Konik-eigenaren, deel 2!

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

brokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 10:29

Hey leuk topic! Ik wil me ook graag melden. Ik heb sinds een week een Konik pony, wat een speciaal ras <3

brokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 21:11

6 jaar, zal ook even een fotootje plaatsen

Afbeelding

brokjes

Re: Konik-eigenaren, deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 15:41

Bedankt! Ze is heel relaxt inderdaad, echt nergens bang voor. Wel iets te vrij soms om je omver te denderen maar dat gaat eigenlijk nu al veel beter, gister en vandaag was ze heel rustig. Ik oefen nu alleen nog maar in en uit de wei, vaststaan, borstelen ect. Vandaag even haar hoofdstel gepast en morgen heb ik grondwerk les. Woensdag komt de smid dus alles rustig aan!

brokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 14:55

Gefeliciteerd Camilla met je nieuwe pony!

Haha, koel karakter zullen we maar zeggen seaside :D

brokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 14:17

Als je hem de hoogte in wilt laten gaan kun je hem beter nu al castreren. Langer hengst houden heeft alleen invloed op het breed worden. Meestal gaan hengsten die vroeg geruind worden juist meer de hoogte in dan hengsten die laat geruind worden

brokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 21:02

Leuke pony, Shimmer! Hoe oud is ze?

brokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 21:22

Wat gaaf naar het strand! <3 is dat dichtbij voor jullie?

Thommy heeft echt een mooi zwart hoofdje, valt op :j

Met Tres gaat het erg goed, ik heb nu een zadel voor haar (maar nog geen passende singel) :') maar we zijn sowieso nog genoeg bezig vanaf de grond. Ben blij dat deze lieve pony me elke dag begroet :D
Afbeelding

brokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 10:59

Fijn om jullie leuke foto's te zien!

Hier minder goed nieuws, Tresa is gister verkocht. Was een enorm moeilijke beslissing. Ik heb haar maar krap 3 maanden gehad maar vanaf het begin liep het al niet lekker tussen ons. Er is nooit iets ergs gebeurt maar ik was het vertrouwen in haar kwijt. Ze heeft veel pit en is nog te groen voor mij. Na veel adviezen besloten dat dit beter is voor ons allebei :j ik gun haar meer en mezelf natuurlijk ook.

brokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 19:19

kwita schreef:
LidyK97 schreef:
Fijn om jullie leuke foto's te zien!

Hier minder goed nieuws, Tresa is gister verkocht. Was een enorm moeilijke beslissing. Ik heb haar maar krap 3 maanden gehad maar vanaf het begin liep het al niet lekker tussen ons. Er is nooit iets ergs gebeurt maar ik was het vertrouwen in haar kwijt. Ze heeft veel pit en is nog te groen voor mij. Na veel adviezen besloten dat dit beter is voor ons allebei :j ik gun haar meer en mezelf natuurlijk ook.

Natuurlijk is dat lastig, maar een goede keuze maken is niet erg immers het is beter voor jullie beiden!
En wie weet duikt ze hier ooit weer op!

Ja wie weet, dat zou leuk zijn <3

brokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 18:21

Ik zie een merrie voor 1100,- aangeboden, vind dat een goede prijs voor een pony. Of het een Konik is maakt denk ik niet zoveel uit

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie