Garrano eigenaren gezocht.

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

riekje38

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 18:47

Hai,

Wij zijn bezig een garrano naar NL te halen, kan idd wel een hengst worden die is goedgekeurd voor de fok. Wij willen hier het raas fokken en promoten want het is eeuwig zonde van dit mooie en veelzijdige ras. er is in 2004 geloof ik in de mensport een heel artikel over ze geschreven, en het zijn fantastische menpony's . Degenen die zoekende zijn naar een garrano raad ik aan met Lusitana contact op te nemen, zij kan je verder helpen er 1 naar hier te krijgen. Als we zelf meer duidelijkheid hebben over onze evt dekhengst zal ik me uiteraard melden als die ter dekking komt.

Kijk naar de zon, dan valt de schaduw achter je.

riekje38

Re: Garrano eigenaren gezocht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 19:28

Jawel, als ik weet hoe ?

riekje38

Re: Garrano eigenaren gezocht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 17:49

Ze zijn zeker sterk genoeg een volwassene te dragen, net als een shetlander. Alleen moet je naar een wat grotere zoeken van idd 1.35 als je zelf erg lang bent. Het ziet er dan wat anders uit als wat wij in Holland gewend zijn. In het buitenland bv Groot Brittanie of Schotland is het net als in Portugal heel normaal als je op een pony rijdt als je langer bent. Neem bv de highlandpony's daar rijden er ook allemaal volwassen kerels op. Dus waarom wij niet ? Zelf meet ik 1.75 en zie het prima zitten !

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie