[FOTO] Horse fine art

Moderators: MirandaT, Duhelo, Essie73, Muiz, Ods, NadjaNadja

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

nenahdm

[FOTO] Horse fine art

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-18 19:29

Hey !

Onlangs ben ik begonnen met een selectie te maken van mijn beste paardenfotografie beelden. Een paar ervan heb ik laten printen op het formaat 25x20cm op mat papier en ik ben toch wel heel blij met het resultaat :D Mijn doel is om uiteindelijk een etsy shop aan te maken en meerdere formaten te koop aan te bieden. Daarom wil ik toch wel eens de mening van bokt, of dit zou aanslaan/verkopen en of er eventueel tips zijn! Wil mijzelf hier echt niet promoten ofzo, ik sta momenteel nog nergens :')

Afbeelding

1.Afbeelding

2.Afbeelding

3.Afbeelding

4.Afbeelding

5.Afbeelding

6.Afbeelding

7.Afbeelding

8.Afbeelding

De laatste zat er helaas nog niet bij, maar er komt nog een deel :D

Welke spreekt jullie het meeste aan?
Hebben jullie tips?

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-18 20:05

Foto's zijn 4:5 verhouding bijgesneden, de palomino mag inderdaad wat meer ruimte hebben daar heb je gelijk in :j

Op de fries na zijn al deze paarden op een fokkerij gefotografeerd, voor niets, de eigenaar weet ook wel dat ik als 'kunstenaar' bezig ben en ik ze ook voor tekeningen gebruik (zodus commerciële doeleinden). Win-win

Maar paarden hebben inderdaad geen portretrecht, dit zijn mijn foto's ik kan hiermee doen wat ik wil

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-18 21:40

Prints zouden genummerd en gesigneerd opgestuurd worden uiteraard :)
Nog niet echt prijzen bedacht, ook omdat ik nog de groottes niet heb gekozen!

En omdat ik ook prints van mijn tekeningen wil gaan verkopen gaat een shop openen toch nog even duren :))

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-18 12:34

Bokt is misschien inderdaad niet het beste platform om conclusies uit te trekken :D want ik begrijp ook helemaal dat men liever zo’n plaatje wilt van eigen paard.. maaarr dat is uiteraard ook mogelijk.
En Nikki, jammer toch .. maar zou het vooral blijven doen. Nuja, ik kies er ook voor dat dit mijn stijl is wanneer iemand een fotoshoot vraagt uiteraard

@xyzutu2
Dankjewel!! Het is ook allemaal kwestie van smaak..
Foto 5 is nochtans haarscherp, de palomino is de enige waarbij de focus nét verkeerd ligt maar shhht :+

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie