Zoooo....wat is er veel geschreven in de afgelopen dagen!!
Ik loop veel te ver achter om overal op te reageren.
SkyMarian...oh wat geweldig, die verkoopfoto en de huidige muur!
Het wordt vast prachtig. Enne dat witte prinsesje en zwarte prins hebben het goed voor elkaar: hun stekkie is nu al tiptop! Wel weer duidelijk waar de prioriteiten liggen.
Ik kom met 3 personen naar het ONCK, slechts 1 pownie. Wij vinden het juist erg leuk dat er weer wat meer te doen is voor de recreatieruiters en dat het over 2 dagen gespreid is.
Je zal het nooit iedereen naar de zin maken, maar ik vind het een geweldig leuk programma! En kan me voorstellen dat het bergen werk is om te organiseren!! Dus alle lof voor de organisatie!!!!
Ik rij twee dressuurproefjes en Nienke gaat meedoen aan het obstakelparcours en buitenrit.
Wij komen al op vrijdag en gaan zondagmiddag na afloop weer naar huis...een soort minivakantie. We hebben er onwijs veel zin in.
Hoe we Rebel een beetje toonbaar krijgen is nog wel de vraag...dit is de huidige status ongeveer...

Hij kan er eigenlijk niet zo veel aan doen. De wei is kaalgegeten en moet weer even een beetje bekomen, dus hij staat weer tijdelijk op de paddock. En met deze regenval is dat een beetje bluppig geworden, maar meneer gaat er desontdanks graag languit in liggen slapen. En tsja...dan krijg je dit.