Moderators: NadjaNadja, Firelight, xingridx, Essie73, Muiz
Queelens schreef:zit ik gewoon mn verhaal in het verkeerde topic te plaatsen.
faal
hamsterfan schreef:Hm ik twijfel ook over mijn body nu, mijn vader denkt dat ik misschien beter voor een andere lens kan kijken, daar ben ik het aan de ene kant mee eens, maar aan de andere kant.. Mijn body is echt wel flink verouderd..
Bo_San schreef:Iemand dit al gelezen?:
http://www.canonrumors.com/2013/02/cano ... -list-cr2/
Ik was eigenlijk aan het wachten op de 7DmarkII maar als ik de prijs zie denk ik dat ik toch voor een '' gewone'' 7D ga.
Hoewel de specs wel erg interessant zijn ...
__Robijn__ schreef:Wie kan mij adviseren.. Word er gek van
De canon 1100d losse body en een goede 70-200 mm lens erbij?
Of een nikon d3100 body met 18-55 en 70-200 mm zoals op deze site
http://www.foka.nl/site/nikon-d3100-afs ... 27901.html
En wat voor lens zouden julliendan adviseren bij de canon?
Ik word er gek van wat ik nou het beste kan kiezen...
__Robijn__ schreef:Nou ik heb 750 euro te besteden... Dus opzich ruim budget!
_PassoaJus schreef:Ik heb zojuist m'n Nikon D600 binnen gekregen!
Nikka schreef:Ik dacht laatst te lezen dat de 7D II nog lang niet uit zou komen, bericht vanuit Canon was dat.
lifaya schreef:Bagheera_206 schreef:Lenzen gaan over het algemeen veel langer mee dan bodies en zijn waardevaster. Vaak een betere investering dan een betere body.
tot je ze laat vallen![]()
![]()
*gaat volgende week maar vervangende lens kopen*
Marit schreef:Wow Richard, dan moet je echt supersonisch snel gereageerd hebben! Of had je een een optie erop?
Courses schreef:En toch ga ik 't even vragen
Ik zit net eens even voor de gein wat camera's te vergelijken via SnapSort gezien laatst iemand begon over het grote verschil in ruis tussen Canon en Nikon body's. Nu zie ik dus net dat 60D vs D7000 de Nikon als winnaar uit de bus komt, en als ik de specs bekijk zie ik dat de ISO bijvoorbeeld enorm verschilt en de Nikon variant veel hoger ligt. Zit hier dan werkelijk waar zoveel verschil in? Ik heb eigenlijk nooit getwijfeld aan mijn keuze voor Canon maar nu begin ik toch wel een beetje naar te worden hiervan
Dus,
Waarom Canon?
Waarom Nikon?
Persoonlijk vind ik Nikon niet fijn in de hand, daarom heb ik destijds voor Canon gekozen. Echter zeggen de recenste specs wel even wat anders.
Courses schreef:
Gianti schreef:misschien tochhh een reden om bij Nikon te blijvenhaha
ben er nog niet uit. Dacht eerst dat ik zou upgrade naar de D7000, maar ja, de 70-200 is zo duuuur van Nikon
Gianti schreef:ja, je hebt de is loze versie ooken die heeft Nikon niet is alleen die van 1800