We hebben takken gesleept van het snoeien, echt de zware grote dikke takken...die voor ons te zwaar waren. Ze hinnikte al toen ze het tuig zag en deed werkelijk haar uiterste best en zette echt geen stap verkeerd. Ze deed er nog een schepje bovenop en werd bloed fanatiek. Echt ze vond het heerlijk en ik moest echt haar afremmen!. De buurman die ook nog uit hobby werkt met zijn trekpaarden kwam kijken en was echt heel enthousiast en we kregen complimenten en zelfs nog een paar tips!
En wat hij toen zij...Jullie kunnen zo deelnemen aan de vaardigheid van de trekpaard proeven, je zou zo winnen omdat je ragebol zoveel wendbaarder is, ook al is ze niet zo sterk

Dat staat nu al een jaar of 4 op de planning in de winter maar tja eerst was mijn gezondheid niet goed, toen kwam er de bouw van een nieuwe schuur, en toen was ik weer zwanger en zo was er altijd wel iets wat net weer voor ging....
( zo staat al een aantal jaren de windroute langs de Zeeuwse kust op het plan,een gedeelte hebben we al gelopen, het overige deel wil ik mennen!)
En ik kreeg van de hoefsmid te horen dat ze de koniks van de oranjeplaat op schouwen willen verkopen, nog mensen met interesse hier?