Barb wat jammer zeg!
Jeetje Noisy dat is echt wel heel veel slecht nieuws bij elkaar. Heel veel sterkte voor je stalbaas en ook voor jou ivm je merrie. Ik hoop dat ze alsnog een mooi veulentje mag brengen volgend jaar en dat de blessure toch mee zou mogen vallen.
Suffie ach dat is ook wel heel erg leuk zeg!! Ik zal mijn dochter die niet laten zien anders weet ik zeker dat ze ook koetjes wil
Oeh Woogy wat een stoere hengst!!
Sparkyy mijn merrie is zondag hengstig gespoten en vandaag voor de eerste keer gedekt. Op de derde dag na het spuiten dus hengstig. Wanneer de eisprong is weet ik nog niet, we wachten af wanneer ze afslaat.
Seven, gefeliciteerd met de dracht van Eusja. Leuk dat je er ook weer bij bent dit jaar.
courtjuh wat ontzettend balen zeg! Ik denk een slimme keuze om van hengst te wisselen, soms wil dat echt helpen. Ik spreek ook uit ervaring hierover met een merrie die ronde na ronde niet dragend werd en na wissel van hengst in 1 keer wel pakte. Soms klikt het gewoon niet met een bepaalde hengst lijkt het wel.
Nou, ik heb dan al meteen ons verhaaltje verklapt. We doen vanaf nu daadwerkelijk echt mee hier want Wainonia is vanavond voor het eerst gedekt dit seizoen (en sowieso, want 4 jaar geleden is ze geinsemineerd en nu voor het eerst natuurlijk gedekt dus ze is officieel "ontmaagd" en dat op onze trouwdag
. We zullen zien hoe lang het gaat duren voordat ze afslaat en dan mogen we aanschuiven op het wachtbankje. Het begint nu wat meer te leven hoor bij ons!
Hier dan even officieel mijn combinatie voor dit jaar:
Wainonia (Oliver v. Voltaire x Wolfgang x Spartaan)

x
Hot Color L (Smokey x Lupicor x Paradox x Alme)