Garrano eigenaren gezocht.

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Juangi

Re: Garrano eigenaren gezocht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 20:50

Ze hebben niet allemaal aanleg voor tolt, voor deze pony schat ik iets minder, 90 denk ik. Ze lijken erg smal, maar zijn nog behoorlijk breed gebouwd, als je volwassen ruiters erop ziet zitten.

Ik ben ook een toekomstige garrano-eigenaar :)

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 21:00

gekvanfleur schreef:
riekje38 schreef:
Ze zijn zeker sterk genoeg een volwassene te dragen, net als een shetlander. Alleen moet je naar een wat grotere zoeken van idd 1.35 als je zelf erg lang bent. Het ziet er dan wat anders uit als wat wij in Holland gewend zijn. In het buitenland bv Groot Brittanie of Schotland is het net als in Portugal heel normaal als je op een pony rijdt als je langer bent. Neem bv de highlandpony's daar rijden er ook allemaal volwassen kerels op. Dus waarom wij niet ? Zelf meet ik 1.75 en zie het prima zitten !

:Z een shet kan geen volwassene dragen!! dat is echt onzin..
en waarom wij niet op te kleine pony's rijden is omdat het wel degelijk gevolgen heeft.. je haalt het dier ermee uit balans. en te groot gaat vaak ook samen met te zwaar..

En waarom rijden we dan nog op ijslanders, fjorden en fellpony's? :z

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 18:53

Ik betaal via BSS paardentransport 850 euro, dan komt hij op voordeeltransport te staan. Dit betekent dat hij met meerdere paarden komt te staan, hierdoor deel de kosten. :)

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 20:03

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 11:53

Tja, dat is altijd maar hopen.. Maar zelf heb je daar ook wel wat invloed op. Hoop dat Cas ook zo word. Heb hem Casanova genoemd :)

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 20:49

Wauw, gave foto's! Zal zo fotos neerzetten van mijn niet geregistreerde Garrano :)

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 21:05

Dankjewel!

De foto's! Tis een niet geregistreerde Garrano, heeft een bles en is te groot. Is nog wel aan de magere kant (zie tweede foto)...

(beetje rare stand hiero...)
Afbeelding
Afbeelding

Ik ben niet nieuwsgierig, ik ben niet nieuwsgierig.... :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Juangi op 04-09-10 21:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 21:39

Zo, heb de foto's even beter neergezet :)

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 19:32

Jaa, er is echt weinig over te vinden! Erg jammer! Denk dat als je Spaans/Portugees kan dat er al veel meer over te vinden is. :)

:oo Wat ontzettend gaaf die filmpjes! Tis gewoon echt net Casanova, precies zelfde bouw, manen, koppie en zelfde bewegingen. (vooral dat 1e filmpje!) En die omgeving, wauuw! :+: Aah, best sneu dat hij uit zo'n omgeving is weggehaald...

Erg gaaf idee dat hij daar dus als jong ding waarschijnlijk ook heeft geleefd!

Hier gaat het nog steeds erg goed met Cas! Heeft het erg goed in de kudde, die hij al heeft verovert. Nog steeds een erg braaf ding, ontzettend nieuwsgierig, nergens bang voor, leert ontzettend snel en ontzettend lief. Zit echt geen kwaad in! Heb nu al meerdere buitenritten (aan de fiets en aan de hand) gemaakt en hij is nergens van geschrokken. Treinen, brommers, auto's, vliegtuigen, you name it... Zelfs over ijzeren platen gelopen toen zijn ijzertjes er nog onder zaten, geeft zo'n klik geluid en hij deed het met 2 hoefjes in zijn neus, letterlijk.

Is niet een enorm grote fan van plassen water, maar vind het wel erg leuk om er in te spelen en te stampen. Heeft wel een ontzettende hekel aan regen, hij dribbelt dan zo zijn stal in. Helemaal met zijn kont er naar toe gekeerd.

Ik ben zeker van plan om (later) meer Garrano's naar Nederland te halen, wat een ontzettend fijne pony's! Zo vind je ze hier in Nederland echt niet....

Voor nog meer foto's van hem: Juangi @ [ITP] Gave Garranopony op weg naar de zee! (eerste keer naar het strand, tweede keer op buitenrit!)

http://img521.imageshack.us/gal.php?g=sam0577.jpg
http://img72.imageshack.us/gal.php?g=sam0392.jpg

Wat een leven heb je als veulen dan, hoe ontzettend schattig:
http://www.youtube.com/watch?v=SeOxZ1w9 ... re=related

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie