[INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

Moderators: Duhelo, Essie73, Muiz, Ods, NadjaNadja, MirandaT

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

NadjaNadja
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 11:40

@MarlindeRooz: Hele mooie foto's, ik vind vooral de laatste qua kleuren heel mooi :D Ik zou ze denk ik ook rond de €50,- inschatten!

@mls_w: De foto's zijn niet helemaal scherp, maar het zou kunnen dat dit door de Bokt upload is gekomen. Het zijn mooie foto's, maar ik denk dat je nog wel wat winst kunt behalen in de nabewerking. Ik zou ze zelf inschatten op €30,-.

@8nnemiek: Mooie foto's en fijne kleuren, ze kijken fijn weg vind ik. Wel lastig om zulke "weidekiekjes" te beoordelen, maar als je deze stijl kan doorzetten naar iets 'professionelere' foto's, dan denk ik dat je toch wel rond de €40,- kan vragen! :)

Nou, dan ben ik ook wel benieuwd wat jullie van mijn foto's vinden. Ik fotografeer al wel langer wat hobbymatig, maar heb laatst de knoop doorgehakt dat ik er toch wat serieuzer mee aan de slag wil gaan. Ik heb nu een aantal paarden gratis op de foto gezet, zodat ik portfolio op kan bouwen. "Probleem" hierbij is echter wel dat er dan vaak wat minder moeite wordt gedaan en dat het vaak gewoon op de stal is waar het paard staat. Dat zorgt dus wel eens voor lastig foto's maken wat betreft achtergrond enzo. Maar dat geeft niks, ik blijf lekker oefenen en ga ook eens wat fotomeetings meepakken denk ik! :D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Uiteraard is de kwaliteit door de Bokt upload helaas wat achteruit gegaan.

Volg ons ook op instagram: @elfinadja! <3

Elfina ♥♥♥ B+13 L1+14 L2+10 M1+10 M2+2

NadjaNadja
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 11:55

Isabel schreef:
@NadjaNadja Ik vind vooral de eerste foto heel mooi! Ik vind verder je foto’s qua kwaliteit en nabewerking enzo wel prima, maar ik mis wel het wow-gevoel. Misschien kun je trouwens de ogen van de paarden wat meer oplichten? Dat helpt vaak al wel!
Edit: rond de 30-40 euro zou ik wel over hebben voor 10 foto’s.

Dat gevoel mis ik zelf ook nog heel erg, dus daar ben ik nog een beetje naar op zoek :P Sowieso wil ik nog veel meer m'n eigen stijl ontwikkelen. Bedankt voor je taxatie! :D

Volg ons ook op instagram: @elfinadja! <3

Elfina ♥♥♥ B+13 L1+14 L2+10 M1+10 M2+2

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie