(En ik lees trouw bij maar reageer minder, heb de meesten ook wel op FB

Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Ymor, Melissa0304
JeaDH schreef:romyvs schreef:Ik kom weer even binnenvallen wil graag jullie ervaringen horen.
Voor met name de importconnemara’s zijn veel van jullie tegen bepaalde dingen aangelopen betreffende karakterveranderingen en of blessures ed?
Ze worden vaak als koele kikkers verkocht (is de onze op zich ook wel alleen is hij ook heel gevoelig en ril.)
Hoor ook best veel over explosief gedrag (heeft de onze ook gehad zeker in zijn blessure tijd).
Zijn er ook mensen hier die gewoon een ongecompliceerde connemara hebben gekocht waarbij zich geen gekke dramatische dingen hebben voor gedaan als blessures of explosief gedrag onder het zadel?
Dit ivm het mogelijk opnieuw aanschaffen van een connemara voor onze andere dochter.
Hoor graag jullie ervaringen.
Die van mij past helemaal in dat plaatje, ik heb haar gekocht toen ze net 14 dagen in Nederland was, ze hadden er toen 2x op gezeten. Pony was van af het begin super lief en braaf, ik kan alles met haar doen. Het is een pony die geschikt is voor iedereen! Kortom Jaimy is haar gewicht in goud waard! Maar veel is ook afhankelijk van je eigen ervaring en hoe je het een en ander aanpakt.
JeaDH schreef:Nu moet ik wel zeggen dat Jaimy op de keuring in NL tweede klasse werd, ze zou niet rastypisch genoeg zijn. Daarentegen kreeg ze een 8 op de stap en draf dus als sportpony dikke prima.
Birgit01 schreef:Ja, lijkt ons heel leuk om eens mee te maken. En ontmoeting vd zusjes is helemaal leuk natuurlijk.
En jaloers Marit, het is wel een wereldreis voor ons. Als nog iemand tips heeft voor een b&b waar je met paard terecht kan? Of dingen appart?
Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, YandexBot en 0 bezoekers