[INFO] Welke spiegelreflexcamera moet ik kopen? #4

Moderators: Muiz, Ods, MirandaT, Essie73, Duhelo

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Julia

[INFO] Welke spiegelreflexcamera moet ik kopen? #4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-13 12:03

Moderatoropmerking:
Omdat er in het oude informatietopic over camera's kopen veel vragen over compactcamera's kwamen waar weinig tot geen antwoord op werd gegeven, hebben wij de vraag gekregen of we het topic niet konden splitsen in twee onderwerpen: spiegelreflexcamera's en compactcamera's.
Omdat een apart topic voor compactcamera's misschien meer eigenaars van dit soort camera's trekt, hebben wij besloten het topic inderdaad te splitsen. Het oude topic gaat verder als topic voor spiegelreflexcamera en een nieuw topic is aangemaakt voor compactcamera's.

Let op! Dit topic is niet bedoeld voor vragen over compactcamera's, daarvoor kun je in dit topic terecht!
Je kunt hier wel vragen kwijt over SLT-camera's(Single Lens Translucent)! Ben je opzoek naar een geschikt objectief voor je nieuwe camera, maar weet je niet welke geschikt is voor jou? In het speciale INFO topic over objectieven kun je al je vragen kwijt: [FK] [INFO] Welk objectief moet ik kopen? #3

In dit topic kan je al je vragen stellen over welke digitale spiegelreflexcamera nu bij jou past. Dit topic is gestart om twee redenen: allereerst is het zonde dat veel informatie over verschillende camera's steeds kwijtraakt omdat het zoekmachine het slecht doet, aan de andere kant omdat in vlagen het aantal topics toch weer erg groot wordt.

Ook komt hier een lijst met voorbeeldfoto's te staan van verschillende camera's, misschien vergemakkelijkt dat het kiezen wat. Houd wel altijd rekening met het feit dat degene die de camera vasthoudt soms nog belangrijker is dan de camera zelf. :)

Als jij een spiegelreflexcamera hebt die nog niet in het lijstje staat en je hebt zin om een 'voorbeeldtopic' te maken: graag. Probeer in ieder geval 'gewone' foto's en bewegingsfoto's te plaatsen, ook close up is altijd welkom. Als je TEM't op je topic wordt het gesloten zodat het wegzakt. Als de camera er al tussenstaat en je er foto's bij wilt zetten kan dat ook, stuur een moderator van FK dan een pb met de nieuwe foto's.

Archief:
[FK] [INFO] Welke camera moet ik kopen?
[FK] [INFO] Welke spiegelreflexcamera moet ik kopen? #2
[FK] [INFO] Welke spiegelreflexcamera moet ik kopen? #3

Moderatoropmerking:
Er worden regelmatig veel (dezelfde) vragen gesteld in dit topic; lees eerst het topic eens door alvorens een vraag te stellen, of gebruik de zoekfunctie; dit om dubbelingen te voorkomen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie