Snorremans Elano vliegt de lente in!

Moderators: Lous, RianneH, Neonlight, Nadia, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

puppy1128

Snorremans Elano vliegt de lente in!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-19 22:08

1.
Afbeelding

-Elano
-Irish Cob
-Ruin
-5 april 2015
-Van mij sinds 26-11-2016

2.
Afbeelding

3. Tjah. :')
Afbeelding

4.
Afbeelding

5. Ik had het geniale idee om silhouet foto's te maken. Elano had een beter idee: Rollen. Maar hé. Het is warm en het zand rolt errug lekker.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

Elano had er blijkbaar duidelijk zin in vandaag. Elano was laatst behandeld door de osteopaat en liep daarna al een stuk soepeler. Maar vandaag was het wel héél erg.. Meneer heeft het niet zo op het draven op het strand, op asfalt nooit een probleem geweest (is zelfs erg leuk!). Maar vandaag? Het bleef niet alleen bij de draf, het werd ook nog een galop en zelfs bokken. :wow:
Maar als ik stopte met rennen stopte hij ook. Daar ben ik ook errug blij mee. Ondanks zijn spekkies kan hij best snel gaan namelijk. :+

8. Toen we voor het eerst gingen draven. Nouja, galopperen. Elano had dus andere plannen.
Afbeelding

9. Even overlegje, sinds wanneer galoppeer jij?
Afbeelding

10. Tussendoor stappen.
Afbeelding

11. Poging 2 om te draven.. Ehm, tjah. :=
Afbeelding

12. Lenige bokkend speklabpaard.
Afbeelding

13.
Afbeelding

14. De 'wtf doe jij?!' gezicht. Woeste hengst is het ook. _O-
Afbeelding

15. Maar, hij heeft ook nog gedraafd hoor. (Om vervolgens weer in galop te gaan :') ).
Afbeelding

Zolang hij maar luisterd en het straks niet met rijden doet, vind ik het best. Blij paard is blij baas. :D

Ianrowan2009

Re: Snorremans Elano vliegt de lente in!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 22:14

Zo dan!!
Dat is nog eens een knappe Snorremans!! :D
Blijft de snor het hele jaar door of raakt het korter tijdens het weide seizoen? Dat zou namelijk echt heel zonde zijn :o

love the summer

puppy1128

Nieuw bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-19 11:14

Ianrowan2009 schreef:
Zo dan!!
Dat is nog eens een knappe Snorremans!! :D
Blijft de snor het hele jaar door of raakt het korter tijdens het weide seizoen? Dat zou namelijk echt heel zonde zijn :o

Gaat helaas eraf met grazen. Maar in de zomer ruilt hij zijn snor om voor zijn tovervacht. Maar ik ben wel benieuwd hoelang zijn snor blijft. Met lang gras slijt het natuurlijk minder snel dan kort gras. En aangezien we verhuisd zijn kan de snor misschien langer blijven. We gaan het zien. :D

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie