Konik-eigenaren, deel 2!

Moderators: Melissa0304, RianneH, Neonlight, Ymor, balance

Wpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 20:28

Dank jullie wel :)

Pff wat heftig zeg van je shetlander kwita en grote beslissingen heb je moeten maken. Sterkte. En inderdaad tijd doet wonderen ook al zou je ze altijd missen.. :(:)
Leuk van jullie nieuwe aanwinst. Dat vraagt straks wel om foto's hoor ;)

Wpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 18:02

Wpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 22:26

Mooie hoofdstellen hoor. Het staan ze goed. +:)+ Rijdt je dan ook boomloos of is het alleen bitloos ?

Wpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 20:21

Pff ja dan laat je niet een zadelmaker komen vanuit een ander land..lastig soms..
Het staat Brenda wel goed hoor +:)+ , alleen mag je inderdaad wel wat gaatjes langer zitten.

Ik ben momenteel druk bezig. Ben net zelf verhuisd het afgelopen weekend en ben aankomend weekend jarig :#

Wpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 17:30

De paarden markt is tegenwoordig heel hoog kwa prijs.. Ik vind €1500 wel een reëel prijs omdat ze al wel wat kent en het is een merrie en je kan er alle kanten nog mee op.

Wpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 16:30

Hoe gaat het met jullie konikpaardjes? :)

Met Thommy gaat het super goed, hij is lekker aan het klieren haha :D Vorige week ging ik met schoenen van klittenband in de wei en Thommy pakte het lipje vast en maakte steeds de schoen los _O- Vandaag met wandelen pakte hij de blaadjes van de takjes :9 Hij is ook zo ontzettend lief. Als ik naar de wei kom, komt hij dravend op me af lopen en is altijd in om wat leuks te gaan doen <3

Wpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 21:08

Wat is het rustig hier zeg.

Ik wil hier wel even spammen hoor. Doen jullie mee ? *\o/*

Afbeelding

Afbeelding

Wpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 19:50

Dank jullie wel. Ja thommy is soms echt een clown :D .
Ben benieuwd naar jou foto's kwita!
Haha leuke foto's Tess. Een ideaal hoofdsteun zo :j

Wpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 12:02

:oo wat vreselijk zeg !!! Pff ik schrik hier echt van. Heel veel sterkte gewenst en gecondoleerd Y;(

Wpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 18:16

Hallo dames.
Hoe gaat het met jullie ondanks de corona crisis?

Hier gaat het goed. Thommy is echt een bikkel aan het worden, meet nu 1.30. Hij is zo lief. Ik hoef hem maar te roepen en komt direct naar me toe :+: Hij staat nu op een plekje dichtbij huis, ongeveer 10min met de auto en dat is zoo fijn!
Hij wordt 20 april 3 jaar maar mag van mij nog 2 jaar uitdijen voordat iemand op zn rug komt. Momenteel ben ik ook hoogzwanger dus dit jaar lekker rustig aan doen en volgend jaar het longeren oppakken.

Afbeelding

Afbeelding

Wpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 19:32

Ohw wat leuk zeg!
Thommy heeft dat halster alleen in maat pony en zit op het laatste gaatje, past nog net :D
Hoe gaat het verder met shimmer?

Wpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 20:49

Aah herkenbaar..volgens mij is thommy ook aan het wisselen. Hij deed laatst lang en moeilijk over een wortel.. := ze kunnen het niet vertellen he

Wpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 21:16

Dat is mazzel hebben! :j

Wpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 11:32

Haha dat is leuk +:)+

Wpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 21:28

Lekker is dat he naast het bos. Zo staat thommy ook :D

Knappe skylar! Fijn dat hij een goed baasje gevonden heeft en het zo goed doet.

Wat een leukerd kim. Ik zou als ik jou was nog wat langer wachten met inrijden. Ze zijn laat bloeiers.. Ik wacht totdat thommy 5 jaar is. We doen verder wel veel grondwerk

Wpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 12:46

Wpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 13:39

Houden jullie het nog een beetje uit met de crisis? Bah baal er wel flink van maar goed dat weerhoudt me er niet van om naar thommy te gaan.
Momenteel ben ik hoogzwanger en ga ik wat minder vaak heen. Ik heb wel een verzorgster die ongeveer 2x per week heen gaat dus aandacht krijgt hij gelukkig wel. Thommy wordt aankomende maandag 3 jaar. *\o/* <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 18:22

Fijn dat je lekker in het bos kan rijden! Boots ziet er blij uit met zn oortjes naar voren :D
Tijd gaat snel he. We boffen ook maar met onze boefjes.

Thommy oogt inderdaad groter dan 1.30 maar komt denk ik omdat hij best breed gebouwd is en ik ook niet zo groot ben :D
Nog 4 weekjes en dan mag ik bevallen..het is zeker spannend maar goed we blijven positief.

Wpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 19:08

Haha allemaal ponymensjes :D

Shimmer ziet er ook goed uit en die 24jarige ook! :j Heb jij trouwens al eens een tandarts laten komen bij shimmer ? Ik denk dat ik dit jaar voor de eerste keer een tandarts laat komen voordat ik begin met een hoofdstelletje en bit.

Wpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 08:28

Aah oké. Bedankt shariff.

Zo kan je inderdaad nog gewoon op ponys blijven rijden stormmilagro :D

Wpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 16:06

Oeh wat een leukerd! Wel een grote voor zo'n jonge leeftijd of niet..?
Helaas kan ik ook geen 2 paarden houden.

Ik ga morgen weer naar thommy met een vriendin en dat is dan voorlopig even de laatste keer want ben nu bijna 38 weken zwanger :)
Dan laat ik het over aan mijn verzorgster en een vriendin voor een tijdje.

Ik heb geen Instagram.

Wpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 12:39

Wat een leuke foto's zie ik voorbij komen :#

Momenteel ben ik al 5 weken niet bij thommy geweest omdat ik bevallen ben en nog moest herstellen van de keizersnede en momenteel heb ik een beginnende longontsteking.
Hopelijk kan ik volgende week weer naar mijn puber toe. In de tussentijd krijg ik wel veel foto's en filmpjes van mijn verzorgster dus dat vind ik wel erg leuk. Hierbij ook een foto van haar en thommy
Afbeelding

En nog een foto van mijn kleine Milan. Hij ligt momenteel nog steeds in het ziekenhuis wegens hartafwijkingen. Het gaat met ups en downs. We blijven duimen en hopen dat hij goed mag herstellen
Afbeelding

Wpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 21:30

Gisteren weer naar mijn puberpony thommy geweest. Blij om hem weer te zien <3 . Morgen komt de hoefsmid en vrijdag de tandarts.
Daarna wil ik beginnen met hoofdstel en bitje. Maar vind het best moeilijk welke bit en welke maat..tips zijn welkom :)