Wat heb jij vandaag gegeten, deel V

Moderators: Firelight, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Dani

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 19:19

O: havermout uit de oven (150ml Oatly, 45g havermout) met 1 geraspte appel, 2el rozijnen en een beetje stevia
L: twee sneetjes volkorenbrood als tosti met een mengsel van 1el edelgistvlokken, 1tl vegan mayonaise, 1tl mosterd, 1tl sambal en 1tl soja room met curry ernaast
T: 1 banaan
A: nasi van een half kopje rijst, bosui, geraspte wortel, paprika en taugé met zelfgemaakte satésaus op basis van pindakaas, sambal en ketjap, 125g tempeh gemarineerd in ketjap, 1 spiegelei en wat cassave chips

Life flows on within you and without you ☮
Nash <3

Mijny

Re: Wat heb jij vandaag gegeten, deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 21:55

De laatste dagen heb ik niet echt motivatie om te sporten. Eerst deed ik nog veel yoga, maar ik heb mijn tenen een beetje overbelast omdat ik het ineens heel lang en intensief ging doen :')

Gisteren:

O: 250ml Oatly en 35g Brinta
L: restje nasi van gisteren opgebakken met twee roerbak eitjes en een spiegeleitje, wat gefrituurde uitjes en een satésaus van twee eetlepels pindakaas met ketjap
T: banaan en twee mandarijnen
A: pizza - 2 stukken margarita en 2 stukken met courgette en pecorino
T: 1 LU robuuste chocoladekoek

Vandaag:

O: 150g zelfgemaakte yoghurt met een scheutje Oatly, 1 appel, 1/2 banaan en wat granola
L: twee sneetjes volkorenbrood met 1el edelgistvlokken, 1tl sojaroom, 1tl vegan mayonaise en 1tl mosterd met een spiegelei
T: 2 mandarijnen
A: 3 wraps met een vegan kipschnitzel, 1 paprika, komkommer, tomaat, geraspte wortel, ijsbergsla en een zelfgemaakte honing mosterd saus (vegan mayonaise, honing, mosterd, citroensap)
T: 1 LU robuuste chocoladekoek

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 22:07

Gisteren:

O: twee kaiserbroodjes met zelfgemaakte eiersalade (twee eitjes, 1,5el soja yoghurt, 1,5el Remia Mayolijn)
L: 75g soja yoghurt aangelengd met Oatly met granola
T: 20g 70% pure chocolade
A: zelfgemaakte pizza met champignons, gegrilde courgette, zongedroogde tomaat en olijven

B: 30 minuten home workout voor mijn onderlichaam (heb spierpijn, dus was nog goed ook haha) en 30 minuten yin yoga

Vandaag:

O: twee sneetjes volkorenbrood als tosti met 1tl vegan mayonaise, 1tl mosterd, 1tl soja room, 1el edelgistvlokken en 1/2el sambal met curry ernaast
L: twee sneetjes volkorenbrood met vegan hazelnootpasta
T: 1/2 banaan, 1 appel, 1 peer en 10g 70% pure chocolade
A: een Italiaanse bol met een AH pompoen-tijm burger, tomaat, komkommer, champignons, ijsbergsla, gekarameliseerde ui, vegan mayonaise en curry met 225g Aviko zoete aardappel frietjes ernaast en wat vegan mayonaise, ketchup en curry

B: iets meer dan een half uurtje hardlopen met veel wandelen (3.8km, dus lekker rustig aan)

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 16:31

Gisteren ben ik van de trap gevallen en heb ik uiteraard weer mijn heup bezeerd :+ Gelukkig kon ik vandaag weer normaal lopen, maar hardlopen moet ik nog maar even mee wachten :(

Vandaag:

O: twee kaiserbroodjes - 3 helften met zelfgemaakte semi-gezonde eiersalade en 1 helft met vegan hazelnootpasta en een glas biologisch appel-perensap
L: shake van een kopje ongezoete amandelmelk, 1 banaan, 1 schepje vegan proteïne poeder en 2el PB2
A: twee paprika-chili wraps met een halve zak HAK burritomix, 1/2 groene paprika, een half potje mais, een half potje salsa, ijsbergsla, soja yoghurt en een baby avocado

B: 40 minuten gewandeld

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 12:55

Dankjewel Picasso! Ja, gelukkig alleen flink wat blauwe plekken naast dat rare gevoel in mijn heup. Die heb ik in 2015 overbelast met hardlopen (slijmbeursontsteking waar ik te lang mee rondgelopen heb) en het is een zwakke plek gebleven helaas. Het voelt vandaag alweer beter dan gisteren dus dat is in ieder geval wel mooi :)

Vandaag:

O: 200g soja yoghurt met 50g zelfgemaakte granola (havervlokken, kokosvlokken, pindakaas en agavesiroop), 1 banaan en 1 peer
L: shake van een kopje amandelmelk, 1 banaan, 1 schepje vegan proteïne poeder en 2el PB2
A: 100g pasta met een half bakje crème fraîche light, paar eetlepels pesto, cherry tomaatjes en courgette

B: 45 minuten wandelen, misschien straks nog wat yoga

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 10:52

@Picasso: Wat vervelend om te horen van jouw blessure en zeker omdat je daarmee absoluut meer kan hardlopen! :( Heb je bij andere sporten er ook last van? Succes met je verdediging vandaag! Zoiets lijkt me echt vreemd om via Skype te doen. Hopelijk gaat alles goed met de verbinding (ik voel me altijd zo awkward als dat niet goed loopt).

Gisteren:

O: half kopje havermout, half kopje ongezoete amandelmelk, 1el lijnzaad, 1el 100% pindakaas en 2 kleine appeltjes gebakken in margarine met 1el agavesiroop
L: 4 vegetarische mini loempia's met sweet chili saus (kregen we van iemand van het restaurant hieronder omdat we een pakket voor hun hadden aangenomen (terwijl zij dat pre-corona ook vaker voor ons deden) :) )
A: Naanbrood met curry: rode linzen, kokosmelk light, curry pasta, tuinerwten, spinazie en knolselderij
T: 2 mandarijnen

B: 50 minuten wandelen, 45 minuten full body home workout - ik wilde eigenlijk weer gaan hardlopen, maar ik heb toch voor de zekerheid nog een dagje gewacht

Vandaag op de planning (erg fruitig dagje, maar het moet op):

O: half kopje havermout, half kopje ongezoete amandelmelk, 1el chiazaad, 1el geraspte kokos, 100g bosvruchten met wat stevia, 1 banaan en 1el pindakaas
L: 1 peer en een shake van kopje ongezoete amandelmelk, 1 schepje vegan proteïne poeder, 2el PB2 en 1 banaan
A: grote portie rijst met dezelfde curry als gisteren

B: 'hardlopen' (9 x 1 minuut joggen - 2 minuten wandelen: 3,76km).

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 12:12

Gisteren nog wat bietjes met olijfolie, citroensap, peper en zout bij het avondeten gegeten :9

Vandaag:

O: 4 sneetjes geroosterd volkorenbrood met zelfgemaakte rode bietenhummus, een halve geprakte baby avocado en plakjes komkommer
L: 2 mandarijnen en een shake van 250ml ongezoete sojamelk, 1 schepje vegan proteïnepoeder, 2el PB2 en 1 banaan
A: 250g krieltjes uit de oven met wat vegan mayonaise en ketchup, een vegan oosterse schijf en een halve grote pot erwtjes en worteltjes

B: 50 minuten wandelen en straks nog een home workout van een uurtje

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 09:00

Gisteren:

O: 1/3 Turks brood met twee borden zelfgemaakte pompoensoep (pompoen, bouillon, ui, knoflook, gele curry pasta en kokosmelk)
L: 2 mandarijnen en een shake van 1 kopje ongezoete soja melk, 1 banaan, 2el PB2 en 1 schepje vegan proteïne poeder
A: plaattaart van een halve rol vegan bladerdeeg met zelfgemaakte rode bieten hummus, 1/2 gegrilde courgette, 1 gegrilde puntpaprika, een half doosje Cherry tomaatjes en 1el zonnebloempitten

B: 1 uur vinyasa yoga

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 11:58

@Picasso Ik snap wat je bedoelt, haha. Volgens mij was ik vergeten te zeggen dat ik voor drie weken aan IF doe. Dus ik ontbijt pas om 12u 's middags en dan heb ik best veel trek. Bovendien eet ik dan soms als ontbijt wat ik normaal als lunch zou eten en dan ook vaak een grotere portie. Dan heb ik tussen ontbijt en avondeten genoeg aan een proteïne shake (en dat is dan soort van mijn lunch) :)

Gisteren:

O: 3 sneetjes volkorenbrood met een grote kom zelfgemaakte pompoensoep (met nog 1tl sambal en 1el pindakaas, want pindasoep verslaving)
L: 2 mandarijnen en een shake van 1 kopje ongezoete sojamelk, 1 banaan, 1 schepje vegan proteïne poeder en 2el PB2
A: stamppot van 500g zoete aardappel, 1/2 broccoli, 1 handje paranoten, wat zongedroogde tomaten, een scheutje sojamelk en een klontje margarine

B: hardlopen (9 x 1 minuut hardlopen, 2 minuten wandelen: 3.48km)

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 20:29

Haha, ik ben blij dat ik dat heb kunnen verduidelijken. Ik dacht echt dat ik het had gezegd, maar inderdaad dus niet :')

Picasso, ik merk wel al verschil maar ik weet niet of het door IF komt of gewoon omdat ik weer een regelmatig eetpatroon heb. Ik heb in ieder geval minder trek tussendoor en behoefte om 's avonds te snacken en dat was eigenlijk wat ik wilde bereiken :) Ik ben ook meer water gaan drinken wat ook helpt. Mogelijk verwarde ik eerst honger met dorst, want ik dronk echt veel te weinig.

Vandaag:

O: drie spelt volkoren crackers met pindakaas en twee kiwi's
L: shake van een banaan, 1 kopje ongezoete amandelmelk, 1 schepje vegan proteïne poeder en 2el PB2
A: 3,5 pita broodje met jackfruit (gemarineerd in ketjap, ketchup, harissa, rijstazijn en agavesiroop), coleslaw (witte kool, tahini, vegan mayo, soja yoghurt, sriracha), komkommer, tomaat en sla

B: 45 minuten wat krachttraining gedaan thuis

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 20:14

Haha, moonsparkle met de cruesli :')

Jammer Venthe, heel begrijpelijk. Volgend jaar dan maar :(

Ik wil momenteel alleen nog maar pindakaas eten. Ik moet me inhouden, zo erg is het :9

Gisteren:

O: oatmeal latte (ik ben verliefd <3): half kopje havermout, half kopje amandelmelk, kopje opgeschuimde Oatly barista, 1 banaan, 1el cacaopoeder, 1el agavesiroop, 1 shot espresso, 10g granola
L: twee volkoren boterhammen met dadel-kaneel pindakaas, 2 kiwi's
A: half kopje rijst, 200g tempeh (gemarineerd in ketjap, sambal, koolzaadolie, rijstazijn en agavesiroop), 100g witte kool, 1/2 paksoi, 1/2 rode paprika, 1 spiegelei en satésaus (2el pindakaas, sambal en ketjap)

B: hardlopen (9 x 1 minuut hardlopen, 2 minuten wandelen: 3.56km)

Vandaag heb ik echt te weinig gegeten. Ik voel me niet lekker en snel misselijk. Hopelijk voel ik me morgen beter.

O: drie spelt volkoren crackers met dadel-kaneel pindakaas
T: twee mandarijnen en een banaan
A: paddenstoelen mix, erwtjes, wortel, sjalotjes gestoofd in groentebouillon en rode wijn met aardappeltjes en een stuk brood (besteld)

B: 1 uur en 20 minuten wandelen (7.5km)

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 13:43

Bedankt! Ik heb een aantal recepten van internet samengevoegd en moet nog een beetje experimenteren met de hoeveelheden "melk", maar ik denk dat dat voor iedereen anders is. Ik vind het zelf heerlijk als ik er ook van kan drinken :9

1) In een pannetje doe je een half kopje havermout en een half kopje (plantaardige) melk. Daarbij doe je een snufje zout (ik doe 1/8tl) en kruiden en aroma's (bijv. kaneel, cacaopoeder, pumpkin spice, vanille aroma). Je kunt ook fruit toevoegen zoals plakjes banaan, geraspte appel of diepvriesfruit. Roer door.
2) Verwarm het pannetje met havermout op laag vuur en schuim ondertussen een kopje (barista plantaardige) melk op. Zodra dat klaar is voeg je ongeveer de helft hiervan toe aan het pannetje met havermout. Zorg dat je alleen schuim overhoudt.
3) Roer voorzichtig in het pannetje tot je havermout klaar is. Voeg op het einde indien gewenst nog 1el agavesiroop/honing of ander zoetmiddel toe en roer door. Doe dan de havermout in een kommetje of grote mok (ik gebruik een hele grote mok van ongeveer een 0.5L).
4) Zet een espresso en schenk deze over de havermout. Voeg dan het melkschuim toe en bestrooi de "latte" met je favoriete granola. Lepeltje erin en geniet :)

@Venthe, jouw patatje rendang klinkt echt heerlijk! :9 Dat wil ik ook wel eens maken, maar dan vega (ik zie mogelijkheden met jackfruit).

Vandaag gaat de pindakaas en oatmeal latte verslaving vrolijk door. Gelukkig voel ik me beter en ben ik niet meer misselijk:

O: oatmeal latte met pumpkin spice en vanille aroma, agave siroop, amandel- en havermelk en een banaan
L: drie spelt volkoren crackers met dadel-kaneel pindakaas en twee mandarijnen
A: 75g basmatirijst, 3/4el pindakaas, 100ml kokosmelk light, 1/4 pakje Fairtrade curry pasta, 100g wortel, 100g zoete aardappel, 1/4 ui, knoflook en een half handje pinda's

B: hardlopen (10 x 1 minuut hardlopen, 2 minuten wandelen: 3.91km)

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 10:52

Welkom Autumnn en succes! Je lijstjes zien er netjes uit in ieder geval :)

Ik merk nu echt dat het op mijn eten letten (in combinatie met IF) aan het werken is. Ik was niet per se veel aangekomen in gewicht, maar ik merkte dat de compositie van mijn lichaam erg aan het veranderen was. Ik mis de sportschool nog steeds, maar in ieder geval wen ik een beetje aan het sporten thuis en voel ik me ook wat fijner in mijn lichaam nu!

Vandaag op de planning:

O: drie wentelteefjes (3 volkoren boterhammen, 1 ei, 150ml ongezoete amandelmelk en 1el suiker gebakken in wat margarine) met 2 kiwi's
L: kopje ongezoete amandelmelk, 1 banaan, 1 schepje vegan proteïne poeder en 2el PB2
A: 100g mie met een halve Chinese kool, wat sojasaus, ui, knoflook, 1tl sesamolie (gebakken in kokosolie), 2 eieren gebakken in margarine en een handje cashewnoten

B: een uurtje wat krachttraining thuis

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 10:22

Oef s1993, dat is niet best! Dat je nog fijn een rondje hebt kunnen hardlopen vind ik echt knap, haha.

Oamaru, ik ben ook wel benieuwd naar je
traplopen. Ik heb er zelf over gedacht om het thuis te doen, maar ik heb nog steeds een klein trauma van mijn val van laatst :')

Gisteren:

O: 200g Alpro go on, 2 kiwi's en 45g granola
L: proteïne pannenkoeken van de vegan Body & Fit mix (ik heb er nog veel van liggen, dus moet het maar eens opmaken. Ik vind het alleen niet meer zo chill :') ) en 125ml Oatly met wat appelstroop
A: hamburger broodje met een falafel burger, 1/2 babyavocado, ui gekarameliseerd in agavesiroop en margarine, sla, tomaat en komkommer met 225g Aviko zoete aardappel frietjes en ketchup/curry

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 13:22

@Oamaru, dat klinkt wel echt als een goede workout! Het is minder geschikt om hier te doen (oud huis met trappen met bekleding die steeds in een bocht lopen). Dus ik moet nog iets vinden wat ik echt fijn thuis kan doen, behalve de krachttraining zonder springen.

Ik heb de afgelopen dagen te veel en onregelmatig gegeten uit stress en niet veel bewogen afgezien van yoga. Vandaag maar weer even de draad oppakken.

Vandaag op de planning:

O: oatmeal latte (of course) - half kopje havervlokken, 1 banaan, 1el agavesiroop, 1el cacaopoeder, 1,5 kopje havermelk, 1 shot espresso, 10g granola
L: restje couscous met wortel, spitskool, courgette, ui en rozijnen
T: 1 appel
A: 2 paprika's gevuld met rijst, linzen, spinazie, cashews, ui en cherrytomaatjes

B: hardlopen (5 minuten lopen, 8x 1,5 minuut hardlopen en 1,5 minuut lopen (3,7km), 5 minuten lopen)

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 21:12

Heel herkenbaar, Picasso!

O: 250ml ongezoete sojamelk, 35g Brinta, 1el agavesiroop
L: halve baguette met vegan hazelnootpasta, 1 banaan en een appel
T: wortels met zelfgemaakte hummus
A: portie udon noodles met 1/4 potje curry pasta, 1/2 blikje kokosmelk, 1/2 rode ui, 1 paprika en 100g sugarsnaps
T: wat pistachenoten

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 21:32

O: smoothie bowl van 100g Oatly, 1 schepje vegan proteïne poeder, 1 banaan en als toppings: 100g aardbeien, 35g granola en 1el geraspte kokos
T: weet niet meer hoe het heet, maar was een soort gevulde koek maar dan kleiner en vierkant
L: twee sneetjes volkorenbrood met zuurkool, zongedroogde tomaat, paranoten en ui
A: fusili met rode saus (tomaat, roomboter en ui) met een salade (sla, komkommer, verschillende kleuren tomaatjes, groene olijven, zonnebloempitten, pompoenpitten en een dressing op basis van olijfolie, balsamico azijn, honing en mosterd)

B: 1 uur en 20 minuten wandelen (8km)

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 21:20

Ik heb een lekker snack weekend gehad O:)

Gisteren:

O: kommetje soja yoghurt met 35g granola, 100g aardbeien en 1 banaan
L: restje pasta met rode saus en parmezaanse kaas
T: ijshoorntje met een bolletje pistache
A: nog meer pasta met rode saus en parmezaanse kaas en een salade van krulsla, komkommer, paprika, avocado, pompoenpitten, hennepzaad en zelfgemaakte honing-mosterd dressing
T: 4 stukjes Milka chocolade en een handje tortillachips

B: 10 kilometer fietsen in 45 minuten, lekker rustig aan

Vandaag:

O: bakje soja yoghurt met 100g aardbei, 1 banaan, 35g granola
L: - (was zo druk bezig met schoonmaken dat ik het oprecht ben vergeten :oo )
A: portie noodles met een halve paksoi en een half doosje shii-takes een zelfgemaakte woksaus met 225g gemarineerde tofu
T: twee boterkoekrepen en 4 stukjes Milka

B: hardlopen (9 x 1,5 minuut rennen, 1,5 minuut wandelen: 4.1km)

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 09:00

Gisteren:

O: kommetje soja yoghurt met 8 aardbeien, 1 banaan en wat granola
T: twee stukjes bananenbrood met blauwe bessen
L: 2 sneetjes volkorenbrood met kaas en zelfgemaakte hummus
T: wat bananenchips
A: stoofpotje met tomatenblokjes, paprika, pastinaak, groene linzen, ui, agavesiroop en aardappel met wat Turks brood

B: 1 uur wandelen, 35 minuten vinyasa yoga

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 10:24

Gisteren:

O: smoothie bowl (schepje proteïnepoeder, banaan, havermelk) met toppings: granola, wat aardbeien, een peer, hennepzaad en bananenchips
L: restje van het stoofpotje van de dag ervoor met twee sneetjes volkorenbrood
T: twee plakjes bananenbrood met blauwe bessen
A: 100g risoni, 50g feta, wat olijven, 1/2 aubergine, handje geroosterde amandelen, citroen en olijfolie

B: eindelijk weer eens 5km gerend *\o/* (in 29:55 seconden, 10x 1,5 minuut rennen, 1,5 minuut lopen). Mijn heup werkt goed mee de laatste tijd en nu ga ik proberen mijn interval wat uit te breiden naar langere stukken rennen

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 16:58

Dankjewel Picasso!

Mijny schreef:
B: eindelijk weer eens 5km gerend *\o/* (in 29:55 seconden minuten (heel snel anders haha), 10x 1,5 minuut rennen, 1,5 minuut lopen). Mijn heup werkt goed mee de laatste tijd en nu ga ik proberen mijn interval wat uit te breiden naar langere stukken rennen

Vandaag:

O: oatmeal latte: half kopje havermout, half kopje havermelk, kopje soja barista, 1 banaan en wat granola
L: restje van avondeten van gisteren
T: plakje ontbijtkoek
T: plakje bananenbrood met blauwe bessen
A: half kopje rijst met een curry met paprika, spinazie, kikkererwten, kokosmelk, curry pasta en rode ui

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 21:46

@s1993 Ja, dat is orzo inderdaad! Ik had het alleen van De Cecco en dan heeft het de Italiaanse naam. Dus ja, pasta :)

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 19:00

Same!

Ook wil ik even mijn eiwitten omhoog schroeven om te kijken of dat helpt met mijn hongergevoel. Alleen nu niet zoveel in huis om dat mee te doen, dus weer even makkelijk aan de shakes haha

O: 200ml Oatly, 50ml ongezoete sojamelk, 35g Brinta
T: 1 appel, shake op basis van water en een schepje vegan proteïne poeder
L: shake van een banaan, 250ml ongezoete sojamelk, 2el PB2 en een schepje vegan proteïnepoeder
A: een hamburger broodje met een pompoenburger, gebakken ui, tomaat, Remia Mayolijn en ijsbergsla, 300g twister fries uit de oven met ketchup en 250g rode biet

B: uurtje gesport buiten bij de sportschool, was intens :')

Edit: typo :P
Laatst bijgewerkt door Mijny op 18-05-20 19:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 11:30

Planning vandaag:

O: kopje ongezoete sojamelk, half kopje havermout, 1el lijnzaad, een schepje vegan proteïne poeder en als topping 25g granola en 2 peren gebakken in margarine en 1el agavesiroop
L: kopje ongezoete sojamelk, 1 schepje vegan proteïne poeder en 1 banaan
A: halve ciabatta met mozzarella, tomaat en basilicum en zelfgemaakte tomatensoep

B: hardlopen: (5 minuten lopen, 10 x 1,5 minuut hardlopen, 1 minuut lopen 3.9km, 5 minuten lopen)

Nash <3

Mijny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 18:58

Gefeliciteerd met de promotie van je vriend, Picasso!

O: smoothie bowl van 100ml ongezoete sojamelk, 1 banaan, 2el PB2 en een schepje proteïnepoeder met als topping 100g aardbeien, 1el chiazaad en 25g granola
L: poké bowl van 200g bloemkoolrijst met rijstazijn en een snufje suiker, 100g edamame, 100g gemarineerde tofu, wat komkommer, wat peen julienne, 1/2 baby avocado, 1/2el sesamzaad en wat sojasaus
A: 250g wortel uit de oven met wat sinaasappelschil, 1/2 blikje geroosterde kikkererwten, 1el olijfolie, sap van 1/4 sinaasappel (1/2 sinaasappel los opgegeten tijdens het koken), 60g zachte geitenkaas, wat granaatappelpitten en 2,5 Libanees platbrood

B: ik ga straks nog +/- een half uur hardlopen

Nash <3