Muurp schreef:Nou, dan scheelt het 5cm.
Ik kwam er in ieder geval bijna niet op zonder krukje

Moderators: RianneH, Ymor, Neonlight, balance, Melissa0304
Saaams schreef:Beaut gaat straks mee naar Ugchelen oid. Daar bij apeldoorn![]()
Veluwe vakantie
Denk dat ik haar as zondag ga verhuizen. Heb ik helaas wel dubbele stallingskosten. Maar welzijn staat voorop.
Saaams schreef:Gezellig!! We willen morgen met de auto ook op pad. Weet jij iets leuks in de buurt? Leuk winkelcentrum of paardenwinkel iets dergelijks?
[ [url=m/y5Rc82.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Efnr5T.png]Afbeelding[/url] ]
Saaams schreef:curly2day schreef:Saams, misschien echt eens een poosje gas terug nemen?
Volgens mij heeft ze steeds veel te verwerken. Wel vervelend voor jullie beiden dat het weer mis ging.
Gave foto met Rebel!
Sorry, maar daar ben ik het nu niet mee eens. Ze gaat zo nu en dan eens mee naar een clinic of naar les van Eline. Maar verder doet ze niet zoveel ‘spannends’. Thuis een beetje dressuren of boscrossen en dan staat ze nog 2 - 3 dagen in de week met vrij.
EllyC schreef:Punz schreef:Wat leuk!! Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!!
Waar is ze van?/
En idd, leuk he, met die valkjes: de verschillen die ze kunnen hebben in tint.
even moeten spieken natuurlijk, tjongejonge wat een moeilijke namen toch.
Ze is gefokt in Belgie, v. caherlistrane robbie, vm moy hazy cove.
Dat zegt mij allemaal niets maar als 3 jarige 1e premie en als 4 jarige 1e in bereden proef.
Punz schreef:Niet te geloven he. Dat mensen een dier dan gewoon kunnen afleveren, zonder regelmatig langs te gaan.
Zelfs toen JJ in Utrecht stond ging ik toch minimaal 2 x pw die kant op ( en dat vond ik al vreselijk weinig)
En heeeel slim: voldoende bestellen/ maar 1 x verzenden betalen!
Gebruikers op dit forum: YandexBot en 0 bezoekers