trickriding hoe gevaarlijk is het nu echt?

Moderators: petraaken, C_arola, Dyonne, Apple, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 12:49

De Future Guys bestaan al jaren en hebben een goede reputatie die ze ook hoog zullen proberen te houden. Hun trainingen zijn zeer realistisch en je zult echt stapje voor stapje naar een eventuele show toe groeien. Je moet immers echt in jezelf en je paard leren vertrouwen. Timing is belangrijk, en ook weten hoe je een oefening technisch correct moet uitvoeren om je paard in perfecte balans te houden.
Ik weet zeker dat ze in veilige en goede handen zal zijn. Er zijn meerdere meiden mee geweest op shows, misschien dat ze zelfs nog deel uitmaken van de groep, maar dat weet ik niet, o.a. Simone, Jenna en Nadine. Voor mij zijn de Future Guys altijd een sterk bont gezelschap met veel plezier, gezelligheid, maar ook zeker de skills. Was ik nog wat jonger geweest dan had ik absoluut deel uit willen maken van het team, maar om nu nog te beginnen als dertigjarige :o

Hier nog een video die Penny heeft gemaakt tijdens Horse Event een paar jaar geleden. Twee meiden leggen uit en doen voor, en alles is eigenlijk heel logisch:
https://vimeo.com/107235831

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie