Moderators: Muiz, xingridx, NadjaNadja, Firelight, Essie73
Kana schreef:Courses schreef:MM is sowieso rampzalig qua advies.
Ze gooien er domme opmerkingen uit, en gaan alleen op het hoogst mogelijke bedrag verkopen uit.
Ik werk op de foto afdeling in Enschede, kom gerust een keer langs.
Wij hebben 2 fotograven rondlopen. Ikzelf heb 4 jaar fotografie gestudeerd en gooi er geen ' domme opmerkingen' uit.
Niet overal is het rampzalig.
Air schreef:Als dat je eis is, snel achter elkaar foto's kunnen maken, is een spiegelreflex misschien niet zo handig. Je kan dan beter kijken naar een betere compactcamera. Dan ben je voor minder geld klaar en hoef je je niet eerst in te lezen over sluitertijd ed.
appiesjappie schreef:nee het gaat niet alleen om het het snelle foto's achter elkaar maken. Als het apparaat het kan vind ik het beter omdat mijn vriend honden traint en dan ben ik meestal te laat met mijn fototoetstel of te vroeg....of ze zijn heel wazig. Als ik een keer aan het rijden bent dat mn vriend er dan ook meteen wat mooie foto's van kan maken. Zonder dat ze wazig worden of net een raar moment een foto maakt.
Gianti schreef:Nikka schreef:Ik ben ook een keer als een haas weggegaan bij MM, wat een ellende. Sowieso kan je voor de betere spullen en een bijbehorende betere prijs beter naar andere zaken gaan. Ik vind MM niet eens zo goedkoop eerlijk gezegd.
de prijzen verschillen zelfs per filiaal
Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Binau, Googlebot, Happy_Rose, horses_m, UnicoLover en 2 bezoekers