American Indian Horse

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, LindyH, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-17 13:03

Sorry TS maar het is eigenlijk geen echt ras.
Het is een stamboek voor dieren die in geen enkel ander stamboek terecht kunnen.

Hier in de buurt zit iemand die van alles op elkaar zet en er dan Indian Horse stamboekpapieren bij laat maken.
Zo denken mensen, die er niet zoveel verstand van hebben , dat ze een echt westernpaard hebben gekocht, zoals een Paint Horse, tot ze op wedstrijd willen en merken dat het helemaal niks voorsteld als stamboek.

Verder prachtig paard is Faro <3
Waarschijnlijk dus een kruizing Paint Horse of misschien wel een echte waarbij de fokker niet de juiste papieren heeft geregeld bij de dekking en het stamboek waardoor het niet ingeschreven kon worden als Paint Horse.

Vooral in Belgie werd er erg veel gefokt zonder juiste papieren te regelen bij het stamboek waardoor er tig Quarters, Paints en Appaloosa's en kruizingen daarvan , niet in de juiste stamboeken konden.

♥ Blue ♥ ♥ Tika ♥
Tika Toverbal [ITP] Tika, mijn muildier-meisje ,weer eens in beeld !
Muildiertreffen in de Eiffel met Tika [ITP] Muildiertreffen in de Eiffel met Tika

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-17 15:35

Ja, als je een paint hebt zonder papieren.

♥ Blue ♥ ♥ Tika ♥
Muildiertreffen in de Eiffel met Tika [ITP] Muildiertreffen in de Eiffel met Tika

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-17 18:15

De appaloosa's kwamen gewoon uit Europa mee, de indianen zijn er verder mee gaan fokken in Amerika.

♥ Blue ♥ ♥ Tika ♥

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie