[INFO] Welke spiegelreflexcamera moet ik kopen? #4

Moderators: MirandaT, Duhelo, Essie73, Muiz, Ods, NadjaNadja

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Benta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 14:41

Iemand ervaring met de Sony A77?
Ik loop nu met mijn huidige Sony A330 tegen een flinke ruis op een hogere ISO waarde. (die rottige binnenbakken ook he ;) )
Al die verkooppraatjes, allemaal leuk maar ik zou graag ervaringen willen horen.
Mag ook via PB

Benta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 11:35

Leonyr schreef:
Benta schreef:
Iemand ervaring met de Sony A77?
Ik loop nu met mijn huidige Sony A330 tegen een flinke ruis op een hogere ISO waarde. (die rottige binnenbakken ook he ;) )
Al die verkooppraatjes, allemaal leuk maar ik zou graag ervaringen willen horen.
Mag ook via PB

Zelf ben ik van de A350 overgestapt naar de A65, mooie prestatie's met hoog ISO (6400). De camera is vooral erg snel en ligt bij mij erg prettig in de hand.

Dank je voor de tip, ga mij nu in deze camera verdiepen :)

Benta

Re: [INFO] Welke spiegelreflexcamera moet ik kopen? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 16:39

Wie o wie kan/wil mij helpen?!

Ik ben nu in het bezit van een Sony A330, (uit 2008, objectieven: sony 18-55mm en 55-200mm, tamron 70-200mm) tot op zekere hoogte erg tevreden mee! Echter krijg ik steeds vaker de welbekende camerafout en ik heb vernomen dat dit een terugkerend probleem is. Aangezien ik meer uit de fotografie wil halen zou ik graag het advies willen hebben van medebokkers/fotografen; wat raden jullie mij aan. Ik ben dus niet bekend met Nikon en Canon. Uiteraard ga ik naar een winkel om te voelen hoe het in de hand ligt e.d. maar zou graag al wat advies willen inwinnen. Budget: +/- €1000 incl objectief.

Alvast bedankt!!

Benta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 20:29

Benta schreef:
Wie o wie kan/wil mij helpen?!

Ik ben nu in het bezit van een Sony A330, (uit 2008, objectieven: sony 18-55mm en 55-200mm, tamron 70-200mm) tot op zekere hoogte erg tevreden mee! Echter krijg ik steeds vaker de welbekende camerafout en ik heb vernomen dat dit een terugkerend probleem is. Aangezien ik meer uit de fotografie wil halen zou ik graag het advies willen hebben van medebokkers/fotografen; wat raden jullie mij aan. Ik ben dus niet bekend met Nikon en Canon. Uiteraard ga ik naar een winkel om te voelen hoe het in de hand ligt e.d. maar zou graag al wat advies willen inwinnen. Budget: +/- €1000 incl objectief.

Alvast bedankt!!

Niemand die mij wil helpen??

Benta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 22:34

Citaat:
Andere Sony, zodat je lenzen bruikbaar blijven? Lijkt me de goedkoopste oplossing, zeker als je camera eigenlijk prima voldoet.

Dat was ook mijn eerste gedachte, alleen is die camerafout een bekend probleem van de Sony, ongeacht type. Ik zou het zonde vinden als mijn dure body dit verschijnsel ook zou gaan krijgen. Ik zit zelf erg te twijfelen tussen de Sony a65 en a77. Canon en Nikon modellen ben ik nog niet overuit. Ik ga van het weekend misschien maar eens de stad in!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie