Waar kopen/zoeken jullie aqha/apha paarden?

Moderators: Coby, petraaken, C_arola, Dyonne, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 18:56

Jaycee_ schreef:
Fotsy schreef:
Misschien ook eens kijken op gobert reining horses, ik zie regelmatig wel wat tekoop staan, uiteraard vooral vos maar wel gereden en uiteraard niet goed genoeg voor de sport dan.

Hoezo, “uiteraard” niet goed genoeg voor de sport? >;)

Ik gok zomaar dat de wel geschikten niet te koop komen of via via verkocht worden.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 09:46

Vicky_Belle schreef:
Gelukkig kosten niet alle quarters evenveel ;-)

Klopt zeker! Ik moet wel zeggen dat ik de prijzen flink gestegen vind afgelopen jaren. Ik was drie jaar geleden op zoek en zag toen op mp veel leuks in de 4000-6000 range. Natuurlijk recreatie maar wel met papier en gezond. Die prijsklasse is nu wel anders! Zijn veulenprijzen geworden of voor paarden met mankementen.

Overigens kwam ik aan mijn paard via een zoekertje op bokt :)

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 16:06

Vicky_Belle schreef:
troi schreef:
Klopt zeker! Ik moet wel zeggen dat ik de prijzen flink gestegen vind afgelopen jaren. Ik was drie jaar geleden op zoek en zag toen op mp veel leuks in de 4000-6000 range. Natuurlijk recreatie maar wel met papier en gezond. Die prijsklasse is nu wel anders! Zijn veulenprijzen geworden of voor paarden met mankementen.

Overigens kwam ik aan mijn paard via een zoekertje op bokt :)

Mocht ik er eentje vinden aan die prijzen, dan ben ik helemaal happy.

Ergens vind ik het vreemd dat ze verduren ipv minder gaan kosten. De eerste quarters moest je de overzet over t water er ook bij rekenen. Nu zou er toch al genoeg goed fokmateriaal aanwezig moeten zijn en zou je verwachten dat de prijzen langzaam zakken omdat de markt meer verzadigd ... nee dus ??

Alle paardenrassen zijn gestegen in prijs, crisis is voorbij en mensen willen weer kopen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie