[INFO] Welke spiegelreflexcamera moet ik kopen? #4

Moderators: MirandaT, Duhelo, Essie73, Muiz, Ods, NadjaNadja

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-13 07:01

Na eindeloos twijfelen tussen Canon en Nikon, toch voor Canon gekozen en een 1100d met kitlens aangeschaft omdat ik een Sigma 70-200mm 2.8 EX APO DG MACRO HSM over kon nemen met een Canon vatting. Ben helemaal blij met mijn setje en al enthousiast aan het oefenen op mijn paardjes en honden :D .

Maar nu past de set niet meer in de camera tas die ik nog had van mijn oude Minolta, iemand goede tips waar je handige betaalbare tassen kunt kopen en waar je op moet letten? Het liefst zou ik een tas willen waarbij de Sigma op de camera kan blijven omdat ik die lens het meest gebruik, of is dat niet aan te raden?

Sharani

Re: [INFO] Welke spiegelreflexcamera moet ik kopen? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 19:04

Ben me ook aan het verdiepen in een upgrade voor mijn simpele 1100d. Ben al eens wat foto zaken ingelopen om info te vragen en kreeg als advies o.a. de 750d, 80d of 7d als occasion. Ik heb eigenlijk geen idee waar ik op moet letten. Hebben jullie tips?

Sharani

Re: [INFO] Welke spiegelreflexcamera moet ik kopen? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 16:17

Ik heb een open box camera van hun, niets mis mee.

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 11:35

xZiva_ schreef:
Kan iemand mij uitleggen of ik beter voor een canon 60D of 1300D kan gaan? :o (of een vergelijkbare prijscategorie)
Ik wil hobbymatig paardenfoto's maken, natuur en mijn hondje fotograferen en soms een enkele shoot voor vriendinnen met paarden. Echter ben ik wel pietje precies en heb ik veel oog voor detail en wil ik dus foto's die goed scherp worden

Zat te denken aan een 55-250 mm lens hiervoor? (Is een vrij algemene lens dacht ik :o )

Ik gebruik die combinatie (1300d) ben er tevreden over. Natuurlijk is het echt het budget materiaal en dat merk je, maar als je budget niet verder strekt kun je ook hier mee uit de voeten. Ik heb de body als open box model en de lens als occasion gekocht en was ongeveer €370 er aan kwijt.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie