Wie bakt er nog meer zo graag? - deel 3

Moderators: Duhelo, Essie73, Muiz, Ods, NadjaNadja, MirandaT

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 14:24

“When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile”

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 15:12

Hier voor het eerst zelf bladerdeeg gemaakt en iets gebakken uit het Hartige Bakboek van Rutger. Waren erg lekker! Vulling is spek, brie, walnoten en beetje honing.

Afbeelding

Nog meer mensen aan het bakken geweest?

“When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile”

urosa

Re: Wie bakt er nog meer zo graag? - deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 18:57

Pimaude, haha als ie maar lekker was!

Kinke: ging goed! Heb deze keer voor het recept snel bladerdeeg gekozen van Rutger, maar dat smaakte al echt als goed bladerdeeg. Zijn 'echte' recept schijnt nog beter te zijn, staat ook in het boek. Maar kostte ook meer tijd, die ga ik dan ook een keertje maken. Ben wel benieuwd naar het verschil.

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 18:19

Roossie: oh wat jammer!! De sloffen zien er wel echt goed uit!

Anke: brood ziet er ook erg mooi uit!

Vorige week voor mijn zusjes verjaardag gemaakt, een oreo taart. Hij was echt heerlijk. Is nu wel mijn favo chocolade taart recept :D
Afbeelding

Heb ook nog gevulde koeken gemaakt, hiervan geen foto helaas. Recept vond ik iets te 'boterig'. Dus volgende keer probeer ik even wat anders.

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 20:33

Eight: hele mooie kwarktaartjes <3

xMarizka: Taart ziet er heerlijk uit! Recept sla ik ook even op.

xRoossie95: prachtige cupcakes!

Zelf spijs maken is inderdaad super makkelijk en ik vind het ook lekkerder.

Recept van de Oreo taart:
https://www.laurasbakery.nl/oreo-taart/
Mijn botercreme kleurde dus bruiner, maar had neppe oreo's van de Lidl dus misschien lag het daaraan. En heb andere toefjes gedaan. Ga hem vrijdag weer maken voor de verjaardag van mijn man, alleen dan 2 lagen.

urosa

Re: Wie bakt er nog meer zo graag? - deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 21:18

Ik heb nog volkorenbrood gebakken, was lekker!
Afbeelding