[INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

Moderators: Duhelo, Essie73, Muiz, Ods, NadjaNadja, MirandaT

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

GreenRider

Re: [INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 11:09

Ik heb een vraagje voor jullie ik ben gevraagd om voor een tijdschrift 4 keer per jaar voor de cover foto te zorgen. Maar nu heb ik geen idee wat daar een beetje een redelijke prijs voor is.. iemand hier ervaring mee?

GreenRider

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 15:08

@ Bulletjebeer: mooie foto's, sommige composities vind ik iets minder maar dat is ook smaak. Maar de kwaliteit is er zeker! Zeker niet minder dan 50, 75 euro zou een mooie prijs zijn.

@Keell94: Ook erg mooie kwaliteit! Ik zou voor een volle shoot zeker zo'n 80 euro daar voor willen neerleggen.

Ik ga het ook eens hier proberen! Moeilijk om 3 foto's te zoeken... ik ben nog al van de verhalende fotografie.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

GreenRider

Re: [INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 20:16

@ 8nnemiek: 2,50 per foto is heel weinig! Maar ook heel redelijk voor je eerste shoots. Altijd lastig als mensen moeilijk gaan doen over geld... maar vooral goed voor jezelf opkomen ;)

@ Gerdjee: Ik vind het belachelijk dat ze er uiteindelijk niet mee akkoord gaan... Maar heel goed dat je zo voor jezelf bent opgekomen. Soms is het zo 'makkelijk' om dan maar gewoon ja te zeggen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie