Horse Isle 3

Moderators: MirandaT, Essie73, Warboel, Ods, Duhelo, Muiz

Sheehan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 18:02

Mijn pc is te sloom hiervoor. Zo jammer |(

A musical prostitue, my dear

Joaquim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 18:21

voor de tweede keer een lelijk veulen gekregen.. tobiano x manchado en dan wordt het lelijk effen. :') wel een vosje, maar een hengst dus kan er vrij weinig mee.

Sheehan schreef:

ah, jammer! want als je de kwaliteit op 'awesome' hebt staan is het zo'n mooie wereld..

Sheehan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 19:27

Joaquim schreef:
voor de tweede keer een lelijk veulen gekregen.. tobiano x manchado en dan wordt het lelijk effen. :') wel een vosje, maar een hengst dus kan er vrij weinig mee.

Sheehan schreef:

ah, jammer! want als je de kwaliteit op 'awesome' hebt staan is het zo'n mooie wereld..

Dan loopt ie dus constant vast -O-

A musical prostitue, my dear

Ketly

Re: Horse Isle 3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-19 20:54

Ik probeer een purebred te kopen om mee te fokken :D Vind de Akhal Teke echt heel gaaf.

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 21:17

Ik heb nu een zwarte arabierr <3

[o] A horse is your best friend, you can tell them anything and no one else will ever know.[o]

Joaquim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 13:15

ik snap eigenlijk vrij weinig hoe ik precies in een club kan komen. heb gisteren een fantastisch leuk veulen gekregen, eindelijk bont na twee mislukte pogingen. tevens ook een super leuke merrie gevangen met sabino en zilver. heb dus nu 5/3 paarden en zou graag twee paarden weg hebben maar zelf gefokte paarden kan je blijkbaar alleen verkopen aan andere spelers? snap dat niet zo goed. vind het ook wel heel lastig om meerdere stallen te bouwen, aangezien je best veel stenen daarvoor nodig hebt.

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-19 18:25

ik ben nog aan het uitvogelen hoe ik moet fokken :+

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 18:55

Ik open het net weer na een paar weken niet spelen, maar moet weer helemaal over nieuw beginnenn (wist dat het een keer werd gereset)

[o] A horse is your best friend, you can tell them anything and no one else will ever know.[o]

Joaquim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 10:09

ben maar weer gestopt met spelen aangezien ik het belachelijk vind hoe traag het zoeken van stenen gaat. :')

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-19 12:53

Soms heb je plekken waar echt heel veel bij elkaar liggen :D

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 13:49

Ik volg, ik ga vanavond bij mijn vriend denk ik even een account enzo aanmaken. Vond de eerste twee vroeger ook wel gaaf om te spelen, maar ben toch blijven hangen bij SSO, want dat was toch wat simpeler te volgen in Engels toen destijds.

Alex en Jorie, ondeugend, klein en "altijd" grappig <3 en overladen met [o]

Joaquim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 17:23

ja, dat is wel waar, maar het gaat gewoon zo enorm traag. het zou beter zijn mocht je net zoals bij de bomen een x aantal krijgen, in plaats van telkens maar eentje. dan zouden ze bijvoorbeeld rotsblokken kunnen hebben waar je dan x aantal keer kan gaan.

misschien dat ik vanavond even online kom en nog wat stenen ga verzamelen. verlies telkens van alles omdat ik teveel paarden heb, maar je kan alleen maar paarden verkopen als je lid bent van een club en ik heb geen idee hoe ik dat nou weer moet doen. :')

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 17:31

Joaquim schreef:
ja, dat is wel waar, maar het gaat gewoon zo enorm traag. het zou beter zijn mocht je net zoals bij de bomen een x aantal krijgen, in plaats van telkens maar eentje. dan zouden ze bijvoorbeeld rotsblokken kunnen hebben waar je dan x aantal keer kan gaan.

misschien dat ik vanavond even online kom en nog wat stenen ga verzamelen. verlies telkens van alles omdat ik teveel paarden heb, maar je kan alleen maar paarden verkopen als je lid bent van een club en ik heb geen idee hoe ik dat nou weer moet doen. :')

Je hoeft niet lid te zijn bij een club, als je bij een club bent, is er een dingetje met een paardenhoofd en een groene $. Als je daar op klikt kan je je paard verkopen.

Als je het nog niet snapt (of niet kan vinden). Ik kan vanavond na half 10 online komen om het aan te wijzen.

Joaquim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 18:21

ja, dat weet ik, maar daar kan je alleen maar paarden verkopen die je hebt gevangen uit het wild. nu zit ik met twee zelf gefokte paarden die ik wil verkopen en die verschijnen nooit in de lijst.

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 19:04

Joaquim schreef:
ja, dat weet ik, maar daar kan je alleen maar paarden verkopen die je hebt gevangen uit het wild. nu zit ik met twee zelf gefokte paarden die ik wil verkopen en die verschijnen nooit in de lijst.

Kan je die ook niet bij de eerste verkopen? Heb nog niet gefokt, maar volgens mij kan je daar alles wel verkopen (dus die van 200.) Nadeel is dan wel dat je waarschijnlijk minder krijgt dan dat die waard is.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 20:51

Lasso's gooien is zo moeilijk en nu wordt het ook nog donker haha. Iemand daarvoor tips?
Ik heet WaterSparrow in het spel.

Edit; merrie gevangen, echt een kleintje. 1.24 meter :')
Ik ga nu kijken hoe ik haar voer en water moet geven.

Joaquim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 09:47

nope, lukt niet. mijn zelf gefokte paarden verschijnen gewoon echt niet in de lijst en dat vind ik er zo vervelend aan. want nu zou ik eerst nog twee stallen gaan moeten verzamelen in plaats van de workshop om tuig te maken waarvoor ik aan het sparen was. vind het gewoon zo dom dat je je zelf gefokte paarden ook niet op die manier kan verkopen. :')

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 10:05

Gisteravond waren er alleen maar wilde paarden onder 125 cm. Ik heb nu 2 merries van 124 en 123. En een knappe hengst van 118. Die hengst ga ik houden, hij is een zilverappel. De andere twee gaan gewoon in de verkoop. Hebben jullie al een club trouwens? Ik denk dat je dan je paarden ook handiger kunt verkopen in je eigen kraam. Of anders bij de auction?

En kun je ook wilde paarden van een ras tegenkomen? Mijne zijn alle drie rasloos. Want in het laatste pre-beta filmpje zeiden ze dat paarden de ras naam krijgen van waar ze het meest op lijken als ze gefokt zijn, maar voor wilde paarden gaat dit dus niet op.
Laatst bijgewerkt door Jorex op 03-07-19 10:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Joaquim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 10:08

Jorex schreef:
Gisteravond waren er alleen maar wilde paarden onder 125 cm. Ik heb nu 2 merries van 124 en 123. En een knappe hengst van 118. Die hengst ga ik houden, hij is een zilverappel. De andere twee gaan gewoon in de verkoop. Hebben jullie al een club trouwens? Ik denk dat je dan je paarden ook handiger kunt verkopen in je eigen kraam. Of anders bij de auction?

En kun je ook wilde paarden van een ras tegenkomen? Mijne zijn alle drie rasloos.

nee, nog geen club, maar ben wel aan het uitzoeken hoe ik lid kan worden van een club aangezien ik mijn paarden kwijt moet. :') heb geen flauw idee of je een echt ras kan tegenkomen, kom hier ook alleen maar 'rasloze' tegen - als je ze test hebben ze wel een ras maar is het altijd hetzelfde.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 10:12

Hoe kan je ze testen dan?
Ik zit me namelijk af te vragen hoe alle verschillende rassen er dan in gebracht zijn als alle wilde paarden hetzelfde zijn qua ras. Zou dan alleen kunnen door toevallig dat type te fokken. Ik wil dit graag proberen door een paard van rond de 1.70 meter te laten dekken door mijn mini hengst en dan kijken of het het label rocky mountain horse krijgt als het dan zilver is _O-

Ik heb ook nog geen ranch. Heb gisteren alles te voet gedaan.

Joaquim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 10:20

Jorex schreef:
Hoe kan je ze testen dan?
Ik zit me namelijk af te vragen hoe alle verschillende rassen er dan in gebracht zijn als alle wilde paarden hetzelfde zijn qua ras. Zou dan alleen kunnen door toevallig dat type te fokken. Ik wil dit graag proberen door een paard van rond de 1.70 meter te laten dekken door mijn mini hengst en dan kijken of het het label rocky mountain horse krijgt als het dan zilver is _O-

Ik heb ook nog geen ranch. Heb gisteren alles te voet gedaan.

bij een club heb je de dierenarts en daar kan je het ras testen, genen testen etc. maar alles wat ik tot nu toe getest heb qua wild, is gewoonweg dat ene ras dus dat doe ik niet meer.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 11:07

Eindelijk een fatsoenlijk rijpaard. Deze glinsterde, dus ben benieuwd of het nu een speciaal paard is of ook een grade horse. Grade horse betekent gewoon paard zonder specifieke ras eigenschappen, dus gewoon rasloos:
Afbeelding

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 11:29

Mag ik mij hier ook komen melden?
Heel vroeger heb ik volgens mij Horse Isle 1 of 2 gespeelt, snapte er de ballen van en dus ook maar daarbij gelaten, maar nu wil ik het toch nog een keer proberen!
Zal waarschijnlijk later vandaag een account aanmaken!

Joaquim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 11:32

Jorex schreef:
Eindelijk een fatsoenlijk rijpaard. Deze glinsterde, dus ben benieuwd of het nu een speciaal paard is of ook een grade horse. Grade horse betekent gewoon paard zonder specifieke ras eigenschappen, dus gewoon rasloos:
[ [url=m/H9izgj.jpg]Afbeelding[/url] ]

oh, die is echt mooi! pearl is echt een toffe kleur, zeker zo met een leuk patroontje erbovenop. dit was het paard wat ik een tijd geleden had gevangen. silver en sabino.
Afbeelding

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 12:00

Is er niemand die horse isle 1 speelt?