Sporenbandjes voor smalle voeten?

Moderators: petraaken, C_arola, Dyonne, Apple, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

superpony

Re: Sporenbandjes voor smalle voeten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 01:06

Foto?

Je spoor zelf zit goed? Smalle bandjes zorgen juist voor meer gewiebel. Ik heb maatje 38 en smalle voet, maar wel brede banden. Mijn man heeft ze wel wat versteld, maar ze liggen stil.

Als je de sporen op je hak draagt zullen ze anders bewegen dan om je hak, dus dat moet je er wel bij vertellen. Maar heel strak moet het allemaal niet zitten. Zijn geen engelse sporen en zo zitten ze ook niet.

Sommige mensen hebben spurstraps als ze teveel bewegen of een elastiek van de postbode, maar ik zou zeggen; vertel eerst hoe je ze draagt en wat voor sporen je hebt. Als de spoor zelf wijd is, kun je die ook nog wat dicht knijpen. dat gaat niet bij alle even makkelijk.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 11:10

Ligt denk ik niet aan je bandjes. Mijn bandjes waren wel groot en zitten op straks. Van het uiteinde heeft mn man een stuk afgehaald en het zilveren eindje opnieuw erop gezet. Ze zijn wel echt breed breed.

In het begin gingen mn sporen ook op en neer. Dus die hebben we iets aangeknepen. Niet teveel, want ik vind los wel fijn en ze hangen aan mn hak. Nooit op het randje. Maar ze zakken nooit onder mn laarzen.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 22:45

Ik zie alleen bandjes. Ik zie niet hoe je sporen met bandjes om zitten. Het kan ook zijn dat je sporen wat dichtgeknepen moeten worden.
Maar met smalle bandjes gaan ze doorgaans alleen meer bewegen dan met brede.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie