Welke maat van halsstuk (deken) hebben jullie voor je connemara?
Ik ga nu een horsewear deken bestellen en twijfel of ik maat s of m nodig heb van halsstuk.
Zijn dekenmaat is in ieder geval (183/185).
JeaDH schreef:@romyvs
Wat ik ook heb gedaan tijdens de verhuizing van Jaimy, gewoon onze dagelijkse routine blijven volgen. Wat in ons geval betekend ongeveer 5x per week 'iets' doen, dressuurtraining, longeren of een buitenrit...
TinekeVD schreef:Romy wij hebben twee connemara’s uit Ierland . De ene hier bij een handelaar weg, de ander zelf van de zomer geïmporteerd . Beide super lief en ongecompliceerd . De drie jarige die can de zomer hij ons kwam is nu 4,5 mnd onder het zadel en gaat mee naar het bos langs de weg en ponyclub en allemaal geen probleem. Een echt geweldig karakter.
Ik weet trouwens niet wat je zoekt maar ze komt te koop dus je mag altijd een berichtje sturen.
KDonna schreef:Leuk al die connemara verhalen!
Wij hebben sinds mei ook een Connemara (Corrib Prince x Currachmore Cashel) vorig jaar uit Ierland gekomen. Een jonge pony, maar erg braaf en vriendelijk. Onze dochter van 9 (groot voor haar leeftijd), rijdt haar vooral.
esje007 schreef:NN: wat leuk! Toen wij een pony gingen kopen ben ik oorspronkelijk op zoek gegaan naar afstammelingen van Cliff, want dat leek me gewoon erg leuk. Erg leuk om via jou nu toch iets te horen van een van z'n kinders.
Hier even een oproepje aan iedereen: Ik zou graag vaker les hebben van Eline (EK op bokt), maar de afstand van mij (bij Eindhoven) tot haar (Eerbeek) vind ik te groot om regelmatig te doen. DUS...vraag ik me af of er meer mensen in mijn regio zijn die interesse hebben in les van Eline. Dan kunnen we een Brabants-connie lesuurtje proberen te maken. Ik wil zelf wel een stukje met de trailer rijden (liefst maximaal 45 minuten) hiervoor, dus als het iets verder van EIndhoven is is wat mij betreft ook prima, mits dit voor Eline ook te doen is natuurlijk! Ik rij trouwens nu op L1 niveau bij de paarden, maar denk dat dat voor een samengestelde les niet zo heel relevant is. Ik blijf een beetje 'hangen' en kom niet veel verder, ondanks les, dus wil graag de expertise van Eline inschakelen.
Gebruikers op dit forum: AmyJamess en 6 bezoekers