Moderators: Firelight, Essie73, xingridx, Muiz, NadjaNadja
Joysieee schreef:Noeps, wat een heerlijk lijstje!!
Die van mij vandaag:
O: volle yoghurt met blauwe bessen, frambozen, bramen, aalbesjes en flink wat Cruesli
T: Prince mini stars
L: een groot Turks maisbroodje met op de ene helft kaas en op de andere helft kip-chilisalade, een sesamcracker met appelstroop en een eierkoek
T: stuk komkommer en een halve rode puntpaprika
T: kop koffie met opgeklopte melk en 2 Oreo’s
A: spinaziestamppot met een gehaktbal en yoghurt met een appel en Cruesli als toetje
T: Prince chocoladebiscuit
B: 1 paard rijden, flink wat lopen en stalklusjes
+ water en heel wat koppen thee door de dag heen
Wat vinden jullie lekker als tussendoortjes? Ik blijf een beetje hangen op dezelfde dingen... ze moeten wel genoeg energie bevatten.
Joysieee schreef:Wat vinden jullie lekker als tussendoortjes? Ik blijf een beetje hangen op dezelfde dingen... ze moeten wel genoeg energie bevatten.
MDJ schreef:Ik heb mijn gewichtsdoel bereikt, -50 kg. Nu wil ik nog graag een kg of 5 en dan ben ik écht klaar.
O: 2 cracottes met old amsterdam creme
T: koffie
L: 3 vk boterhammen, 2 met creme de brie, 1 met oude kaassalade
T: 2 atkins crackers met creme de brie
A: 150 gram aardappelen, 250 gram wortelen.
Momenteel noga een creme de brie verslaving..
Picassox schreef:Noeps wat eet jij toch altijd ‘netjes’! Gezond, gevarieerd, regelmatig en je sport veel. Echt tof om te zien en inspirerend! Ik ‘kon’ dat een tijdje ook, maar vind het ritme weer terugvinden zo lastig, net als Venthe ook aangeeft. Als je eenmaal een tijdje op ‘vreet-tour’ bent lijkt het normaal te worden.
Vandaag:
O: warme havermout van 6 el havermout, een dikke el 100% pindakaas, een flinke scheut Oatly havermelk light en een hele banaan
M: een hele paprika, een halve komkommer, twee dadels en één bruine boterham met vegan filet american
A: volkoren couscoussalade met winterpeen, munt, zilveruitjes, kikkererwten, komkommer, stukjes dadel en Marokkaanse kruiden
B: niets
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 bezoekers