[INFO] Fotografie: Tips & Trics #3

Moderators: MirandaT, Duhelo, Essie73, Muiz, Ods, NadjaNadja

Mariett

Re: [INFO] Fotografie: Tips & Trics #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 11:30

Kan iemand me helpen?
Ik heb een nieuwe computer, die een stuk meer werkgeheugen heeft en een stuk sneller is dan mijn vorige. Dan zou Photoshop toch eindelijk lekker moeten werken :D
Alleen als ik een RAW foto open krijg ik dit:
Afbeelding

Als ik die foto daarna weer open is hij wel weer normaal. Alleen ik gebruik heel graag de RAW tool om 'voor te bewerken'. Weet iemand wat ik nu kan doen?

Check mijn facebookpagina! B Maarsingh fotografie

Mariett

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 12:03

Liselot schreef:
Mariett schreef:
Kan iemand me helpen?
Ik heb een nieuwe computer, die een stuk meer werkgeheugen heeft en een stuk sneller is dan mijn vorige. Dan zou Photoshop toch eindelijk lekker moeten werken :D
[ Afbeelding ]

Als ik die foto daarna weer open is hij wel weer normaal. Alleen ik gebruik heel graag de RAW tool om 'voor te bewerken'. Weet iemand wat ik nu kan doen?

Is je camera RAW helemaal up to date?

Ik heb geen idee, op mijn vorige computer deed hij het altijd gewoon. In Lightroom is er ook geen probleem.

Mariett

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 12:04

Nynkster schreef:
Mariett schreef:
Kan iemand me helpen?
[ Afbeelding ]

Heb ik nog nooit gehad... je kan via Adobe ook mensen een vraag stellen en dan kunnen zij evt in jouw computer het probleem oplossen

Dit was uiteindelijk de beste tip, dankjewel! Het was iets met mijn harddrive. Nu doet hij het gewoon weer :D

Mariett

Re: [INFO] Fotografie: Tips & Trics #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 09:05

En diereninpastel.nl dan, waar de foto ook van is? Heb ik hele goede ervaringen mee.