[INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

Moderators: Firelight, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 12:38

Hoihoi! Wat een leuk topic.
Heb hier totaal geen verstand van maar zal eens proberen!

Louiisa:
De studiefoto's zijn echt tof! Op sommige delen van het doek (bijv zwarte labrador) lijkt het heel erg overbelicht. Zonsondergangsfoto's heel mooi en de laatste twee lijkt het witte van het paard roze.
C.a 40/50 euro voor mij max.

Mooie foto's horserider, ik zat te denken aan c.a 40/50 euro ook.

Mxren : hele fijne sfeer foto's! Ik denk c.a rond de 60 euro.

Benieuwd wat jullie hiervan denken, ben pas beginnend fotograaf
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

[o]

Janinevv

Re: [INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 17:05

Ik dacht ook aan een 70/80 euro, erg fijne style ninatjuh.

[o]

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 07:10

Gerdjee heel erg bedankt voor je taxatie!

Ik lig momenteel even stil qua fotoshoots en vind dieren fotograferen toch wel echt een stuk lastiger dan mensen.

Ik taxeer je ook rond de 100,- euro erg mooie foto's!

[o]

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 14:45

Miefje ; leuke foto’s ! Op de eerste foto valt het meisje een beetje “weg” ik zou denken tussen de 20-30 euro! Misschien met nabewerking dat je ze net iets kunt aanpassen.

Skweldam: mooie foto’s ! Alleen de eerste foto is een beetje vreemde positie. Erg fijn kleur gebruik, misschien opletten met de oortjes bij het witte paard zit rechter oor er net niet op.

Ik denk ook aan de ongeveer rond de 50,-

[o]

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 16:48

Abletodream : wauw wat een onwijs toffe platen en zo’n mooie en fijne sfeer ! Ik zou rond de 75-100 zitten maar ik weet het ook niet..

[o]

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 14:55

Ik meld me ook weer eens! Geen idee of mijn taxaties wat waard zijn maar ik doe mijn best

Pagina 115 :
Myponyhoward : Leuke foto's! alleen zou ik nog denk ik iets meer oefenen, reiskosten vergoeding vragen en goed op je modellen letten en ze er het mooist op te krijgen.
amyblub : Mooie foto's ik denk aan iets van 50 euro.
joeluna : Leuke foto's ! Ik zelf zou ze qua kleur iets anders bewerken maar dat is smaak, rond de 40,- euro.
Sanguine : De eerst drie foto's vind ik erg tof! Geen idee hoe en wat je daarvoor kunt vragen, rond de 25,-? De foto met de hond vind ik dan weer ietsje minder.
ninavo: Erg fijne kleuren op je foto's, ik denk aan zo'n 60,-
AbleToDream : Wauw! Wat een super magische sfeer weet je op beeld te krijgen. Ik denk aan rond de 150,- wel? :o
freedomshet :Leuke foto's ik denk aan 25,-! Komt het door de bokt upload dat ze minder scherp lijken?
FR_Foto : Prachtig en fijne sfeer foto's ik denk aan rond de 80, 90 euro.
AnimalFriend : Ik vind je eerste foto super tof, de andere spreken mij wat minder aan qua nabewerking. Rond de 25,- 30,- euro
horserider22 : Leuke foto's alleen sommige vind ik iets te licht qua bewerking? Rond de 40- 50 euro denk ik.

Foto's van mij, bokt maakt ze iets minder scherp.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

[o]

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 13:44

Jenara bedankt voor je reactie en ik snap het helemaal van stijl. Ik ben daar ook echt nog aan het mee uit proberen wat ik nu echt mooi vind.

Ik zal jullie twee ook even taxeren. Ik vind het wel erg lastig !

Rennie : mooie foto’s ! Sommige vind ik echt tof ik denk aan rond de 90-100,- euro :)

Jenara: mooie foto’s ! alleen de eerste twee spreken me minder aan? Beetje flets? Ik kan het niet echt verwoorden ik denk ook rond de 50-75 euro ?

Ketly; mooie foto’s ! Rond de 50,- denk ik ook.

Ik heb weer even mogen oefenen ik ben benieuwd !
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

[o]

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-20 16:20

Bedankt allemaal dat jullie verbetering zien. Mijn enige min punt is soms de juiste positie voor familie en gezin shoots ik heb dan iets in mijn hoofd maar dat komt nog niet echt tot uiting. Vroeger zeiden ze ook vaak dat een half been of wat dan ook niet mocht, hoe denken jullie daar over ? Ik wil dus meer leren over mooie detail? Foto’s als ik het goed zeg.

Horserider : mooie kleuren en foto’s ! Alleen de twee onderste spreken mij iets minder aan. Misschien door hoe de honden op de foto staan qua houding. Ik denk rond de 75,- ?

[o]

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie