Waar kopen/zoeken jullie aqha/apha paarden?

Moderators: Coby, petraaken, C_arola, Dyonne, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 11:54

Vicky_Belle schreef:
ik zoek namelijk helemaal merrie met kleur die de manoeuvres moet kennen!!! Ik zoek geen sportpaard. Ik zoek geen eenhoorn of pegasus. Ik zoek een aqha merrie met basis, liefst geen vos. Toch bedankt voor je reactie ...

Dit ga je bij particulieren toch wel kunnen vinden? 'geen vos' is de enige wat lastigere eis hieruit denk ik... daar zijn er gewoon de meeste van...

Ik zocht in 2015 ongeveer hetzelfde: leuk paard voor de basissport, merrie, jonger dan 8, mocht zelfs nog groen zijn overigens voor het juiste paard en de juiste prijs. Kleur speelde bij mij géén rol overigens. Uiteindelijk ben ik met een ruin thuisgekomen (apha solid) aan een hele reële prijs - ingereden en wel. Hem heb ik uiteindelijk in 2017 verkocht ivm absoluut géén match te zijn. Vanwege die reden ook verkocht voor absolute bodemprijs: beest was gezond, kende 3 gangen, stuur, stop, wat basic oefeningen, maar ik kon er niks mee en hij stond veel geld te kosten in training terwijl ik al een ander paard gekocht had omdat zij nou eenmaal écht mijn match was en ik niet wilde afwachten tot mijn andere verkocht was voor ik haar zou kopen met het risico haar mis te lopen. Quick sell aan een zelfverzekerde ruiter was voor mij dus veel belangrijker dan prijs. Zo zullen er particulier of bij kleinere trainers meer zijn die op die manier verkopen, óók merries.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie