Petitie tegen vuurwerk

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Ods, MirandaT, Duhelo, Muiz

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Pindabear

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 10:59

Ik zit een beetje te twijfelen. Op zich heb ik niks tegen vuurwerk als het maar legaal is..dus niet van die giga bommen. En als mensen er normaal mee omgaan. Hier is het al oudjaarsavond vlak na kerst en er word nog steeds af en toe wat vuurwerk afgeschoten. Dus dat is niet echt meer 1x in het jaar te noemen. Ik ben nu verplicht om regelmatig te lopen vanwege heftige rugproblemen en ik kreeg dus een aantal keer een flinke bom voor m’n voeten (al dan wel of niet expres). Daar werd ik niet echt vrolijk van -:(- er word gewoon niet goed uitgekeken en rekening gehouden met andere mensen die op straat lopen en ook totaal niet met de dieren :n heb vorig jaar nog meegemaakt dat ik een groep jongens vuurwerk heb zien gooien naar eenden en ben toen ook behoorlijk uit m’n plaat gegaan. Als mensen zich gewoon normaal gedragen en rekening houden met anderen en gewoon legaal vuurwerk en ook op de tijden doen dat het afgestoken mag worden dan heb ik er geen problemen mee.

Don’t forget to love yourself ❤️

Pindabear

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 17:28

Pindabear

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 10:42

Ik had al eerder gepost dat ik twijfelde om te tekenen. Maar ik ben nu echt om en ik ga de petitie ook tekenen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie