Petitie tegen vuurwerk

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Ods, MirandaT, Duhelo, Muiz

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

damian23

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 10:31

Ik heb getekend vanwege de overlast, de enorme schade, gewonden en doden (ook dieren) en het milieu. Houd maar een mooie lasershow om het nieuwe jaar in de luiden.

damian23

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 11:51

mysa schreef:
Ik geloof niet dat er bij een verbod op grote schaal illegaal vuurwerk wordt aangeschaft. Er stond vorige week een interview met meerdere illegale handelaren in de krant en die moeten heel omzichtig te werk gaan. Handel vindt vooral plaats via versleutelde berichtendiensten en levering gebeurt meestal ook op verlaten achteraf plekken.

Vuurwerkvoorstanders beweren nu ook dat met een verbod op vuurwerk er 77 miljoen illegaal gaat worden gekocht. Daar geloof ik niks van. Als het verboden wordt, legt dit toch een drempel. Hier hebben we eigenlijk nooit overlast van illegaal vuurwerk. Vanaf zaterdag, dat het verkocht mocht worden was het feest. Mensen met name kinderen (ouders verantwoordelijk) kunnen er gewoon niet mee omgaan. Ik geloof nooit dat die groep illegaal vuurwerk gaat kopen.

damian23

Re: Petitie tegen vuurwerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 23:28

Ik hoop dat er meer gemeenten volgen. Het is tijd om oudjaar op een andere manier te vieren

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie