacht dat ik nu hier zou staan

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 21:16

Vandaag zo veel haast gehad dat goed eten er een beetje bij in is geschoten, dus vanavond maar wat inhalen :)
O: aardbeienkwark met frambozen, blauwe bessen, aardbeien en Cruesli + groot glas verse jus
T: eierkoek
L: 2 turkse broodjes (1x tonijnsalade en 1x verse jam)
T: stroopwafel + kop koffie met veel (volle) melk
A: dubbele portie aardappels met sperziebonen en een kipschnitzel + hoorntje met 2 bolletjes yoghurt-bosvruchtenijs
T: cashew- en walnoten + een banaan
T: volle yoghurt met een appel en Cruesli
B: een uur dressuurles, klusjes op stal en ronddwalen door de school :’)
+ water door de dag heen

Planning voor morgen, beter:
O: havermout met volle melk, een banaan, een wortel, walnoten en kaneel + glas verse jus
T: stroopwafel + kop koffie met (volle) melk
L: 4 volkoren boterhammen (1x tonijnsalade, 1x kipfilet met pesto, 1x verse jam en 1x pure vlokken) + glas verse jus
T: Kanzi appel
T: pakje Evergreens + kop koffie met veel (volle) melk
A: wat de pot schaft. :) + Cornetto achteraf
T: ik hoop warme Chocomel!!
T: vanillekwark met aardbeien, blauwe bessen, frambozen en Cruesli
B: weet ik nog niet, denk wat rondhangen op stal
+ water door de dag heen

Het ontbijt van dit onderste lijstje is trouwens echt mega lekker <3

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 22:06

Even leuk om te melden.. Eergisteren ben ik voor het laatst op controle geweest bij mijn kinderarts in het ziekenhuis :D :D eindelijk geen gevarenzone meer, het gaat echt de goede kant op en ze denkt dat ik zelf verder kan. Ik ben blij en stiekem wel een beetje trots. Aan de andere kant vind ik het best eng dat de regelmatige controles wegvallen, nu moet ik het echt helemaal zelf doen. Maar he.. ik ga ervoor zorgen dat het goed komt!!
Mijn lijstje vandaag:

O: overnight oats, havermout met banaan, amandelmelk, kokos en kaneel + glas verse jus
T: flink stuk watermeloen
L: 3 volkoren boterhammen (2x tonijnsalade en 1x verse aardbeienjam)
T: hazelnoot-schuimgebakje + kop koffie met (volle) melk
T: rauwe worteltjes en 2 pruimen
A: pizza margaritha met knakworstjes erop :)
T: vanillekwark met ananas en chocoladecruesli
B: uurtje rustig paardrijden
+ water door de dag heen :)

Geen super gevuld lijstje, maar gelukkig compenseren het gebak en de pizza een beetje haha

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 22:01

O: schaaltje yoghurt met een Elstar appel en wat Cruesli
T: een Elstar appel
L: een pistoletje met kaas + een eierkoek
T: een stroopwafel + kop koffie met koffiemelk
A: penne met tomatensaus, gehakt en roerbakgroenten + klein schaaltje yoghurt met een halve Elstar appel
T: wederom :’) schaaltje yoghurt met een halve Elstar appel en wat Cruesli
B: 5000 stappen, paard verzorgen en te veel buikspieroefeningen
+ water en thee

Het is ruk. Maar zo op een rijtje is wel een goede confrontatie :)

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 09:50

Gisteren :)
O: bakje havermout met melk, een appel, een scheutje honing en kaneel
T: een grote, verse warme chocolademelk <3
L: uit lunchen met een vriendinnetje, een kommetje pittige pompoensoep + 2 dikke boerenboterhammen met huisgemaakte eiersalade
T: een Elstar appel
T: een discobiscuitje + koffie met melk
A: gemengde salade van komkommer, tomaat, puntpaprika, sla en augurk, een kipcorn en wat frietjes uit de airfryer
T: schaaltje yoghurt met een perzik en wat gepofte spelt
T (laat): 2 dubbele biscuitjes
B: 40 minuten fietsen, flink klussen/schoonmaken op stal + 10000 stappen
+ water en thee

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 16:34

Het is/was inderdaad stil hier. Laten we een nieuw actief leven in dit topic blazen dan maar :j
Mijn lijstje van gisteren:
T: stuk Tony’s Chocolonely caramel-zeezout + kop koffie met opgeklopte melk
L: 3 geroosterde volkoren boterhammen (1x kipkerrie, 1x sandwichspread en 1x pure vlokken)
T: blikje Lipton icetea sparkling
T: halve gevulde speculaaskoek + kop koffie met opgeschuimde melk
A: couscous met gekruide kip, aubergine, paprika en tomaat in een mengsel van bouillon en sojasaus + groene salade van veldsla, komkommer, tomaat en paprika + schaaltje volle yoghurt met blauwe bessen en chocoladecruesli
T: een appel + stuk Tony’s Chocolonely caramel-zeezout
B: het grootste gedeelte vann de dag lekker op stal geweest (lopen, vegen, mesten, voeren etc etc) + anderhalf uur gereden (2 paarden :))
+ water en thee door de dag heen

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 23:52

Leven in het topic!! Gezellig :D
Haha Dreamy, avondeten met popcorn :+ als het maar lekker was

Vandaag:
T: stroopwafel + kop koffie met opgeklopte melk
L: 3 volkoren boterhammen (1x filet americain, 1x kipkerrie en 1x pure vlokken)
T: stuk Tony’s Chocolonely caramel-zeezout + kop koffie met opgeklopte melk
A: stamppot van aardappels, rode kool, worteltjes (combinatie wel.. :’)) en driekwart roomschnitzel + volle yoghurt met aardbeien en chocoladecruesli toe
T: stroopwafel
B: weinig, alleen even op stal geweest om te kroelen <3 ook wel eens fijn
+ thee, veeeeel thee in deze kou

Wat is jullie favoriete ontbijt? Ik ben een beetje uitgekeken op de yoghurt met fruit en cruesli.. haha

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 08:57

Lekker (vers) lijstje weer S1993 :D :D

Mijn lijstje:
O: 2 dikke zelfgemaakte (nouja, door mijn vader :)) boterhammen (1x kipfilet met rode sandwichspread en 1x pure vlokken met boter) + grote kop thee
T: halve gevulde koek + kop koffie met opgeschuimde melk
L: grote kom volle yoghurt met een banaan en cruesli + 2 glazen water
T: hele gevulde koek (ja, nog een keer.. paps had ze speciaal voor mij meegenomen :D) + wederom kop koffie met opgeschuimde melk
T: Elstar appel + bidon met water (op stal)
A: kwart pizza pepperoni, kwart pizza quatro fromage en toen liep de spanning te hoog op := + 2 glazen water
T: schaaltje volle yoghurt met cruesli
T: speculaasjes + 2 koppen verse gemberthee
B: stalklusjes en een heel druk paard rijden :+

Het begint alweer representatief te worden denk ik zo :j