Bokt.nl • Wat heb jij vandaag gegeten, deel V
Pagina 76 van de 88

Re: Wat heb jij vandaag gegeten, deel V

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-19 10:02
door Mijny
Gisteravond nog 70g Oatly aardbeien ijs gegegeten, maar ik heb het snacken wel nog redelijk onder controle en daar ben ik blij om :)

Vandaag op de planning:

O: 250ml ongezoete amandelmelk, 3 schepjes proteïne poeder (ik heb nieuw poeder, waarbij 2 schepjes gelijk staan aan 1 normaal schepje), 1 banaan, 20g havermout, 10g lijnzaad
T: 1 regel salmiak chocolade
L: 2 broodjes van durum tarwe, één met een vega worstje, alfafa en mosterd en de andere met hüttenkäse en alfafa
A: 75g linzenpasta met een saus van tomatenblokjes met een beetje tomatenpuree, groene linzen, courgette, pastinaak, ui, knoflook, wortel met 75g vegan gehakt balletjes en 2el edelgist vlokken

B: 1,5 uur krachttraining (bovenlichaam) en 20 minuten HIIT op de crosstrainer

Re: Wat heb jij vandaag gegeten, deel V

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-19 05:35
door Venthe
Gisteren lekker maar ongezond gegeten
Wel lekker bewogen
O: 250 g hv kwark met aardbeien en 3 el eat natural ontbijtgranen + 2 kopjes koffie met koffiemelk
L: salade met biefstukpuntjes, tauge en kastanjechampignons met een Aziatische sesamdressing + 1 verse jus d'orange
T: 6 stukjes sushi, half bakje edameme boontjes en 1 handrol met zalm
A: 3/4 pizza met champignon, olijven en artisjok + water

B: 1 paard gereden, 6,5 km hard gelopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-19 10:34
door Mijny
Inderdaad een erg lekker lijstje, Venthe. Goede pizza toppings ook! <3

Gisteren nog als tussendoortje drie droge rijstwafels gegeten. Soms weet ik niet goed of ik echt trek heb of emotionele trek. Normaal zou ik zeggen dat het echte trek is als ik drie droge rijstwafels kan eten want normaal zou ik daar niet zo snel naar grijpen, maar ik heb echt weer carb cravings dus ik weet het niet... Ik ga proberen tussendoor met wat rauwkost te snacken dus ik heb net een komkommer en selderij gekocht

O: 1 proteïne shake, 1 koffie met havermelk light (ga weer overstappen op Oatly Barista hierna, is toch veel lekkerder) en havermout Zweedse stijl (minus lijnzaad, honing en ei, dat is mijn eigen creativiteit :P): 40g havermout, 10g lijnzaad, 1el honing en 1 ei gekookt in water met een topping van 30g vossenbessen jam light en 50ml havermelk light - eigenlijk best wel lekker zo, ga ik vaker doen! Ik ben sowieso erg verslaafd aan havermout :)
T: 250g vanille proteïne pudding
L: 2 broodjes van durum tarwe, één met een vega worstje, alfafa en mosterd en de andere met hüttenkäse en alfafa en 1 koffie met havermelk light
T: 2 kiwi's, 10g Lindt 85% chocolade, wat komkommer
A: een kom erwten-spinaziesoep met alfafa en 2 broodjes van durum tarwe

B: 1 uur en 50 minuten krachttraining (onderlichaam)

Re: Wat heb jij vandaag gegeten, deel V

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-19 13:48
door Venthe
Planning vandaag
O: 250 g halfvolle kwark met aardbeien en 3 el eat natural ontbijtgranen + 2 kopjes koffie met koffiemelk
T: 2 digestive biscuitjes + thee
L: 2 volkorenpistoletjes met eiersalade + cup a soup champignon
T: 200 g gemengd fruit
T2: pakje lu crackertjes
A: zoete aardappel purree, duitse biefstukjes en 200 g snijbonen
T: schaaltje vla met yoghurt

B: hele dag op kantoor, 1 paard rijden

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-19 13:58
door Picassox
Planning vandaag (die wordt heel raar, net zoals afgelopen dagen vreemd gegeten):

O: plak soort Marokkaanse cake + klein glaasje sinaasappelsap + kop Marokkaanse muntthee met honing + 1 wit pitabroodje met roomboter en zout
T/M: een chocoladetaartje (van onze laatste centjes op de AirPort :') )
A: salade (sojaboontjes/quinoa) of wrap (Fairytales met vegaslager product) van de AH to go en waarschijnlijk nog een zakje 150 gram rauwe worteltjes of paprika

B: niets, reisdagje weer :)

Re: Wat heb jij vandaag gegeten, deel V

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-19 15:29
door robinxfellow
O: smoothiebowl van 200 gram alpro go on met bevroren blauwe bessen, passievrucht en amandelen.
T: een belvita ontbijtbiscuit en een rijstwafel.
L: 2 crackers met leverworst, 1 boterham met chocopasta en een appel.
T: een puntje appeltaart.
A: Chili con carne met ijsbergsla.
T: waarschijnlijk nog een puntje appeltaart.

Re: Wat heb jij vandaag gegeten, deel V

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-19 06:32
door Mijny
Planning vandaag:

O: 40g havermout, 1 ei, 10g lijnzaad en 1el honing gekookt in water met een topping van 50ml ongezoete amandelmelk en 30g bosbessenjam
T: 1 proteïne shake
L: 35g havermout, 2el chiazaad, 100g magere vanille kwark, 150ml ongezoete amandelmelk, 100g bosvruchten en 1el pindakaas (eigenlijk gemaakt als ontbijt, maar wilde nog wat eten voor mijn presentatie dus dan maar mee als lunch)
T: 1 Barebells reep
A: 75g volkorenrijst met kokosmelk, tomatenblokjes, tofu, banaan en mango

B: heel weinig, hele dag presentaties op de uni en daarna thuis nog een presentatie voorbereiden

Re: Wat heb jij vandaag gegeten, deel V

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-19 06:45
door Picassox
Gisteren helemaal anders gelopen, uiteindelijk tegen 23.00 uur een patatje gegeten op het station want dikke vertraging. Vandaag weer back on track:

O: 200 gram aardbeien/bramen
M: 200 gram lactosevrije kwark met kokossmaakje, 150 gram rauwe worteltjes
A: bowl van volkoren couscous, kikkererwten, rauwe amandelen, rucola, gegrilde paprika en zelfgemaakte hummus en falafelballetjes

B: niks

Re: Wat heb jij vandaag gegeten, deel V

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-19 07:15
door liespower94
O: 150 gram alpro limoenyoghurt met een banaan
L: bruin bolletje met kaas en komkommer
T: Appel
T: 2 bth met vegan ham
A: Pasta met groenten, rode saus en vega balletjes
T: Nectarine

B: 1,5 uur baantraining (hardlopen)

Re: Wat heb jij vandaag gegeten, deel V

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-19 07:32
door Venthe
Paar dagen slecht gegeten weer. Zit niet lekker in mijn vel, moet weer even het cirkeltje doorbreken.

Planning vandaag
O: 250 halfvolle kwark met aardbeien en 3 el eat natural ontbijtgranen + 2 kopjes koffie
L: 2 mueslibollen met 30+ kaas + thee
T: 25 g amandelen
A: kom verse pompoensoep, 2 pistoletjes met kaas en schaaltje rauwkost
T: schaaltje vla met yoghurt

B: hele dag op kantoor, vanavond uurtje lesgeven in binnenbak.

Re: Wat heb jij vandaag gegeten, deel V

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-19 08:40
door Picassox
Vandaag laatste dag voor tentamen, dus nog even flink blokken maar vanochtend al wel lekkere work-out gehad! :)

O1: halve mango
O2: 250 gram high protein kwark kokos, 50 gram Eat Natural granola low sugars, 75 gram zomerfruit uit de diepvries
M: kommetje zoete aardappelsoep + 1 dunne rijstwafel met Hüttenkäse, honing en walnootjes
A: salade van 50 gram rauwe spinazie, 2 el zelfgemaakte hummus (met veeel knoflook :D ), 85 gram geroosterde kikkererwten met beetje paprikapoeder, 150 gram zoete aardappel en 80 gram gekruide tofu blokjes

B: 60 minuten krachttraining in de sportschool, hopelijk vanmiddag of vanavond klein rondje wandelen maar verder dus stilzitten

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-19 20:10
door Mijny
Gisteren nog een uur gewandeld, maar ook nog een stuk carrot cake gegeten :')

Vandaag:

O: 40g havermout, 10g lijnzaad, 1el honing en 1 ei gekookt in water met een topping van 30g vossenbessen jam light en 50ml ongezoete amandelmelk
L: 35g havermout, 2el chiazaad, 100g magere vanille kwark, 150ml ongezoete amandelmelk, 100g bosvruchten en 1el pindakaas
A: groene curry (100ml kokosmelk, 1/4 potje curry pasta) met 1/4 zoete aardappel, 50g boerenkool, 25g groene linzen, 35g doperwten, 125g tofu en 50g zilvervliesrijst
T: 500g proteïne pudding en 100g druiven

D: drie koppen koffie met havermelk, shake van 1 schep PWO en 5g BCAA en een beetje Jägermeister
B: flink uur krachttraining onderlichaam en 45 minuten LISS op de loopband

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-19 16:58
door Mijny
T: 1 sneetje brood, wat komkommer en selderij
O: 35g havermout, 2el chiazaad, 100g magere vanille kwark, 150ml ongezoete amandelmelk, 100g bosvruchten en 1el pindakaas
T: 1 Barebells reep
L: 2 sneetjes zuurdesembrood met pindakaas en jam, 1 hardgekookt ei en wat selderij en komkommer
T: 2 bolletjes ijs
A: 75g linzenpasta met een saus van tomatenblokjes met een beetje tomatenpuree, groene linzen, courgette, pastinaak, ui, knoflook, wortel met 2el edelgist vlokken
T: wat selderij en komkommer met vegan tzatziki en hummus

D: twee koppen koffie met havermelk, shake van 1 schep PWO en 5g BCAA
B: 1 uur krachttraining (borst en biceps), iets meer dan 3 uur gewandeld door een natuurreservaat

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-19 17:03
door moonsparkle
Gisteren

O:cruesli met pure chocola
T:kwart galia meloen
L:2 bruine bth met appelstroop
A:pasta met sperziebonen, kip, tomatensaus
T:mini magnum

Vandaag
O:cruesli met noten
T:lu crackers olijf zeezout
L:2 bruine bth met pindakaas
A:rijst, brocoli, kip corden blue
T:mini magnum

Re: Wat heb jij vandaag gegeten, deel V

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-19 17:18
door Picassox
O: smoothiebowl van 150 gram bevroren mango en 2 handjes spinazie met 70 ml sojamelk en 15 gram sojaproteine. Topping was 40 gram Eat Natural granola en 15 gram pompoenpitten.
M: 2 kleine bruine pistoletjes met geitenkaas en honing + een latte macchiato met sojamelk
T: 200 gram high proteïne kwark kokossmaak + Frecious 100% groentensapje
A: 2 volkoren pita’s met oesterzwammen en gyroskruiden, een flinke el zelfgemaakte vegan knoflooksaus en een portie zelfgemaakte salade met komkommer/tomaat/zongedroogde tomaat/zwarte olijven en zelfgemaakte spinaziehummus

B: niets, uni-dag

Re: Wat heb jij vandaag gegeten, deel V

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-19 20:52
door s1993
Ik kom ook weer meeposten, ben het hardlopen weer fanatiek aan het oppakken en daar hoort gezond eten natuurlijk bij. Hoop leuke inspiratie uit jullie lijstjes te halen :D Min grootste valkuil is onvoldoende eten tijdens gewone maaltijden en dan gaan snaaien. Heb wel behoorlijk wat eten nodig ivm hardlopen en daarnaast fiets ik heel veel: naar mijn werk (17km enkele reis) en paard (6km enkele reis)

Omdat ik gister een dramatische dag had (sochtends hardgelopen en vervolgens niet genoeg gegeten waardoor ik ontzettende trek had en toen heel veel zoetigheid naar binnen gewerkt, dan heb ik echt geen rem meer en eet ik door ondanks misselijkheid) dus vandaag ietsje strenger voedingsrijke producten gegeten:

O: Havermout met kwark en rood fruit
T: 2 nectarines, stuk watermeloen, stuk komkommer en 2 hopes
L: 2 kommen linzensoep en een pakje dunne rijstwafels
T: 2 beschuitjes met jam
A: Flinke bak salade: spinazie, avocado, ei, komkommer, tomaat
T: Mueslibol en bakje protein mousse
B: Uur wandelen, 40km fietsen

Plan voor morgen:
O: Mueslibol met halvarine, havermout met kwark en rood fruit
T: Watermeloen
L: Flinke salade van spinazie, 1/2 avocado, 3 eieren, klein blikje tonijn, sperziebonen en komkommer. Mogelijk gooi ik er nog saladeverrijker van hak doorheen (afhankelijk hoeveel trek ik heb)
T: 2 nectarines
A: Weet ik nog niet

Re: Wat heb jij vandaag gegeten, deel V

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-19 05:55
door Picassox
Mijn dag wordt vandaag:

O: pap van boekweitgrutten, havermelk en geweekte rauwe cashewnoten met 100 gram warm zomerfruit erdoorheen
M: salade van handje spinazie, 6 cherrytomaatjes, 20 gram alfalfa, halve paprika, 1 el zelfgemaakte hummus, 100 gram broccoli-asperges, 40 gram gewokte tofu reepjes
T: 200 gram watermeloen + high protein breaker met vanillesmaak
A: precies zelfde salade als de middag (ben hele dag lesgeven dus alles al geprept in bakjes ;) )

B: 6 uurtjes lesgeven in buitenbanen + 50 minuten krachttraining

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-19 15:02
door Mijny
O: 35g havermout, 2el chiazaad, 100g magere vanille kwark, 150ml ongezoete amandelmelk, 100g bosvruchten en 1el pindakaas en 1 proteïne shake (2 schepjes vegan proteïne poeder en water)
T: 1 Barebells reep
L: 2 rogge-zuurdesem boterhammen met 100% pindakaas en blauwe bessen jam
T: 1 kardemombol (wilde die nog proberen voordat ik uit Zweden vertrek, maar mijn conclusie is dat kaneelbollen chiller zijn)
A: salade van 115g bonenmix, 3/4 paprika en 50g maïs gebakken met taco kruiden met 100g spinazie, 125g hüttenkäse, 30g tortilla chips, 75g salsa en limoensap

D: twee koppen koffie met Oatly, shake van 1 schep PWO en 5g BCAA
B: 1 uur en 15 minuten krachttraining (onderlichaam) en 20 minuten HIIT circuitje, verder naar een dierenpark geweest en daar veel gelopen (nu al 19.000 stappen)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-19 15:38
door moonsparkle
O:halve spelt bol met kaas, tomaat, gerookte kipfilet, sla, ei
T:halve galia meloen
L:de andere helft van de speltbol
T:2 mini stroopwafels
A:rijst, kip corden blue, doperwten met wortelen
T:mini magnum

Re: Wat heb jij vandaag gegeten, deel V

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-19 18:17
door robinxfellow
O: 200 ml skyr met 1 banaan, aardbeien en amandelen.
T: 1 puntje red velvet taart.
L: volle yoghurt met mango, havermout en banaan, en een boterham met ossenworst.
T: 2 rijstwafels met pindakaas en een mandarijn
A: bloemkool met wat kerriesaus en een stuk zalm uit de oven.
T: chocoladesoesjes

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-19 09:49
door Picassox
Vandaag wordt beetje veel denk ik:

O: smoothie bowl van 1 bietje, 2 handjes blauwe bessen, 1 banaan met sojaproteine en ongezoete sojamelk. Topping was 1 el pompoenpitten, 1 el chiazaad en 3 el volkoren ontbijtgranen
M: 2 bruine boterhammen met 100% pindakaas en pure hagelslag
T: 1 high protein breaker vanillesmaak + Frecious 100% groentesapje
A: diner van een bruiloft, wordt wel vega en hopelijk een beetje veel groenten
T: een wijntje of 4, 5, 6 ...

B: geen sporten of actief bewegen, maar vast een dansje vanavond ;)

Re: Wat heb jij vandaag gegeten, deel V

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-19 20:14
door merel_gomez
O 1/4 watermeloen
L 3 gekookte eieren
T stuk twix choco brownie met slagroom (in de stad) :D
A homemade pizza: boden van gl.vrije havermout met spicy zonnatura tomaten spread, ui, courgette, rucola en 2 plakjes 20 plus kaas :9

D water en thee
B werkdag verder rustdag

Re: Wat heb jij vandaag gegeten, deel V

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-19 20:36
door s1993
T: Pakje dora koekjes en een snoepje (tijdens duurloop)
O: Havermout met kwark en rood fruit
T: 2 nectarines, schaaltje watermeloen
L: Salade van spinazie, 3 eieren en gegrilde groente (broccoli, aubergine, paprika,wortel, courgette), met een stukje courgette pannenkoek
T: paar aardbeien
A: risotto met paddestoelen, prei en kaas
T: Snoepen tijdens het bakken Slagroomtruffels, wat kaas, stukje zoete aardappel, beetje brooddeeg

B: 20km hardlopen, 15km fietsen

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-19 11:29
door Mijny
Gisteren een heerlijke brunch gehad bij het Grand Hotel, maar veel te veel gegeten :+ Vandaag weer even normaal:

O: 1 proteïne shake, 1 gekookt ei en 40g havermout, 10g lijnzaad met 50ml ongezoete amandelmelk en 30g vossenbessenjam
T: 1 peer
L: 300g magere vanillekwark, 30g granola, 100g bosvruchten en 1el hennepzaad
T: flink wat zelfgemaakte hummus met komkommer, selderij, groene paprika en wortel
A: salade van 115g bonenmix, 3/4 paprika, 50g maïs gebakken met taco kruiden met 100g spinazie, 125g hüttenkäse, 30g tortilla chips, 75g salsa en limoensap

D: water, thee, 3 koppen koffie met havermelk en een shake van 5g BCAA en een schep PWO
B: 1,5 uur krachttraining (onderlichaam)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-19 16:21
door moonsparkle
Gisteren

O:cruesli met noten
L:2 witte bth met aardbei
T:mini roze koek
A:patat speciaal, kaassoufle, 2 bolletjes ijs (feestje :'))

Vandaag
O:cruesli met noten
T:krentenbol
L:2 krentebol,1 banaan
T:cornetto en mini snicker
A:wrap met gekruide kippendij, komkommer, mais, paprika, mango sausje