Moderators: RianneH, Ymor, Neonlight, balance, Melissa0304
Carl123 schreef:Avalon87 schreef:Ah op die manierdaar zit wel wat in ja. Mijn konik is heel prettig te rijden, maar echt verfijnd gebouwd is hij niet :’)
Begrijp me niet verkeerd, ik vind koniks helemaal geweldig! Voor mij mag het best ook een zuivere konik merrie zijn. Verfijnde bouw hoeft dus niet, want daar zit net die sterkte in! Ik wacht af tot er konikmeisje mijn pad kruist, laat het lot beslissen.
Ik ben pure wandelruiter, hou eigenlijk niet van dressuur, dus konikje zou voor mij ook prima zijn!
anjali schreef:Wpaard schreef:ja erg jammer Anjali. Mocht het wel lukken via een prive bericht mag dat ook. ben wel nieuwsgierig![]()
haha oke een kruising tinker..ja ach het moet een naam hebben he
De mijne is niet geheim hoor,maar ik beheers de techniek niet om een foto te kunnen plaatsen.Ik heb wel papieren foto's van hem. Dat komt omdat ikzelf al oud ben,vanuit het prehistorische pre-computertijdperk.
LidyK97 schreef:Fijn om jullie leuke foto's te zien!
Hier minder goed nieuws, Tresa is gister verkocht. Was een enorm moeilijke beslissing. Ik heb haar maar krap 3 maanden gehad maar vanaf het begin liep het al niet lekker tussen ons. Er is nooit iets ergs gebeurt maar ik was het vertrouwen in haar kwijt. Ze heeft veel pit en is nog te groen voor mij. Na veel adviezen besloten dat dit beter is voor ons allebeiik gun haar meer en mezelf natuurlijk ook.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 bezoekers