De ethiek van rodeo- discussie topic

Moderators: Apple, Coby, petraaken, C_arola, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

monnikenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 13:48

ow prachtig dat bullriding, heb het altijd op tv kunnen volgen tot de zender van de schotel ging. zooooooo jammer.

er is zo'n omschreven stampede rodeo, daar heb ik ook al een hoop afschuwelijke beelden van gezien, keur ik ook zeker niet goed.
Maar dat zie je ook bij de races met de Engels Volbloeds, dat is niet erger zeker.
De roll kur, dat fijne longeer filmpje, saddlebreds die bijtende vloeistof op de hoeven en benen krijgen, ach das niet zo erg toch.
Nee de rodeo dat is echt not done.

In elke tak van paardensport is er wel iets wat niet klopt maar zoals andere ook al zeggen om dan gelijk de hele discipline maar als slecht te bestempelen klopt ook niet natuurlijk. Overal zijn rotte appels.

Op 21-11-2011 geheel onverwachts afscheid moeten nemen van onze gouden kanjer Bryn Storm. Rust zacht lieve knul, we zullen je nooit vergeten.

monnikenburg

Re: De ethiek van rodeo- discussie topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 13:59

Nee je moet het even zo lezen dat er steeds zoveel ophef over rodeo's zijn terwijl er misschien nog wel veel ergere dingen gebeuren waar je heel weinig over hoort.
Net als die 2 jarige engels volbloeds die al zo moeten racen, vele halen hun eerste wedstrijd niet omdat ze hun benen al gebroken hebben.

Absoluut moeten sommige dingen veranderen, die jonge stiertjes die soms door de lucht vliegen hoeven voor mij ook absoluut niet. Maar dat is weer een onderdeel van en bij rodeo zijn er toch veel mensen die alleen daar aan denken en niet aan andere onderdelen. Ik was vroeger niet anders hoor.

Op 21-11-2011 geheel onverwachts afscheid moeten nemen van onze gouden kanjer Bryn Storm. Rust zacht lieve knul, we zullen je nooit vergeten.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie