westernlessen noordholland ervaringen ect!

Moderators: Coby, petraaken, C_arola, Dyonne, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

frosty

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 19:01

Hallo Abbysumo
Ik als eigenaar en lesgever van Trainingsstal Starnmeer nodig je van harte uit om eens een les bij ons te komen volgen , en natuurlijk kan ik je ook zeker aanraden om eens te lessen bij Roel . Bij ons beide kan je op een leuke manier leren westernrijden en veel plezier aan je hobby beleven .
Plientjedress ik kan je zeker Kim ter Horst aanraden als je aan huis les wilt , zelf doen we dit niet ivm tijdgebrek maar van kim kan je zeker veel leren ...
Anick het is zeker al weer een jaar geleden dat je bij mij gelesd heb en denk nog maar eens aan wat voor bijnaam ik je gaf met oog op je handen voor dat je "collega,s" gaat afkraken op bokt ..... Volgends mij wat je schrijft wilde je juist NIET afleren ook al zij ik het velen malen tegen je !!!! ;)

http://www.trainingsstalstarnmeer.nl

vertel niet rond wat ik denk te denken want wat ik denk weet ik alleen zelf en vertel ik zelf !!!

frosty

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 19:45

En daar wil ik aan toevoegen :
Je kan bij ons heel ver komen in de reining , we hebben zeer goed getrainden lespaarden en super accomodatie , gave reining fokproducten en vele leuke lessen maar als je verder wilt de pleasure , trail enz dan is de JD ranch zeker een aanrader !
De leerlingen van Jos worden ook Nederlands kampioen in deze onderdelen en die van ons in de Reining !! Maar buiten kampioen worden gaat ons beider hart uit naar paarden en zo gaan we er ook mee om , met veel liefde dus !! :+:

http://www.trainingsstalstarnmeer.nl

vertel niet rond wat ik denk te denken want wat ik denk weet ik alleen zelf en vertel ik zelf !!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie