Moderators: RianneH, Ymor, Neonlight, balance, Melissa0304
Vala schreef:Ik wil graag kür op muziek doen. Ik heb 11 jaar geleden met mijn toenmalige paard een M kür gereden en die heb ik weer opgeduikeld. Ik zou hem graag nog eens rijden. Ik rij alleen al jaren geen wedstrijden meer en heb geen wedstrijdpak meer. Mag het ook gewoon met nette rijbroek en mooie polo ofzo? Ik wil geen heel pak gaan aanschaffen voor 1x.
Ik wil dus kür doen en buitenriolering. Als kür niet lukt dan doe ik obstakelparcours en buitenrit. Obstakelparcours en buitenrit of buitenrit en kür op 1 dag vind ik wat veel voor Ilja, dat is ze helemaal niet gewend om zoveel te lopen.
Iirene schreef:Inderdaad, je verwoordt het goed: voorzichtig positief. Ik ben er nu wel wat rustiger onder omdat ze nu niet meer zo enorm slecht is dat ik ieder moment een telefoontje verwacht dat ze dood is (zoals een aantal dagen geleden). De antibiotica lijkt wel echt aan te slaan, uitslag van de kweek had ook echt niet een dag later bekend moeten zijn volgens mij.
En die echo schuif ik gewoon even voor me uit. Eerst maar eens zien dat ze zich weer wat beter gaat voelen. Alhoewel het vreselijk zuur zou zijn als ze dan is opgeknapt en alsnog de conclusie is dat het hart heel erg veel schade heeft. We gaan het zien...
Geniet van het mooie weer dit weekend!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker