[INFO] Aanvraag topic beeldbewerking #5

Moderators: Duhelo, Essie73, Muiz, Ods, NadjaNadja, MirandaT

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Re: [CENTRAAL] Aanvraag topic beeldbewerking #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 21:04

voor alles hier dat nog weggewerkt moet worden mag je mij een PB sturen met de foto :) na dinsdag ga ik weer bewerken :)

When life gives you kerstmuts, santa back. Koudwatervrees :brr: [AR-ITP] Terug in de tijd met Granaat.
:D

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 23:25

Is er hier iemand met een lightroom abbo of een ander programma wat .raw kan verwerken qua belichting? Ik heb van het weekend foto's gemaakt van een oefenparcours cross maar ik was vergeten dat mijn abonnement was afgelopen dus nu kan ik ze niet bewerken :+
Enige wat nodig is is de belichting wat bijstellen. Ik stuur de foto's via wetransfer vanwege de kwaliteit.

When life gives you kerstmuts, santa back. Koudwatervrees :brr: [AR-ITP] Terug in de tijd met Granaat.

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 15:17

d4rkhorse schreef:
hallo, ik ben opzoek naar foto's waar ik dingen uit mag wegwerken. en dit proces mag opnemen en op YouTube te zetten :)

ik ben opzoek naar raw bestanden. liefst foto's van paarden of honden!
je kunt ze naar mijn email zenden: zinavdmphotography@gmail.com zodat ik ze in de beste resolutie krijg ;)

ik hoop dat mijn bericht hier juist staat :+

een voorbeeld van mijn bewerking: https://www.youtube.com/watch?v=zFwvwgna_hc&t=15s

Mijn aanbod van een aantal posts hierboven staat nog open. Zijn cross foto's voornamelijk. Duurt wel even voordat ik ze kan versturen want ik ben niet bij mijn camera in de buurt momenteel :p

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Re: [INFO] Aanvraag topic beeldbewerking #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 20:43

Vraagje aan de bewerkers hier!
Ik wil iemand een foto cadeau doen (beetje cryptisch maar is voor een verjaardag). Is er hier iemand die blackfotos wilt bewerken en meerdere paarden bij elkaar wilt voegen?

Vorig jaar had ik het nog zelf kunnen doen maar heb mijn adobe account opgezegd :\

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 16:03

Wilt er iemand voor mij wat veulen foto's nabewerken? Gaat vooral om wat lijntjes weg werken maar als je helemaal los wilt gaan op het nabewerken mag dat ook.
Ik heb de fotos in RAW. Vamavond zet ik ze over want ik ben nu nog aan het schieten :)

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 12:54

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie