Oh Irene, wat afschuwelijk. Heel veel sterkte en beterschap. Ik duim heel erg dat het nu dan toch de goede kant op gaat. Zo ongelofelijk rot om je paard er zo ziek te hebben staan. Wat kun je je dan machteloos voelen he? Bah!!
Lideli, Zilkesteyn:
Dánk voor het compliment! Lasse komt per ci mei beschikbaar voor de dekdienst. We willen hem de komende maand eerst even wat rust gunnen, want het was best wat voor hem, dit hengstenkeuringsavontuur.
Ivm te weinig tijd en geen geschikte accomodatie hebben we hem voor de voorbereiding voor de hengstenkeuring weggebracht om hem professioneel voor te laten bereiden. Dat hebben ze supergedaan, en hij stond er scherp voor ( iets té misschien... Hij was eigenlijk een beetje "overdressed" op de HK
) maar het was wél een avontuur voor hem denk ik.
Dus we hebben besloten hem nu voor de zekerheid even wat bijkom tijd te geven, en dan is hij per mei via KI met vers sperma beschikbaar.
Hij is trouwens zondag op 1.47 gemeten.
En idd... het schrijven van verslag over de hengstenkeuring is dan één van de dingen die na de keuring nog gedaan moet worden ( in de avond uren, want idd vrijwilligerswerk, dus het moet naast de reguliere baan gedaan worden
)
Maar goed: uitslag met foto's zal niet al te lang op zich laten wachten
En ohhh Bar...
Ik begrijp dat ik inderdaad ook nog aan het schrijven moet voor Lasse dan, of niet ?