Moderators: xingridx, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Firelight
ChantalSmook schreef:O: 50 gr havermout melk lijnzaad rozijn
L: half stokbrood met aioli tapendaden hummus
A: half stokbrood met aioli tapenade en spare ribs met paar garnalen
B: 50 minuten zwemmen
Vandaag
O: 50 gr havermout melk lijnzaad rozijn
L: 3 bb met hummus zelfgemaakt en rauwkost
T: banaan
A: het is een frietje speciaal met bami schijf en ham kaas soufflé geworden.
B: uurtje fietsen
ElsieC schreef:Ontbijt: mass gainer shake van een calorie of 500 (ik moest vroeg opstaan en krijg dan niets anders binnen)
Middageten: Italiaanse bol en olijven
Snack: koekjessssss
Avondeten: 11 kroketten, 1,5 vegetarische bratwurst en gestoofde worteltjes met ajuin
Straks: nog een mass gainer shake na de fitness
Misschien straks: noten tot ik aan mijn minimum aantal calorieën zit
Amira_ schreef:Voor mij wel, maar ik kijk dan vooral naar het tekort aan eiwitten en teveel aan koolhydraten en vetten. Sinds ik ben begonnen met mn macros tracken vind ik het heel moeilijk om dat een dagje los te laten
Picassox schreef:Wat vervelend Chantal!
Mijn dag vandaag, die prima begon maar die onverwacht niet zo goed eindigde. Stond vandaag voor het eerst weer op de weegschaal na een week, en er was letterlijk 0,0 af, ondanks een week echt netjes eten... Beetje frustratie dus. Maar goed, gewoon weer lijstje gemaakt met fijne makkelijke recepten en gewoon weer doorzetten aankomende week...
O: grote smoothie van 100 gram spinazie, handje frambozen, een hele banaan, twee eetlepels gebroken lijnzaad en aangelengd met water
T: soja latte macchiato en 3 rijstwafels met pure chocolade (voordat ik op het paard ging)
M: twee bruine bolletje met roomboter en hagelslag
A: 14 stukjes sushi en twee tempura garnalen
B: 3 uur op paard gezeten in het bos, niet heel intensief maar wel wat gegaloppeerd en gedraafd, verder nog wat lichte stalwerkzaamheden
phormicola schreef:Hai
Ik zit met het idee te spelen om weer mensen te gaan begeleiden bij afvallen/voeding/trainen en ik vroeg mij af of daar hier nog steeds belangstelling voor is. Voorheen werkte ik heel laagdrempelig, zowel in de begeleiding zelf (online) als financieel gezien en ik ben van plan om dat door te zetten omdat het goed werkte.
Ik werk vooral met mensen die door de bomen het bos niet meer zien en met degenen die al een heel eind zijn maar graag de puntjes op de i willen zetten.
Heb je belangstelling of vragen? Stuur me even een pb'tje
O: 2 bananen, 20gr walnoten
L: kom miso soep, grote spinazie salade met tempeh en een pinda dressing
A: zelfde als L + handje amandelen
Ik heb bronchitis dus eten gaat niet heel best.
Gebruikers op dit forum: Britta31, Debbie, Frummel01, Kim1300, m9ara, marygoround, nafnaf, Saartjuh_b, sjaslique, Winna, xIrlijn, xxxdonja en 13 bezoekers